2024 yılı içerisinde Türkiye genelinde 200 şubeye ulaşan Terra Pizza, büyüme ve yeniliklerle dolu bir yılı geride bıraktı. 2025 yılında 250 şubeye ulaşmayı hedeflediklerini açıklayan Terra Pizza CEO’su F. Emrah Peker, müşteri odaklı yaklaşımlarının yanı sıra yenilikçi ürünleriyle sektördeki konumlarını güçlendirmeye devam edeceklerini vurguladı.
Terra Pizza olarak 2024 yılında nasıl bir büyüme stratejisi izlediniz? Kaç şube açtınız? 2025 yılına nasıl bir yol haritası ile devam edeceksiniz?
2024 yılı bizim için büyüme hedeflerimizi gerçekleştirdiğimiz yeniliklerle dolu bir sene oldu. Yıl içerisinde 58 yeni şube açtık. Türkiye genelinde 47 ilde toplam 200 restorana ulaştık. Bunun yanı sıra, menümüzü çeşitlendirerek yenilikçi lezzetler ekledik. Yıl içerisinde gösterdiğimiz başarı, ekip olarak hepimiz için bir gurur kaynağı oldu.
2025 yılında ise şube sayımızı 250’ye çıkarmayı hedefliyoruz. Amacımız; müşteri odaklı yaklaşımımızı merkezimizde tutarak, kalitemizden taviz vermeden Terra Pizza’yı daha geniş bir kitleye ulaştırmak. Yeni dönemde aynı titizlikle ve heyecanla çalışmalarımıza devam edeceğiz ve lezzet çeşitliliğimizi artırarak sektördeki konumumuzu koruyacağız.
Markanızın gelişimine ve büyümesine katkı sunacak hangi alanlarda yatırım planlıyorsunuz? Üretim hatlarınızdan şubelerinize kadar toplam kalitenizi artırmak adına ne gibi çalışmalar yürüteceksiniz?
Terra Pizza olarak dijitalleşme, verimlilik, sürdürülebilirlik alanlarında önemli yatırımlar yapıyoruz ve yatırımlarımızı sürekli geliştiriyoruz. Teknolojiyi, yeni trendleri takip ederek yapay zeka (AI), kullanıcı arayüzü ve nesnelerin interneti (IoT) gibi kavramları aktif kullanıyoruz. Üretim süreçlerimizde kaliteyi artırmaya ve tedarik zincirimizi daha hızlı, etkin bir şekilde yönetmeye odaklanıyoruz. Şubelerimizde gıda güvenliği ve hijyen standartlarını en üst düzeyde tutuyoruz. Ürünlerimizin lezzetini ve tazeliğini korumak için malzeme seçiminde sürdürülebilir tedarikçilerle çalışıyoruz.
Ayrıca çalışanlarımıza yönelik eğitim programlarımızla hizmet kalitemizi sürekli iyileştirmeyi hedefliyoruz. Tüm bu adımlarımızla, Terra Pizza’yı her yönüyle daha güçlü bir marka haline getiriyoruz.
Markanızın yeni dönem şube yatırımlarında hangi lokasyonlar öncelikli olacak, bu tercihlerinizde hangi kriterleri ön plana alıyorsunuz? Farklı konseptler planlıyor musunuz?
Lokasyon seçiminde, bölgesel müşteri potansiyeli, ulaşım kolaylığı ve hedef kitleye uygun kriterleri değerlendiriyoruz. Yeni şube yatırımlarımızda insan yoğunluğunun yüksek olduğu AVM’ler ve iş merkezlerinin olduğu caddeler tercihlerimiz arasında yer alıyor.
Şube konseptimiz ile sıcak, samimi, birlikteliği ve paylaşımı çağrıştıran bir ortam sunuyoruz. Tüketicilerimize keyifli bir yemek deneyimi yaşatırken, aynı zamanda evlerinde gibi hissetmelerini sağlıyoruz. Bu yaklaşımı sürdürerek şubelerimizin atmosferini ve konseptini geliştirmek için çalışıyoruz. Ayrıca, daha hızlı ve pratik bir servis modeli sunan yeni konseptlerle farklı müşteri segmentlerine de hitap etmeyi planlıyoruz. Terra Pizza’nın lezzetlerini daha çok pizzaseverle buluşturacağız.
Menünüzdeki lezzetlerde ne gibi yenilikler oldu? Ürünlerinizin lezzetini ve kalitesini en yüksek seviyede tutmak adına neler yapıyorsunuz?
2024 yılında Cheddarlı Dev Karışık ve Dev Sucuklu pizzalarımızı menümüze ekledik. Doyurucu, taze malzemelerden oluşan Karışık ve Çıtır Tavuklu Dev sandviçlerimiz ile hızlı ve pratik bir lezzet yaratarak tüketicilerimize sunduk. Pizza hamurumuz, özel sosumuz ve bol malzemelerimiz benzersiz lezzetlerin karışımını içinde barındırıyor. Yeni ürünlerimiz tüketicilerimiz tarafından kısa sürede sevildi ve beğeni topladı. Her şubemizde aynı lezzet ve kalite standartlarımızı sürdürmek adına titizlikle çalışıyoruz. Müşteri beklentilerini yakından takip ederek menümüzü sürekli olarak yeniliyoruz.
Müşteri memnuniyeti her zaman önceliğimiz oldu. Lezzetli ve güvenilir ürünlerimiz, tüketicilerimizin markamıza olan güvenini artırıyor. Şubelerimizde oluşturduğumuz sıcak ve samimi ortam sayesinde, misafirlerimizin kendilerini rahat ve özel hissetmelerini sağlıyoruz. Gel Beraber Olsun mottomuzla tüketicilerimizin sevdikleriyle birlikte keyifle tüketebilecekleri pizzalar sunuyoruz. Her zaman aynı kaliteyi sunmak adına gelişmemizi ve büyümemizi hızla sürdürüyoruz.
Markanıza inanan ve yatırım yapan girişimcilerle nasıl bir süreç yönetiyorsunuz, hangi alanlarda destek ve katkı sağlıyorsunuz? Franchise sisteminizdeki başarının kilit noktaları neler?
Franchise sistemimizde yatırımcılarımızla güçlü bir iş birliği içinde çalışıyoruz. Kısa sürede karlılık sağlayan ve güvenilir bir yatırım fırsatı sunuyoruz. Kurulduğumuz günden bu yana kazan-kazan ilkesini benimsedik.
Sürecin başlangıcından sonuna kadar yatırımcılarımızın yanında oluyoruz. Şubelerin inşaat sürecinden ekipman tedariğine, kişisel eğitiminden finansal olarak sağlanan katkılara kadar her konuda destek sunuyoruz. Ayrıca ulusal ve yerel pazarlama kampanyalarıyla franchise şubelerimizi güçlendiriyoruz. Franchise sistemimizde başarının kilit noktası, müşteri memnuniyetini artıran ve kaliteye odaklanan verimli bir işletme modeline sahip olmak. Yatırımcılarımızın bizimle birlikte yerel değerleri korumaları ve Terra Pizza’nın sıcak, samimi marka kültürünü benimsemeleri bu başarının en önemli unsurlarından biri oluyor. Birlikte inanarak kazanmayı hedefliyoruz.