Ana içeriğe atla

arf

AVM

DİJİTAL REKLAMLARIN PAZARLAMA STRATEJİSİNDE ÖNEMİ BÜYÜK

14.09.2018 - 11:27

DİJİTAL REKLAMLARIN PAZARLAMA STRATEJİSİ İÇİN ÖNEMİNDEN BAHSEDEN BRANDIUM AVYM PAZARLAMA YÖNETİCİSİ MEHMET İSSİ; SOSYAL MEDYANIN ZİYARETÇİLERE ULAŞMADA EN ETKİLİ VE PRATİK YOL OLDUĞUNU, ZİYARETÇİLERİN TALEPLERİ VE ÖNERİLERİ DOĞRULTUSUNDA ETKİNLİK VE KAMPANYALAR OLUŞTURDUKLARINI SÖYLEDİ

KAHVE DURAĞI HIZ KESMEDEN YATIRIMLARA DEVAM EDİYOR

14.09.2018 - 11:22

2009 YILINDA AÇILAN İLK ŞUBELERİNİN ARDINDAN, BENZERSİZ TAT VE KALİTELİ SERVİS ANLAYIŞI İLE KISA SÜREDE BİLİNEN VE İNSANLARIN BİRBİRİNE TAVSİYE ETTİĞİ GÜÇLÜ BİR MARKA HALİNE GELDİKLERİNİ BELİRTEN KAHVE DURAĞI GENEL KOORDİNATÖRÜ NESLİHAN KARACA, “95 ADET FRANCHISE ŞUBEMİZ MEVCUT OLUP İNŞAATI DEVAM EDEN 17 PROJEMİZ BULUNUYOR.” DEDİ.

MARKALAŞMA SÜRECİNDE FARK YARATMAK ÖNEMLİ BİR ETKEN

14.09.2018 - 11:17

2010 EYLÜL’ÜNDE SADECE 3 ŞUBESİ OLAN BURSA KEBAP EVİ, 8 YILDA 30 KAT BÜYÜYEREK TÜRKİYE’NİN EN HIZLI BÜYÜYEN RESTORAN ZİNCİRİ OLDU. BURSA KEBAP EVİ YÖNETİM KURULU BAŞKANI M. CEM HELVACI, FARKLI OLMANIN BU BÜYÜMEDE ETKİLİ OLDUĞUNU İFADE ETTİ.

MARKANTALYA AVM ZİYARETÇİ REKORU KIRIYOR

09.05.2018 - 14:53

Çekim gücünü sürekli artıran MarkAntalya AVM, 5 yılda 80 milyona yakın ziyaretçi ağırladı. MarkAntalya AVM Müdürü Necati Ufuk Toydemir, “Ziyaretçilerimizle aramızda bir bağ oluşturduk.” diyor.

Türkiye’nin ilk yeşil AVM’si: Forum Erzurum

19.01.2018 - 10:06

Forum Erzurum’un bölgenin perakende gelişimi açısından bir lokomotif olduğunu söyleyen AVM Müdürü Caner Sabaner, “Alışveriş merkezimizin Erzurum’a ilk defa kazandırdığı markalar var, bu markalarla birlikte ziyaretçilerimize en üst seviyede alışveriş deneyimi yaşatmak her zaman öncelikli hedefimiz” dedi.

Subscribe to AVM

ff

Yukarı