Ana içeriğe atla

nefis demet

nebim

 

BAKIRKÖY’ÜN BULUŞMA NOKTASI CAPACITY AVM

10.05.2017 - 15:56

CapacIty Alışveriş Merkezi Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Dide Bayülkem, “Bölgede ilk olma özelliği taşıyan markalarımız ve kusursuz mağaza çeşitliliğimiz nedeniyle Bakırköy ve çevre semtlerden gelen misafirlerimizin adeta buluşma noktası konumundayız” diyor.

Bakırköy’ün en gözde alışveriş ve yaşam merkezi olan Capacity AVM olarak misafirlerinize ne gibi ayrıcalıklar sunuyorsunuz?
200’ü aşkın markayı çatısı altında toplayan Capacity, her biri ayrı yaşam alanı olarak dizayn edilmiş ferah 4 kattan oluşan şık bir mimariye sahip.  Kusursuz marka karması, café ve restoranları,  9 sinema salonu ve  2 bin 500 araçlık kapalı otoparkı ile günlük ortalama 50 bin ziyarete ev sahipliği yapmanın memnuniyetini yaşıyoruz.
Yıl boyunca hayata geçirdiğimiz  kültür&sanat projeleri, özel gün etkinlikleri, kazandıran çekiliş kampanyaları,  çocuklar için eğitici atölye çalışmaları, geleneksel turnuvalar ve sosyal sorumluluk projelerimizle de farklılık yaratarak ziyaretçilerimiz için buluşma noktası olmaya devam ediyoruz.

Capacity AVM’nin ziyaretçi sayısı, profili, lokasyonu ve marka karmasına baktığımızda karşımıza nasıl bir tablo çıkıyor? Capacity AVM, hangi özellikleriyle ön plana çıkıyor?
Capacity Alışveriş Merkezi, Bakırköy’ün yoğun  yaya trafiği olan bölgesinde, toplu taşıma araçları ve otomobil ile rahatlıkla ulaşılabilen merkezi bir konuma sahip. Türkiye’nin en seçkin ve popüler alışveriş merkezleri arasındaki yerini, Kasım 2007 döneminde kapılarını açtığı dönemde alarak üst düzey marka karması ve özgün çizgisiyle hedeflediği müşteri profilini kısa zamanda yakalayarak yıllık ortalama 22 milyon kişiyi misafir ediyor.
Capacity, bölgede ilk olma özelliği taşıyan markalarıyla birlikte sahip olduğu  kusursuz mağaza çeşitliliği nedeniyle  Bakırköy ve çevre semtlerden gelen misafirlerinin adeta buluşma noktası konumunda. Bakırköy’ün tam kalbinde hizmet veren Capacity’de yer alan popüler zincir restoran ve kafelerin gece 02:00’a kadar açık olması da merkeze ilgiyi artırıyor. 

Günümüzde AVM sayısının hızla artmasıyla sektörde rekabet de artıyor. Artan rekabete karşı hangi stratejilerle ön planda yer almaya çalışıyorsunuz?
Farklılık yaratan projeler geliştirerek, teknolojik ve alana uygun yenilikler ve düzenlemeler sağlayarak ve güçlü marka karmamızı her geçen gün geliştirip koruyarak yolumuza devam ediyoruz. 
Ziyaretçilerimize kusursuz bir hizmet sunmak üzere tüm birimleri ile bütünleşerek, ihtiyaçlar doğrultusunda hızlı çözümler sağlayarak ve önceliği müşteri memnuniyeti olarak çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

rize

 

Yukarı