Ana içeriğe atla

itt

CEYLAN KARAVİL PARK AVM; SOSYAL HAYATIN MERKEZİ

17.01.2017 - 10:39

Ceylan Karavil Park Alışveriş Merkezi Müdürü Mert Sakaklı, “Ziyaretçilerimizin istedikleri her an güvenle alışveriş yapıp, son moda ürünleri yakından takip edebilecekleri, yemek yiyip hoş vakit geçirebilecekleri bir dünya yarattık. Yalnız alışverişin değil, sosyal hayatın da merkezi olduk” diye konuştu.

Ceylan Karavil Park AVM, Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nin en büyük alışveriş merkezi konumunda. AVM’niz Diyarbakır ve çevresinin alışveriş alışkanlıklarında nasıl bir değişime neden oldu?
Ceylan Karavil Park AVM, bölgenin alışveriş alışkanlıklarını değiştirmek ve geliştirmek, bunun yanı sıra sosyal hayatlarına farklı alternatifler sunarak yaşam kalitesini artırmak için projelendirilmiş bir yatırım. 2 bin kişi kapasiteli Cinemaximum sinema kompleksi, çocuklara yönelik eğlence merkezi anlayışını farklı ve sosyal bir konsept çerçevesinde sunan 2 bin 800 metrekarelik oyun alanı ve dünya denizlerinden ve göllerinden örneklerin sergilendiği 3 bin metrekarelik Doğu’nun ve Güneydoğu’nun ilk dev akvaryumu, buz pisti ve zengin marka karmasıyla ziyaretçilerimize özel zamanlar yaşatmayı hedefledik. Şehirde daha önce bulunmayan birçok marka ve hizmeti tek çatı altında bölge halkı ile buluşturduk. Ziyaretçilerimizin istedikleri her an güvenle alışveriş yapıp, son moda ürünleri yakından takip edebilecekleri, yemek yiyip hoş vakit geçirebilecekleri bir dünya yarattık. Yalnız alışverişin değil, sosyal hayatın da merkezi olduk. Ziyaretçilerimizin alışveriş alışkanlıklarını önemli ölçüde değiştirdik. 

Ceylan Karavil Park AVM, misafirlerine sunduğu hangi özellikleriyle ön plana çıkıyor? Diğer AVM’lere nazaran farklı ve ayrıcalıklı yönleriniz nelerdir?
Karavil Grup ve Ceylan Grup ortaklığında hayata geçen, yönetim ve kiralaması Bilfinger Real Estate Türkiye tarafından yapılan Ceylan Karavil Park AVM, Diyarbakır’ın en önemli caddesi olan Diyarbakır-Şanlıurfa Bulvarı kavşağında yer alıyor. Lokasyon olarak stratejik ve ulaşımı kolay bir noktada olduğu için AVM’ye hem yaya hem de araçla çok kolay ulaşım sağlanabiliyor. Ayrıca yakın çevre illerin yol güzergâhında olduğu için sadece Diyarbakırlılar’a değil aynı zamanda bu bölgelerden gelen ziyaretçilerimiz için ulaşım kolaylığı sağlıyor.

Sahip olduğunuz marka karması ve mimari özellikler müşteri çekimine ne derecede etkili oluyor?
Alışveriş merkezimizin başarısının altında yatan en önemli kriterler; iyi bir marka karması, şehir ve bölge insanı üzerinde analizi doğru yapılarak oluşturulmuş modern, rahat mimari yapı, doğru lokasyon, fark yaratan konsept  ve iyi bir işletme yönetimidir. Marka planlaması oluşturulurken şehrin ve bölgenin doğru ve en iyi şekilde analiz edilmesine önem verildi. Yapılan araştırma ve fizibilite çalışmaları sonucu, başta Diyarbakır olmak üzere Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nde, talep gören, ihtiyaç duyulan, yeni, modern ve farklı markaların yer alması sağlandı. Özet olarak şehre ve bölgeye yenilik katacak, trendlerin takip edileceği moda mağazalar ile alışverişten kültür sanat etkinliğine, eğlenceden yemeğe kadar tüm ihtiyaçlarında çok alternatif sunabilen kuvvetli bir marka karmasına sahip olmasına önem verildi. Ceylan Karavil Park’ın başarısının, ayda 1 milyon 250 bin giriş ortalamasına sahip olmasının altındaki en büyük etkenlerden ikisi marka karmasının kuvveti ve ferah, rahat, modern mimarisi diyebiliriz.

mogul

 

Yukarı