Ana içeriğe atla

itt

ÇOCUKLU AİLELERİN BİRİNCİ TERCİHİYİZ

11.04.2017 - 11:45

Park Bornova Outlet Center Genel Koordinatörü Aysel Öztezel, “Kampanya ve etkinlikleri hedef kitlemizin beklentileri, rekabet koşulları, sosyal sorumluluk ve fayda boyutu, dönemsel  faktörler gibi kriterleri baz alarak düzenliyoruz. AVM olarak tek katlı bir mimari yapıya sahip olmamız nedeniyle çocuklu ailelerin birinci tercihiyiz” dedi.

Park Bornova Outlet Center Genel Koordinatörü Aysel Öztezel, ziyaretçilerine yönelik etkinlik ve kampanyalarının çocuk ve kadınlara yönelik aktiviteler, özel gün ve haftaların kutlanması, otomobil çekilişleri ve gelenekselleşen etkinlikler gibi geniş bir yelpazeyi kapsadığını söyleyerek, “Kampanya ve etkinlikleri hedef kitlemizin beklentileri, rekabet koşulları, sosyal sorumluluk ve fayda boyutu, dönemsel  faktörler gibi kriterleri baz alarak düzenliyoruz. AVM olarak tek katlı bir mimari yapıya sahip olmamız nedeniyle çocuklu ailelerin birinci tercihiyiz. Aileler yürüyen merdiven, asansör ya da derin ve büyük süs havuzları gibi potansiyel tehlikeler bulunmaması nedeniyle burada çocuklarını daha güvende hissediyor” dedi. 
Etkinlik planlamasında çocuklu ailelere öncelik verdiklerini belirten Öztezel, “Bu yıl 23 Nisan’da 10. kez düzenlenecek olan geleneksel resim yarışmamız ve her hafta sonu tekrarlanan atölye çalışmalarımız sürekli hale geldi. Ayrıca, Park Art sanat salonumuzu çocuk oyunu sergilenmek üzere İzmir Tiyatrosu’na tahsis ettik. Otomobil çekiliş kampanyalarımız da gelenekselleşti. Ziyaretçilerimizden büyük ilgi ve talep gören otomobil piyangomuzu yılda en az iki kez tekrarlıyoruz. Alışverişi ödüllendiren ve teşvik eden minik hediye kampanyalarımız da özel gün ve haftaları renklendirmeye devam ediyor” diye konuştu.

“ETKİNLİK VE KAMPANYALARIN MÜŞTERİ SADAKATİNE CİDDİ KATKISI VAR”
AVM’lerdeki etkinlik ve kampanyaların müşteri çekimine tek başına büyük bir katkı yaptığına inanmadıklarına değinen Öztezel, “Ancak müşteri sadakatine ciddi katkısı var. Etkinlik ve kampanyalar daha çok orta ve uzun vadede etkisini gösteriyor diye düşünüyoruz” şeklinde konuştu.
Öztezel, sözlerine şöyle devam etti: “Etkinlik ve kampanyaları stratejik iletişim planımız doğrultusunda şekillendiriyoruz. Bu yıl da etkinliklerimizde sosyal sorumluluk ve faydayı ön planda tutuyoruz. Girişimci, üretken kadın ve gençlerimizi destekleyen etkinlikler önceliğimizi oluşturuyor. Örneğin; 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’nde, Soma Yırca Köyü kadınları tarafından üretilen sabunları ziyaretçilerimize hediye ettik. 8 Nisan’da uluslararası bir organizasyonun parçası olarak İzmir’de düzenlenecek Genç Başarı Fuarı’na tekrar ev sahipliği yapacak olmanın heyecenı içindeyiz. İzmir’deki STK’larla ilişkilerimiz ve iletişimimiz son derece güçlü. Ortak projeler için her zaman kapımızı  açık tutma gayreti içindeyiz.”

a

Yukarı