Ana içeriğe atla

medya

DomIno’s Pizza franchIsIng fırsatlarıyla yatırımcının yanında

20.07.2017 - 11:26

Türkiye’de franchising sisteminin yerleşmesi ve gelişmesinde büyük katkıları bulunan Domino’s Pizza, bugün franchise’lerine önemli fırsatlar sunmaya devam ediyor.

1996 yılında İstanbul Ulus’ta açılan ilk restoranının ardından, 21 yıldır Türkiye’deki faaliyetlerini hiç durmadan sürdüren Domino’s Pizza’nın bugün 68 ile yayılmış toplam 489 restoranının yüzde 70’i iş ortakları tarafından işletiliyor. 

SÜRDÜRÜLEBİLİR NAKİT AKIŞI SAĞLIYOR
Türkiye genelinde franchising denilince, Domino’s Pizza’nın ortaya koyduğu standartlar sıklıkla referans gösteriliyor. Bu başarının ardında ise markanın yatırımcılarına sunduğu geniş imkanlar bulunuyor. Domino’s Pizza, düşük açılış maliyetleri ve sürekli büyüyen pazarıyla sürdürülebilir nakit akışı sağlıyor. Franchise’lerine daha önce analizi gerçekleştirilen lokasyonları öncelikli olarak öneriyor ve üretim, lojistik ve satın alma birimleriyle bayilerine her an kaliteyi ve uygun fiyatları sunmaya devam ediyor. Domino’s Pizza franchise’leri, denenmiş ve kendini kanıtlamış iş modeli sayesinde, başarı oranı yüksek bir işin sahibi, büyük ve güçlü bir ailenin parçası haline geliyorlar. 

İNOVASYONA YATIRIM KARLILIK GETİRİYOR
Domino’s Pizza ilk kurulduğundan bu yana inovasyon alanındaki yatırımlarıyla adından söz ettiren bir marka. Üretimden sipariş teslimine, lojistikten tedariğe her alanda en son dijital teknolojileri kullanıyor. Böylece iş ortaklarının en verimli ve karlı şekilde çalışabilmesine imkan tanıyor.  
Domino’s Pizza, kullandığı Pulse sistemiyle franchise’lerine pazarlama, vardiya yönetimi ve satış gibi pek çok konuda yol gösteriyor, dijital ortamda kendi başarı karnelerini görerek geri bildirim almalarını sağlıyor. Tek Tıkla Sipariş özelliği ve mobil uygulamadaki pop-up’larla pizzaseverler her an Domino’s Pizza’yı tercih etmeleri için teşvik ediliyor.

3 AYLIK PROFESYONEL EĞİTİM VE MÜKEMMEL OPERASYON
Franchise adayları 3 ay süren yoğun bir eğitim programına katılarak, Domino’s Pizza’nın işe bakış şeklini, restoran içi operasyonları, standartları ve yönetim kültürünü öğreniyorlar. Süreci başarıyla tamamlayan franchise’ler, restoranlarını açtıklarında gerekli tüm bilgi ve becerilere sahip oluyorlar. Yatırımcılarla birlikte tüm restoran ekibi de iş başı eğitimleri, sınıf eğitimleri ve online eğitim platformundaki e-eğitimlerle mükemmel operasyonun bir parçası oluyorlar. Ayrıca Domino’s franchise’leri dükkanlarını açtıkları andan itibaren kendi şubelerinden sorumlu bir danışmana sahip oluyorlar. Bu danışman düzenli şube ziyaretleri ile şubedeki tüm süreçleri yakından takip ediyor ve böylece operasyon sorunsuz şekilde işliyor. 

YATIRIM ŞARTLARI VE FRANCHISE ADAYLARINDAN BEKLENENLER
Franchise giriş bedeli 50 bin USD olmakla birlikte, işletmenin başında duracak kişinin en az yüzde 51 hisseye sahip olması ve ortalama kurulum maliyeti olan 550 bin TL+KDV yatırımı karşılayabilmesi isteniyor. Toplam yatırım değeri kiralanan dükkanın metrekare alanı, cephesi, kiralandığı andaki fiziksel durumu ile orantılı olarak farklılık gösterebiliyor. İdeal metrekare değerleri 90-150 metrekare arasında değişiklik gösteriyor. Yatırım bedeli eğitim, isim hakkı, dekorasyon, fırın gibi pek çok kalemi kapsıyor. 

rize

 

Yukarı