Ana içeriğe atla

medya

Eğlence sektörüne yeni bir bakış açısı

11.10.2017 - 17:56

Vialand Tema Park’ın etkinlik ve eğlence alanlarına yönelik yeni projesinin çizimlerinin Amerikalı mimarlar tarafından yapıldığını belirten Vialand ve Venezia Projeleri Genel Müdürü Cenk Hayırlıoğlu, projenin tematik yeme içme alanları ve konsepti ile eğlence sektörüne farklı bir bakış açısı getireceğinden bahsetti.

Ekim ayına yönelik gerçekleştireceğiniz etkinlik ve kampanyalarınızdan bahseder misiniz? Ziyaretçiler bu ay ne tür kampanyalarla karşılaşacak?
Vialand olarak tüm sezon boyunca ziyaretçilerimize yönelik, yoğun katılımla gerçekleşen pek çok kampanya yaptık. Son olarak AVM’mizden 100 TL’lik alışveriş yapan talihlilerimiz çekilişle 3 adet Mini Cooper kazandı. 11 Eylül’de ise farklı bir kampanya ile misafirlerimizi buluşturduk. 11 Eylül- 31 Ekim 2017 tarihleri arasında Vialand AVM’den 199 TL’lik alışveriş yapan herkes ücretsiz tema park bileti kazanıyor. Alışverişi eğlence ile birleştiren bu kampanyamız ziyaretçilerimiz tarafından oldukça yoğun ilgi görüyor. Okul öncesi dönemine denk gelen böyle bir kampanya yaptığımız için, zaten alışveriş yapacak olan aileler yaptıkları alışveriş karşılığında elleri boş dönmediler ve çocuklarına eğlenceli bir gün hediye etmiş oldular. Yaptığımız tüm kampanya kurgularında zincirleme bir fayda ve mutluluk sağlamanın peşindeyiz.

Kampanyalarınızı ya da etkinliklerinizi belirlerken ziyaretçilerinizin de isteklerini de göz önünde bulunduruyor musunuz ya da bu yönde talep alıyor musunuz? 
Vialand’ı ziyaret eden misafirlerimizin istekleri, etkinlikleri belirlememizde elbette büyük rol oynuyor. Yaptığımız etkinlikler sonrası, gerek birebir gerekse sosyal medyadan aldığımız geri dönüşler doğrultusunda misafirlerimizin taleplerini yerine getirmeye çalışıyoruz. Hem dünya hem de Türkiye’nin gündemini takip eden 7/24 çalışan profesyonel pazarlama ekibimiz, ziyaretçilerimizin ilgisini çekecek ve yüzlerini güldürecek pek çok aktivite ile onları buluşturuyor. Buradaki temel kıstasımız; her alanda olduğu gibi farklı olmak ve yapılmamışı sunmak. Ziyaretçilerimiz Vialand’e adım attığı andan itibaren farklı bir dünyanın içinde olduklarını hissetmeliler, o nedenle hep daha da iyinin arayışı içindeyiz. Örneğin hafta sonu çocuklarınızla birlikte Vialand AVM’den alışveriş yapmak istediğinizde, aniden rengarenk çizgi film karakterlerin olduğu, balonlar ve dans gösterileri ile süslü, büyülü bir kortej yürüyüşünün ortasında bulabilirsiniz kendinizi, tıpkı Disneyland’de olduğu gibi. Bu nedenle Vialand’de sürprizler hiç bitmez diyoruz.

Hem AVM’yi, hem mağazaları ve hem de ziyaretçiyi mutlu edecek farklı ne tür kampanya ve etkinlikler yapılabilir? Bu anlamda siz herhangi bir çalışma yapıyor ya da yapmayı düşünüyor musunuz?
Vialand önümüzdeki yıl çok farklı yeniliklerle tüketiciyi karşılayacak. Vialand Tema Park’ta önümüzdeki yıl, tasarımı tamamen farklı yepyeni etkinlik ve eğlence alanları ziyaretçilerimizi bekliyor. Çizimlerinin Amerikalı mimarlar tarafından yapıldığı proje, tematik yeme içme alanları ve konsepti ile eğlence sektörüne farklı bir bakış açısı getirecek. Yeni projemizde, Vialand’e gelecek olan her hedef kitleye yönelik, 365 gün eğlence ve etkinlik vadediyoruz. Bu değişim elbette hem mağazaları hem de ziyaretçilerimizi mutlu edecektir.  Tüm bu yeniliklerin ışında hedefimiz ise; eğlence denince akla ilk gelen marka olmak. 

rize

 

Yukarı