Ana içeriğe atla

medya

“MalatyaPark Malatyalılarındır”

09.11.2017 - 10:43

MalatyaPark’ın şehrin en önemli sosyalleşme alanı olduğunu söyleyen MalatyaPark AVM Genel Müdürü Yılmaz Arslan, tüm projeleri ziyaretçi memnuniyeti doğrultusunda planladıklarını ifade etti.

MalatyaPark AVM hakkında genel hatlarıyla bilgi verir misiniz?
2009’da açılan MalatyaPark 14 Kasım’da 8. yılını kutlayacaktır. Bulunduğumuz bölgenin bu ölçekte tek AVM’si olmamız nedeniyle sadece Malatya ve Malatyalıya hizmet vermenin ötesinde çevre illerden de yoğun ziyaretçi trafiği yaşamaktayız. 103 bin 8 metrekarelik bir alanda hizmet vermeye başlamış ve her geçen yıl bünyemize katılan yeni yaşam alanları ile hizmete devam etmekteyiz. Birçok marka ilk defa bölgeye MalatyaPark aracılığı ile yatırım yapmıştır. MalatyaPark, şehrin en önemli sosyalleşme alanı olduğundan eğlence ve oyun alanları da büyük ilgi görmektedir. 10 salonlu Avşar Sineması, buz pisti, bowling adası, PlayLand çocuk oyun alanı gibi birçok eğlence temalı alanları mevcuttur.

Marka seçimine dikkat ediyor musunuz? Bu anlamda ölçütleriniz nelerdir?
Bir alışveriş merkezi, hizmet içeriklerine göre çok çeşitli sosyal ve kültürel yapıya sahip, çeşitlilik gösteren kitlelere hitap etmelidir. Bu da öncelikle iyi seçilmiş bir mağaza karması ile mümkün oluyor. MalatyaPark olarak bu anlayış doğrultusunda bir marka karması yaratmak için çabalıyor, kendi ziyaretçi kitlemizi iyi analiz ederek onların ihtiyaç ve arzularına cevap vermeye çalışıyoruz. Bu anlamda kalite ve marka değeri yüksek mağaza karması oluşturduk. Markalarımızın Malatya yaşam standartlarına ve müşteri yelpazemize uygun olmasına özen gösteriyoruz.

Ziyaretçilerinize daha yakın olabilmek için neler yapıyorsunuz?
Bütün projelerimizi; “MalatyaPark Malatyalılarındır” ilkesi ile yola çıkarak ziyaretçi portföyümüzün her kesiminin memnuniyeti doğrultusunda planlayıp gerçekleştiriyoruz. Sık sık yaptığımız anketlerle, ziyaretçilerimizin taleplerini değerlendirip, taleplere en iyi şekilde dönüş sağlamaya çalışıyoruz. MalatyaPark’ta ev hanımlarının ürettikleri ürünlerle sergiler, kermesler yapmalarına destek olmanın yanı sıra onları teşvik ediyoruz. Yetenekli çocuk ve gençlerimizin sergiler ve imza günleri ile kendilerini ifade etmelerine destek oluyoruz. Sanatsal ve kültürel etkinlikleri sık aralıklarla gerçekleştiriyoruz. Kampanyalar da ziyaretçilerimizin memnuniyetlerini artıracak şekilde planlıyoruz.

Gelecek hedefleriniz nelerdir?
Yaklaşık 2 bin kişiye istihdam sağlayan, kente ekonomik, kültürel ve sosyal birçok fayda sağlayan MalatyaPark, birçok markanın ilk defa şehre yatırım yapmasına ev sahipliği yaptı. Bu misyonunu yeni ve değerli markalarla sürdürmeye devam ediyor. Son dönemde Mavi, Kemal Tanca, Penti, Flo, Hummel, Hummer Jack, Lee Cooper gibi mağazalar metrekarelerini büyütmüş, Tergan, Lescon, Tantitoni, Click Clock, Tudors, Daffari, T-Shop, Eve Shop yeni ve şehirdeki ilk mağazalarını da MalatyaPark’ta açtı. Çok kısa bir süre içerisinde ise Arby’s, Sbarro, Starbucks, Dagi, Takıştır, Pidem MalatyaPark ailesine katılacak.
Devamında çok önemli markalarla sürprizlerimiz devam edecek. MalatyaPark ödüllerine yenilerini ekleyecek projelerle hizmet vermeye devam ediyor.

rize

 

Yukarı