Ana içeriğe atla

medya

Mavibahçe AVM: İçinde İzmir var

09.11.2017 - 10:42

Mavibahçe AVM Genel Müdürü Vedat Özeren, İzmirlilerin yaşam tarzını, alışkanlıklarını, değerlerini yansıtması sebebiyle açılışından bu yana şehrin en sevilen AVM’si olduklarını ifade etti.

Mavibahçe AVM hakkında bilgi verebilir misiniz?
MaviBahçe,  yeni konut ve ticaret yatırımları ile hızla gelişen, modern bir yaşam standardı sunan ve İzmir’in en yüksek nüfusa sahip ilçelerinden olan Karşıyaka’nın sınırları içerisindeki Mavişehir’de bulunuyor. 
60 bin metrekare kiralanabilir alana sahip MaviBahçe’de, 4 kat üzerinde 250’ye yakın mağaza, 50 restoran ve kafe, 2 bin kişi oturma kapasiteli yeme içme alanı,  İzmir’in en geniş çocuk katı ve eğlence alanları ile IMAX teknolojisini İzmirlilerle ilk kez buluşturan 11 salonlu sinema yer alıyor.
İzmir’i içinde yaşatan karakteristik özellikleri sebebiyle “İçimde İzmir var” mottosu ile yola çıkarak, teraslı restoran ve kafelerin, palmiye ağaçları ve Ege’ye özgü çiçekler ile bezenmiş havuzlu ferah bahçelerin çevrelediği meydanı, geniş rekreasyon alanları, ziyaretçileri benzersiz bir alışveriş ve eğlence deneyimine davet eden bir AVM’yiz. 

AVM’ler arası ciddi bir rekabet varken çok kısa bir sürede İzmir’in en beğenilen AVM’si oldunuz. Yönetim ve kiralama olarak bu başarının sırrı nedir?
İzmirlilere aşina oldukları yaşam tarzını sunan MaviBahçe’de ziyaretçilerin, konforlu bir alışveriş deneyimi yaşamasının yanında, gerçekleştirilecek sanatsal ve kültürel etkinliklere katılmaları, Ege’nin özgün lezzetlerini tatmaları, ferah meydan ve teraslarda aileleri ve arkadaşları ile keyifli vakit geçirmeleri sağlanıyor. Sosyal sorumluluk projelerimiz İzmirlilerin kalbine dokundu ve ziyaretçilerimiz kısa sürede MaviBahçe ile aralarında gönül bağı kurdu. Bahçemizin çeşitli bölgelerinde minik dostlarımız için dinlenme ve beslenme alanları oluşturduk.  Ayrıca HAYTAP işbirliği ile food court’ta kalan fazla yemekler barınaklara götürülüyor. C Blok 2. katta yer alan İyilik Atölyesi Down Sendromlu çalışanları ile özel çocuklara çalışma imkanı sağlıyor. 

Marka karması ve ziyaretçi profili hakkında bilgi verir misiniz?
MaviBahçe, 250’nin üzerinde ulusal ve uluslararası markaya ev sahipliği yapıyor. H&M, Beymen, Vakko, Boyner Sports Koton, LC Waikiki, DeFacto, Mango ve Marks&Spencer’ın da aralarında yer aldığı, modaya yön veren markaların yanında, Macrocenter, TeknoSA, D&R, Fun Time, Mudo Concept ve IMAX teknolojisi ile Cinemaximum da alışveriş merkezi için çekim gücü oluşturuyor.
Aileler, gençler, kültür ve sanata önem verenler bizi en çok ziyaret eden kitlelerin başında geliyor. AVM’nin İzmir’i içinde yaşatan karakteristik özellikleri ile de bağlantılı olarak eğlenceyi, açık havada yeme-içmeyi seven bir profilimiz var. İzmir‘in ve İzmirlilerin yaşam tarzını, alışkanlıklarını, değerlerini yansıtması sebebiyle açılışından bu yana geçen kısa süre içinde şehrin en sevilen AVM’si olduk. 2 sene gibi kısa bir sürede yılda 14 milyon ziyaretçinin uğrak noktası haline geldik.

Pazarlama faaliyetlerini belirlerken nelere dikkat ediyorsunuz?
Pazarlama faaliyetlerini gerçekleştirirken ziyaretçilerimizde aidiyet hissi yaratacak ve MaviBahçe’de kendilerini keyifli ve mutlu hissedebilecekleri ortamlar yaratmayı hedefliyoruz. Ayrıca İzmir’de alışılagelmişin dışında aktiviteler organize ederek farklılık yaratmayı amaçlıyoruz. İzmir’de ilk olarak gerçekleştirdiğimiz Gökyüzünde Ziyafet etkinliği ile ziyaretçilerimizi 55 metre yükseklikte, restoranlarımızın ünlü şeflerinin hazırladığı yemekler eşliğinde ve mükemmel bir manzarada ağırladık. 

rize

 

Yukarı