Ana içeriğe atla

arf

MOLACITY AVM’NİN ZİYARETÇİ SAYISI HER GEÇEN GÜN ARTIYOR

15.12.2016 - 15:47

Molacity AVM Genel Müdürü Gizen Özer, “Molacity AVM, butik bir tarzda düşünülmüş, içerisinde ulusal ve yerelde başarılı markaları barındıran bir alışveriş merkezi. Oluşumundaki markalarla alışveriş çeşitliliği ve çekiciliğini artırmakla beraber misafirlerine sunduğu ferah ve sosyal alanlarla kültürel ihtiyaçlarını karşılayabiliyor” dedi.

Muğla’nın ilk alışveriş merkezi olma özelliğini taşıyan Molacity AVM, Muğlalılar’ın alışveriş alışkanlıkları üzerinde nasıl bir değişime neden oldu?
Muğla, Türkiye’de turizmin en önemli noktalarından olmasına rağmen AVM açmakta hayli geç kaldı. Bodrum, Marmaris gibi yabancı turistlerin yıl boyu eksik olmadığı yerlere yakın olması ve AVM’lerin sunduğu hizmetlere buralarda kolaylıkla ulaşılabilir olmasının yanında, Muğla’nın geleneksel sosyal yaşamını ve haliyle alışveriş alışkanlıklarını bir mahalle kültürü içinde sürdürüyor olması da yatırımcıyı AVM açmak riskinden uzak tutmuş olabilir. Açılışından bu yana yaklaşık 4 yıllık süreçte AVM’leri benimseyen kesimin alışkanlık kazanmasıyla her geçen gün daha fazla ziyaretçi alan bir yer haline dönüştü Molacity. Bulunduğumuz bölgede daha sonra farklı AVM’lerin açılmasıyla rekabet yaşanmaya başladı. Türkiye’de AVM’lerin hızla çoğalmasına paralel bu gelişimin Muğla halkının klasik alışveriş anlayışını değiştirmek yolunda da etkisi olmuştur.

Molacity AVM gerek konsept gerekse mimari özellikleriyle misafirlerine nasıl bir yaşam alanı sunuyor?
Molacity AVM, butik bir tarzda düşünülmüş, içerisinde ulusal ve yerelde başarılı markaları barındıran bir alışveriş merkezi. Oluşumundaki markalarla alışveriş çeşitliliği ve çekiciliğini artırmakla beraber misafirlerine sunduğu ferah ve sosyal alanlarla kültürel ihtiyaçlarını karşılayabiliyor. 

Misafirlerinize yönelik ne gibi etkinlik ve kampanyalar yapıyorsunuz? Etkinlik ve kampanyaların misafir çekimine olan etkilerini değerlendirir misiniz?
Yılın belirli dönemlerinde mağazalarımızın yaptığı indirimleri, çeşitli hediyelerin verildiği kampanyalar haline dönüştürerek destekliyoruz. Muğla ilinde çekilişle ilk otomobil veren işletme oluşumuz şehrimizde büyük bir heyecan yarattı ve yansımasını uzun vadede almaya devam ettik. Çocuklarımız için de oyun alanları oluşturduk. Aileleri alışveriş yaparken onların emniyetle vakit geçirebileceği alanlarda gösteriler düzenliyoruz. AVM’mizde çeşitli dans gösterileri, sergi ve kermesler, küçük konserler ve el sanatları konusunda izleyenleri de katmaya özen gösterdiğimiz etkinlikler yapıyoruz. Geri dönüşlerini ziyaretçi sayımızdaki ciddi artışlarla alıyoruz.

Molacity AVM’yi lokasyon olarak değerlendirdiğimizde nasıl bir tablo karşımıza çıkıyor? Lokasyonunuzun misafir portföyüne olan etkilerinden söz eder misiniz?  
Molacity, Muğla-Marmaris karayolu üzerinde, şehir merkezine ve Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi’ne yürüme mesafesinde olmasından dolayı hem şehir hem de yol AVM’si olma özelliklerini bünyesinde taşıyor. Bu yakınlık özellikle araçları olmayan misafirlerimizin de bizi ziyaret etmesini kolaylaştırıyor. Bahar ve yaz aylarında tatil bölgelerine gelen yerli-yabancı turistlerin yol güzergahında olmasından dolayı ziyaretçi profili değişkenlik gösteriyor. Bulunduğu lokasyon  Molacity AVM’yi her mevsim farklı ziyaretçiler ağırlayan fakat ziyaret eden kişi sayısının azalmadığı bir AVM haline dönüştürüyor.

arf

Yukarı