Ana içeriğe atla

medya

OSMANİYE’NİN İLK VE TEK AVM’Sİ; PARK 328

13.06.2017 - 10:42

Park 328 AVM Müdürü Mustafa Yalçın, “Şehrin ilk ve tek alışveriş merkezi özelliğimizi devam ettiriyoruz. Hizmet verdiğimiz 5 yıl içinde bulunduğumuz şehir ve çevresine olumlu katkılarımız olduğu gibi, bu katkının gelecekte de devam etmesi için sektörün gelişimi ve müşteri beklentileri ile aynı doğrultuda  planlarımızı hazırlıyoruz” dedi.

Park 328 AVM Müdürü Mustafa Yalçın, Türkiye’de perakende sektörünün, son 10 yıl içerisinde çok hızlı bir büyüme gerçekleştirdiğini ifade ederek, “2007 yılında Türkiye’deki toplam AVM sayısı 179, toplam kiralanabilir alan 3.5 milyon metrekare iken, 2018 yılında Türkiye genelinde AVM sayısı 415’e, toplam kiralanabilir alan ise 13 milyon metrekareye ulaşacak. AVM sayısında yüzde 132, kiralanabilir alanda ise yüzde 271 metrekarelik artışlara sahip olan  perakende sektörünün beraberinde getirdiği sonuçlar da o denli güçlü oluyor” dedi. 

“AVM’LER YAŞAM MERKEZİ HALİNE GELDİ”
Günümüzde alışveriş merkezleri anlayışının değişerek AVM’lerin sadece alışveriş amaçlı değil bünyesinde bulundurduğu çeşitli eğlence alanları içinde tercih edilerek aynı zamanda yaşam merkezleri haline geldiğine değinen Yalçın, “Türkiye’nin sosyal yaşantısına olumlu katkısını en fazla Anadolu’da hissettiren alışveriş ve yaşam merkezleri sayesinde bulunduğu şehir ve çevresinin kültüründe hızlı değişimler yaşandığına şahit oluyoruz. Park 328 AVM olarak şehrin ilk ve tek alışveriş merkezi özelliğimizi devam ettiriyoruz. Hizmet verdiğimiz 5 yıl içinde bulunduğumuz şehir ve çevresine olumlu katkılarımız olduğu gibi, bu katkının gelecekte de devam etmesi için sektörün gelişimi ve müşteri beklentileri ile  aynı doğrultuda  planlarımızı hazırlıyoruz” diye konuştu.

“PERAKENDE İSTİKRARLI BİR ŞEKİLDE BÜYÜMEYİ BAŞARDI”
Araştırmalara göre perakendecilerin, yaşanılan zorlu ekonomik şartlar ve ülke olarak geçirilen zor günlere rağmen istikrarlı bir şekilde büyümeyi başardığını gördüklerine işaret eden Yalçın, “Türkiye’de ekonomik şartların düzelmesi, nüfus ve kentleşmenin artması ve gelir seviyelerindeki artışlara bağlı olarak perakendecilik hızla büyümeye devam edecek. Perakendeci, sürekli aktif olarak topladığı analiz sonuçlarıyla teknolojiyi kullanarak, müşterilerine ihtiyaçları olan kaliteli ürünleri sunmaya çalışarak sadık müşteri portföyünü genişletecek. Bu anlamda değişen tüketici taleplerine zamanında ve doğru bir şekilde cevap verebilmek için hızlı ve müşteri memnuniyeti odaklı olmak ve farklı satış kanallarını koordineli bir şekilde yürütmek gerekiyor. Bu anlamda Perakendede yeni trend olan ‘pop up’ mağazaların hızla benimsendiğini görüyoruz” şeklinde konuştu.

“TÜRKİYE’NİN MARKALAŞMASI SAĞLANMALI”
Yalçın, sözlerini şöyle sürdürdü: “Sonuç olarak gelecek dönemde bilgi teknolojileri, mobil uygulamalar, alternatif ödeme yöntemleri, sosyal medya ve CRM analizleri için gerekli altyapı yatırımları hayati önem taşıyor. Türkiye’nin perakende alanında sahip olduğu büyük potansiyel iyi değerlendirilip fırsata dönüştürülmeli, ülke ekonomisine kazandırılmalı ve Türkiye’nin markalaşması sağlanmalı.”

rize

 

Yukarı