Ana içeriğe atla

rize

Zaman ile yarış…

20.07.2017 - 11:41

“Ziyaretçilerimizin ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına neredeyse zaman ile yarış içerisinde olduğumuzu söyleyebiliriz” açıklamasında bulunan Brandium AVYM Genel Koordinatörü Aşkın Kazankaya, ziyaretçi geri dönüşlerine göre marka sadakati sağladıklarını belirtti.

AVM kültürünün giderek yaygınlaştığı ve alışveriş alışkanlıklarının giderek değiştiği günümüzde müşteri ilişkilerini yönetmek ve marka sadakatini sağlamak için neler yapıyorsunuz?
Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi olarak ziyaretçilerimizin ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına neredeyse zaman ile yarış içerisinde olduğumuzu söyleyebiliriz. Hem sosyal medya üzerinden hem de yazılı olarak gelen görüş ve öneriler üzerinden yapılan ziyaretçi geri dönüşleri ile gerek AVYM’mizin gerek ise bünyemizdeki iş ortaklarımızın marka sadakatlerini sağlamak için çalışmaktayız. Bu geri bildirimlere oldukça önem veriyoruz. Satın alma kararlarımızdan marka karmamıza kadar tüm süreçlerimizde bu geri bildirimleri sürecin merkezine yerleştiriyoruz. Bu durum da bizi AVYM sosyal medya liginde Anadolu Yakası’nda birinci olmamızın yanında ziyaret olarak da en çok tercih edilen AVYM’lerden biri olmamızı da sağlıyor. 

AVM sektöründe müşteri memnuniyeti büyük önem taşıyor. Müşteri memnuniyeti konusunda ne gibi kriterlere önem veriyorsunuz?
İzlemlerimize göre ziyaretçilerimiz karşılarında onları anlayan, kendileriyle aynı dili konuşan bir yönetim ile iletişim halinde olmak istemektedirler. Bunun sağlanabilmesi adına ziyaretçilerimiz ile birebir iletişim halinde olan bütün personellerimize düzenli periyotlar da eğitimler sunarak, ziyaretçilerimize hizmet kalitemizi tam kapasiteye çıkarmayı hedef olarak bilmekteyiz. Kalite yönetim belgelerimizde bu çalışmalarımızın bir başka göstergesidir.

Müşteriler alışveriş alışkanlıklarını neye göre belirliyorlar? Müşteri ilişkileri gelecekte hangi kriterlere göre şekillenecek?
Bilindiği üzere satın alma alışkanlıkları kuşaklar halinde gruplanıyor. Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi olarak iş ortaklarımızın yer konumlandırmalarını bu sisteme uygun biçimde özenle yerleştirmekte, ziyaretçilerimizin satın alma alışkanlıklarını kolaylaştırabilmek adına çalışmalarda bulunmaktayız.
Kalite politikamızda da belirttiğimiz üzere, gelecek dönemlerde alışveriş merkezlerindeki ziyaretçi ilişkilerinin, teknolojideki hızlanmayla birlikte bir ivme kazanacağına inanıyoruz. Bu ivmeye ayak uydurabilmek adına gündemdeki yenilikçi CRM sistemlerini yakın mercek altına alarak bu sistemlerin entegrasyonunu sağlıyoruz.

rize

 

Yukarı