Ana içeriğe atla

itt

Farklı olmak kolay, ancak iyi olmak zor…

18.01.2018 - 16:12

Müşterilerin hayatını kolaylaştıran hızlı çözümler sunduklarını belirten Verifone Güney Doğu Avrupa, Türkiye ve Türki Cumhuriyetlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Onur Altınbaş, perakende sektörünün tüketicilerin hayatını kolaylaştıracak teknolojilere yatırım yapmasının büyük önem taşıdığını ifade etti.

Müşteri odaklı perakende çağına adım attığımız bugünlerde, tüketici profilinin de değiştiği, tüketici beklenti ve ihtiyaçlarının farklılaştığını gözlemliyoruz. Peki, sizce tüketici ne istiyor?
Verifone Türkiye, yaklaşık 3-4 yıldır direkt son kullanıcıya yeni ürünler ve çözümler sunan, tüm ihtiyaçlara yönelik donanım, yazılım ve çözüm geliştiren bir servis sağlayıcı şirket haline geldi. Tüketiciler ve işletmeler için en önemli konu artık hız… Dolayısıyla ödeme işlemleri de dahil olmak üzere tüm proseslerin mümkün olduğunca hızlı, kolay ve etkili bir şekilde yönetilmesi gerekiyor. 

Müşteri deneyimini dijital hale getirmek adına perakende sektörünün bu alanda ne gibi yatırımlar yapması gerekiyor, bu konuda doğru hamleler sizce neler olabilir?
Perakende sektörünün tüketicilerin hayatını kolaylaştıracak teknolojilere yatırım yapması büyük önem taşıyor. Sunulan çözümlerin esnek, yani yeni teknolojilere adapte olabilecek şekilde üretilmesi gerekiyor. Tüketicilerin tüketim alışkanlıkları her geçen gün değişiyor. İşletmelerin de bu değişen alışkanlıklara adapte olabilmeleri gerekiyor. Yani burada belirleyici büyük oranda tüketici… Ürünler, çözümler, teknolojiler tüketicilerin alışkanlıklarına, isteklerine ve ihtiyaçlarına göre şekilleniyor. Hızla dijitalleşen dünyada bu değişime ayak uydurabilen firmalar ayakta durabiliyor. Verifone olarak bizler de teknolojinin takipçisi değil, öncüsü olmak için çalışıyoruz.  
Dijitalleşmeyle birlikte tüketim de hızlandıkça işletmelerin operasyonel anlamda ihtiyaçları artıyor. Bu sebeple işletmelerin ödeme işlemlerini anlık olarak tek bir noktadan takip edebilmeleri verimlilik açısından büyük önem taşıyor. Türkiye ödeme sistemleri sektöründe en gelişmiş ülkelerden biri. Biz de Verifone olarak Türkiye’yi daha da ileriye taşımak için 10 yıldır ülkemize yatırım yapmaya devam ediyoruz. 

Veri bilgisi yani büyük veri analitiği, omni-channel stratejileri, mobil teknolojiler, IoT gibi konularda sizin sektöre sunduğunuz hizmetler nelerdir?
Farklı olmanın çok kolay ancak iyi olmanın zor olduğuna inanıyoruz. Bu yüzden farklı olmak yerine fark yaratmaya çalışıyoruz. Ar-Ge ve inovasyona bu denli önem vermemizin altında da bu yatıyor. Omni-channel çözümlerimizle işletmelerin tüketici alışkanlıklarını daha net bir şekilde görmelerini sağlıyoruz. Bu sayede işletmelere müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkarmalarını sağlayacak datayı sağlamış oluyoruz. Bunun sonucunda hem işletmeler hem de son tüketici karlı çıkıyor. 
Ürün portföyümüzü tamamlayan VX680 ECR’la ‘akıllı’ mobil çözümler sunmaya devam ediyoruz. Tüm mağaza segmentlerine uyumlu çözümlerimiz, uzun ödeme kuyruklarını azaltarak son tüketiciye daha hızlı ve etkili bir alışveriş deneyimi sunuyor. 
Son tüketici Verifone ödeme sistemlerine sahip bir mağazaya girdiğinde özel teklifler ve sadakat ödülleri kazanabiliyor. Dilerse ödemesini cep telefonuna tek bir dokunuşla yapabiliyor. Aynı şekilde işletme sahipleri de mini ölçekli bir satıcıya dönüşüp müşterilerin ödemelerini cep telefonundan alabiliyor. Kısacası, Verifone olarak tüketicilere en gelişmiş mobil ödeme ve perakende deneyimini sunuyoruz.

mogul

 

Yukarı