Ana içeriğe atla

itt

APlus’tan 5 yıldızlı otele yakışır hizmet

11.04.2017 - 16:37

APlus Hastane ve Otelcilik Hizmetleri Yiyecek & İçecek ve Satış Direktörü Kazım Doğan, standart bir yemek kalitesini ve hizmetini kabul etmediklerini, gerek kendi grup hastanelerinde gerekse hizmet verdikleri dış lokasyon ve iş ortaklarında 5 yıldızlı bir otele yakışır hizmet vermeyi amaçladıklarını söyledi. Acıbadem Sağlık Grubu için hizmet üretmek amacıyla yola koyulduklarının altını çizen Doğan, “Sektöre hastane ve hastane personeli için üretim yaparak giriş yaptık. Bu bizde kusursuz hijyen anlayışının gelişmesinin en önemli nedeni. Bu hizmet kalitesini sunabilmek için her zaman en yeniyi ve en iyiyi takip etmeniz gerekiyor. Biz bu konuda gerek sektörümüzü gerekse dünyayı yakından takip ediyoruz. Ar-Ge çalışmaları, proje grupları, demo çalışmaları, piyasaya yeni çıkmış ürünlerin denenmesi ve entegresi gibi konular bizim önem verdiğimiz işlerin başında geliyor. Bizi farklılaştıran da, bu yenilikçi ancak kusursuzluğu hedefleyen çalışma disiplinimiz” dedi.
Doğan, şöyle devam etti: “Gıda güvenliği konusunda bu sektörde hizmet veriyorsanız sadece yemek servisi yapmadığınızı insanların sağlıklarını size emanet ettiklerini bilerek hareket etmeniz gerekiyor. Ürünlerin temin sürecinden saklanmasına, işlenmesinden servisine kadar devam eden zincirin her aşamasında kalite departmanımız bire bir yer alıyor. Kalite prosedürlerimizin her zaman eksiksiz uygulandığından emin oluyoruz. Günlük-haftalık-aylık ve yıllık olmak üzere farklı derinliklerde kalite denetimleri gerçekleştiriyoruz.” 

mogul

 

Yukarı