Ana içeriğe atla

itt

Günde 150 bin kişiyi butik menülerle doyuruyor

11.04.2017 - 16:34

Parıltım Yemek, çalışanına ve teknolojiye yaptığı yatırımlar, nitelikli servis ve yemek kalitesiyle günde 150 bin kişiye yemek hizmeti veriyor. 2017 yılına, organik ve inorganik olarak yüzde 20 büyüme hedefiyle giren Parıltım Yemek, toplu yemek sektörünün kalite ve hizmet standardını yükselterek; adeta ‘butiği’ oldu.
 

Toplu yemek kavramını tabldot anlayışından çıkararak özgün ve butik hale getirdiklerine dikkat çeken Parıltım Yemek Yönetim Kurulu Başkanı Necat Aydın, “Sektörde yemekçilik dönemi çok gerilerde kaldı. Artık kendimizi işletmelerin yiyecek ve içecek sorumluları gibi görüyoruz ve her ihtiyaca yönelik çözümler sunuyoruz” dedi.
Aile olarak sektörde 35’inci yıllarını kutladıklarını; bu alanda öncü ve aynı zamanda yerel sermayeli markalardan biri olduklarını vurgulayan Necat Aydın, “2017’de müşteri portföyümüze yeni şirket ve kurumlar da katılacak. Kapasite artışı, servis ve ürün kalitesine yaptığımız yatırımlarımız müşteri memnuniyeti olarak dönüyor” diye konuştu.

İŞİN MUTFAĞINDAN GELEN YÖNETİM
Parıltım Yemek’in hızlı aksiyon alma becerisi ve dinamik menüleriyle rakiplerinden ayrıştığını, toplu yemek sektöründe ‘butik marka’ haline geldiğini belirten Aydın, “Yönetim olarak bu işin mutfağından geliyor, beklentileri ve talepleri biliyoruz. Bu yüzden müşterilerimize en doğru menüleri, doğru maliyetlerle sunabiliyor, hızlı aksiyon da alabiliyoruz” şeklinde konuştu.
 

a

Yukarı