Ana içeriğe atla

itt

HEDEF; DÜNYA MARKASI OLMAK

11.04.2017 - 11:34

Waffle Art Kurumsal İletişim&Pazarlama Direktörü Can Ersoy, dünya markası haline gelebilmek için gerek yurtiçi gerekse yurtdışında çalışmalarını sürdürdüklerini kaydetti.

Waffle Art Kurumsal İletişim&Pazarlama Direktörü Can Ersoy, Waffle Art’ı dünya markası haline getirebilmek için yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda çalışmalara devam ettiklerini söyleyerek, “2017, Waffle Art için yurtdışı pazarda yapılanma yılı olarak planlı bir şekilde sürüyor. Yurtdışında önemli lokasyonlarda merkeze ait şubeler açmayı planlıyoruz. Aynı şekilde yurtiçinde de birçok noktada Waffle Art şubeleri hizmet vermeye başlayacak” dedi.

“FRANCHISE SİSTEMİYLE BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORUZ”
Waffle Art olarak franchise sistemi ile büyümeye devam ettiklerini belirten Ersoy, “Franchise vermek yalnızca markanın kullanımını vermek değil, ilişki sözleşmesinin imzalanmasından sonra başlayan bir evlilik gibidir. Bu evlilik, sözleşme boyunca karşılıklı sorumlulukların bilincinde olunması ve yerine getirilmesi ile yürür. Frachising sisteminin en önemli unsuru olan marka bilinirliği yanında, sözleşme boyunca devam eden iş ilişkisinin de iyi şekilde yürütülmesi gerekir. Bayilikleri süresince franchise’ları ayda en az bir kere denetliyoruz. Temizlikten üretime, kılık kıyafetten sipariş almaya kadar her alanda şubelerimiz denetleniyor, eksikleri tespit edip düzeltilmesi için eğitimler veriliyor. İstenilen standartlar oluşmuş olsa dahi denetlemeler standartlarımızın korunabilmesi ve sürdürebilmesi için rutin olarak devam ediyor” diye konuştu.

“KURU SABİTLEYİP TL’YE DÖNDÜK”
Son günlerdeki döviz kurlarının aşırı yükselişi ile küçükten büyüğe hepimizin elini taşın altına koyması gerektiğine işaret eden Ersoy, “Biz de bu duruma kayıtsız kalmayarak franchise bedeli ve kurulum maliyetlerindeki dolar fiyatlarımızı kuru sabitleyerek Türk Lirası’na çevirdik. Bundan böyle bizden franchise alacak olan yatırımcılar dolar cinsinden değil, kendi para birimimizden ödeyecekler” şeklinde konuştu.
Ersoy, sözlerine şöyle devam etti: “Waffle Art olarak, markamızı doğru temsil edebilecek, girişimci ruha ve başarma hırsına sahip işletmeci franchise adaylarını tercih etmeye çalışıyoruz, bu bizim ilk kriterimiz… İkinci ve en önemli kriterimiz ise, işletmeciye para kazandıran bir yer olması... Sonuçta insanlar para kazanmak için bu hamleyi yapıyorlar. Bu anlamda yatırımcıya avantaj sağlayacak yer kriteri bizim için oldukça önemli”.

a

Yukarı