Ana içeriğe atla

arf

ÖKÜZ BURGER SINIRSIZ İÇECEK VE HOMEMADE KONSEPTİ İLE FARK YARATIYOR

16.08.2018 - 10:11

SINIRSIZ İÇECEK VE HOMEMADE BURGER LEZZETİ İLE DİĞER MARKALARDAN AYRILDIKLARINI İFADE EDEN ÇNK’S ÖKÜZ BURGER MARKA YARATICISI MUSTAFA UVER; İSTANBUL, İZMİR, BURSA VE ANKARA BAŞTA OLMAK ÜZERE DAHA BÜYÜK PAZARLARDA ŞUBELEŞEREK, 2019 YILI İÇERİSİNDE YURT DIŞINDA İLK ŞUBELERİNİ AÇACAKLARINI SÖYLEDİ.

Fast food zincirleri genelde İstanbul’dan Anadolu’ya doğru yayılırken, Öküz Burger tam tersini gerçekleştiriyor. Öncelikle Isparta’dan yola çıkış hikayenizi sizden dinleyebilir miyiz?
Anadolu’ya belirli markalar yatırım yapmakta ve zaman içinde kısırlaşan bu düzenin insanları belirli markalara mahkum etmekte olduğunu farkederek Anadolu’daki bu boşluğu doldurmak adına harekete geçtik.

Şimdiye kadar kaç mağaza açtınız? Mağaza seçiminizde AVM ya da cadde gibi ayrımlarınız var mı?
8 şube açılışı yapmış bulunuyoruz. Bunun dışında inşaatı devam eden 3 şubemiz daha var.  Genelde AVM’lerde şubeleşen markamız, işlek yerlerde olmak şartıyla caddelerdeki konumlara da şube veriyor.

Büyüme planlarınızdan bahseder misiniz? 
Yakın zamanda İstanbul, İzmir, Bursa ve Ankara başta olmak üzere daha büyük pazarlarda şubeleşerek, 2019 yılı içerisinde yurt dışında ilk şubemizi açmış olacağız. Bunun çalışmalarına şimdiden başladık.

Öküz Burger’i diğer burger zincirlerinden ayıran özellikler neler?
Öküz Burger self servis ile diğer burger markalarına benzer gibi gözükse de sınırsız içecek ve homemade burger lezzeti ile diğer markalardan ayrılıyor.

Şu an hangi illerde kaç şubeniz var? Yakın gelecekte nerelerde şubeleriniz olacak?
Çanakkale, Kırıkkale, Çorum, Bolu, Edirne, Lüleburgaz, Konya ve Gaziantep şubelerimiz ile hizmet veriyoruz. Balıkesir, İstanbul ve İzmir şubeleri ile de yakında müşterilerimizle buluşacağız.

Mağaza konseptinizi belirlerken en çok dikkat ettiğiniz hususlar neler oldu?
Yönetici ekibimizde bulunan ve reklam, tasarım sektöründen gelen Cihan Özaras yönetiminde gerçekleşen konsept belirleme çalışmalarında, homemade vurgusunu yapmaya özen gösterdik ve uluslararası markaların tasarımlarını inceleyerek konseptimize yön verdik.

2018 hedefleriniz nelerdir? Geçtiğimiz 6 ayda hedeflerinizin ne kadarını gerçekleştirdiniz?
2018 yılı sonunda, 1 yıl içerisinde gerçekleştirme hedefi koyduğumuz, 10’dan fazla şube açma hedeflerimizi yıl bitmeden gerçekleştirdik. Yeni yatırımcılarımızla birlikte hedeflerimizi büyütmek ve uluslararası bir marka yolunda emin adımlarla ilerlemek istiyoruz.

yyy

Yukarı