Ana içeriğe atla

itt

2018’de sektörün yol haritasını biz belirleyeceğiz

13.12.2017 - 10:28

Gerek firmaları ve hedefleri gerekse yaşam alanlarının oluşturulmasındaki kriterler noktasında bilgi veren Genpaz Genel Müdür Yardımcısı Uğur Altay, 2018 yılını daha geniş bir yelpazede yapacakları marka yayılma faaliyetleri ile geçireceklerinden de bahsetti.

Genpaz faaliyetlerine 1993 yılında, Gentaş Werzalit’in pazarlama alanını yönetmek için başladı. Ancak elde edilen başarılar zamanla Genpaz’ı geliştirerek aynı zamanda üretici olma konumuna getirdi. Genpaz çatısı altında bulundurulan Tavilo markası ile; eğitim ve konsept mobilyaları üretilirken, Twoo Design markası ile de anahtar teslim yapılan projeler masif ahşap mobilya ile detaylandırılıyor. 

Okul mobilyaları ve aksesuarlarını planlama sürecinizden bahseder misiniz?
Tavilo olarak eğitim alanlarını oluştururken belirli kriterleri göz önünde bulunduruyoruz. Önceliğimiz ürettiğimiz ürünlerde bulunan her detayın kullanıcı yönünde ciddi fayda sağlayabiliyor olması. Örnekleyecek olursak; kullanacağımız hatların, o mobilya ya da aksesuarı kullanacak öğrencimizin zihinsel performansını tetikleyecek ve algı sistemini uyaracak detaylara sahip olmasını planlıyoruz. Veya oturum düzenlerini planlarken yine öğrencilerimizin ergonomi şartlarına uygun duruşa sahip olacakları kıvrımları belirlerken aynı zamanda da bu kıvrımların öğretsel bir uyaran halinde de işlev görmelerini sağlıyoruz.

Dinamik bir öğrenim ve yaşam alanı oluştururken hangi kriterlere dikkat ediyorsunuz?
Dinamik alan ihtiyacının karşılanabilmesi, kullanıcı ihtiyacının doğru yorumlanması ile eş değerdir. Bizim kurulduğumuz ilk günden bugüne temel değer olarak belirlediğimiz konuda tam olarak budur. Ürünlerimizde kendi üretim ihtiyacımıza cevap vermek yerine, kullanıcı ihtiyaçlarına cevap veren ürünler geliştirerek, üretim arzumuzu doyum noktasına ulaştırıyoruz. Aslında açıkladığım gibi dinamik bir alan oluşturulmasının temel dayanağı kullanıcı ihtiyacıdır, bu sebeple kesin olarak şu kriterlere sahip olmalı demek mümkün değil.

Son olarak 2017 performans değerlendirmenizi alıp, 2018 yılına ait düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?
Genel hatlarıyla değerlendirecek olursak 2017 yılı, gücümüzü ve profesyonelliğimizi eksiksiz olarak sergileme fırsatı bulduğumuz bir dönem oldu bizim için. Her geçen gün daha geniş bir kitleye ulaşıyor olmanın getirdiği bir gereksinim olarak, 2018 yılını birden fazla konuda Ar-Ge çalışmaları ile daha geniş bir yelpazede yapacağımız marka yayılma faaliyetleri ile geçirecek ve sektörümüzün yol haritasını belirler bir konuma geleceğiz.

mogul

 

Yukarı