Ana içeriğe atla

medya

Avrupa için Hollanda’ya Orta Doğu İçin İran’a ofisler açılacak

12.10.2017 - 11:17

2018 yılında öncelikle üretim kapasitelerini artırmayı planladıklarını belirten Letoon Yönetim Kurulu Başkanı Cuman Aslan, mağazalaşma çalışmalarının yanı sıra 2018 yılı itibariyle Letoon Shop’ları franchise olarak vermeye başlayacaklarını dile getirdi.

Üretim tesisleri ve istihdam edilen personel sayısı, bunların yanı sıra ciro, üretim hacmi gibi veriler de göz önüne alındığında firmanızın günümüzdeki yapısı nedir? 
Sektörün köklü ve yenilikçi markası Letoon, 1987 yılında kuruldu. Aslanlar Ayakkabı olarak 2007 yılında markanın tüm imalat haklarını satın aldık. 2015 yılında ise bu efsane markanın dünya haklarını da satın alarak Letoon’un günümüzde daha çok kitleye ulaşması için mağazacılıkta atağa geçtik.  Son teknolojiye sahip üretim tesisimizde tüketicilerimizin rahat ve sağlıklı adımlar atması için ürünlerimizi özel olarak tasarlıyor ve üretiyoruz. İstanbul Sefaköy’de yer alan 8 bin metrekarelik fabrikamızda dünyadaki en son trenlere uygun olarak üretimlerimizi yapıyoruz. Alanında uzman ve deneyimli bir ekibe sahibiz. 200 personel istihdam ediyoruz. Sektörde edinmiş olduğumuz bilgi ve tecrübeyle üretim tesisimizde yıllık 2 milyon çift ayakkabı üretimi yapıyoruz. Her zevke hitap edecek yenilikçi ürünlerimizi Türkiye’nin dört bir yanındaki mağazalarımızda müşterilerimizle buluşturuyoruz. 2016 yılını Aslanlar Grup olarak 60 milyon TL ciroyla kapattık. 2018 sonuna kadar ulaşmak istediğimiz hedef ise 100 milyon TL.

2017 yılının ilk yarıyılı sizler için nasıl geçti? Gerek yurt içi gerekse yurt dışı faaliyetleri noktasında neler yapıldı, hangi hedeflere ulaşıldı? 
2017 yılı için hazırladığımız yenilikçi koleksiyonlar hem katılmış olduğumuz sektörün önemli fuarları hem de bayi buluşmalarında tam not aldı. 2017’nin ilk yarısını hedefimize ulaşmış şekilde kapattık. Katılmış olduğumuz fuarlar, bayi buluşmalarımızla ilk yarıyı oldukça yoğun bir şekilde geçirdik. Bunun yanı sıra hem mağazalaşmada hem de ihracatta önemli adımlar attık. 2017 Nisan ayı ile birlikte mağazalaşmada yeni bir döneme girdik. Hedefimizde öncelikli olarak İstanbul, İzmir ve Ankara var. 2020 yılına kadar Türkiye’de 100, yurt dışında ise 20 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz.

Peki, 2017 yılını nasıl kapatmak istiyor, ne gibi yatırımlara imza atmak istiyorsunuz?
2017 çalışmalarımız hız kesmeden devam ediyor. Mağazalaşmadaki atağımızın yanı sıra ihracatta farklı pazarlara açılmak için de çalışmalarımız sürüyor. Güçlü Ar-Ge çalışmalarımız, uzman ve tecrübeli ekimizle birlikte ürünlerimizi tüm dünya pazarına satmayı hedefliyoruz. Şu an üzerinde çalıştığımız, yakın zamanda gerçekleştireceğimiz hedeflerimizden biri satışlarımızı ve pazar payımızı daha kolay yürütebilmek adına Avrupa kolumuz için Hollanda’ya ve Orta Doğu kolumuz için ise İran’a, 2017 sonuna kadar merkez ofis açmaktır. 

rize

 

Yukarı