Ana içeriğe atla

itt

KLÜH BÜYÜMEYE DEVAM EDİYOR

07.03.2017 - 17:26

Klüh Türkiye CEO’su Altınay Gökşin, “Klüh Ailesi olarak, 2016 yılında destek hizmetlerimizde önemli yabancı şirketleri bünyemize katarak ciddi adımlarla büyümeye devam ettik. Devam eden büyüme trendimizin 2017 yılında artarak süreceğine inanıyoruz. 2017 bu açıdan çok önemli başlangıçlar yapacağımız bir yıl olacak” dedi. 

Kaliteli tesis yönetimi için gerekli olan bileşenler nelerdir? Tesis yönetim alanında verilen hizmetler farklı yapılara göre değişkenlik gösteriyor mu?
İşinde uzman personel, tesisin özelliğine uygun makine ekipman-malzeme ve tesisi yönetebilecek lider ekip. Bunlar gözönünde bulundurulduğunda, bir tesisin yönetiminde temizlikten bakım onarıma, yemekten personel taşımacılığına hatta ve hatta personelin içme suyuna ve ofiste kullanılan kırtasiye malzemesine kadar her türlü bileşenin bir arada doğru ekip tarafından yönetildiği bir sistem.
Bir tesisin bulunduğu sektöre ve tesisin fiziki özelliklere göre verilen hizmetler değişkenlik gösteriyor.

Peki, bir tesisin ihtiyaçları nasıl belirlenir? 
Verilecek olan hizmetin öncesinde tesis içerisinde bir fizibilite yapıyoruz. Bu fizilibilitede örnek olarak temizlik hizmetini düşünürsek, toplam kapalı ve açık alan metrekare bilgileri ve bu alanların kullanım amaçları, fiziki özellikleri, temizlik frekansları ve müşterinin talepleri göz önünde bulundurularak yeterli iş gücü, doğru makine, ekipman, malzeme, kimyasal seçiminin gerçekleştirilmesidir.

Sektörde faaliyet gösteren birçok firma bünyesinde çalıştıracağı personellere kendi eğitimlerini veriyor. Sizin buna yönelik çalışmalarınız nelerdir? 
Hizmet verdiğimiz tüm konularda çalışanlarımızı sürekli eğitime tabi tutuyoruz. Yeni işe başlayan personelimiz ilk olarak, oryantasyon eğitimini alıyor. Yine özel ve diğer eğitim planlarını hazırlayarak senelik eğitim periyodu belirliyoruz. Verilen eğitimlerin sonunda personelin seviyesini ölçüyoruz. Eğitim departmanımız, görsel ve uygulamalı olarak bu eğitimleri sürekli olarak veriyor.  

Gerek temizlik ve güvenlik gerekse catering alanında müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak adına almış olduğunuz tedbir ve önlemler neler?
Temizlik hizmetlerimizde hizmet başlatacağımız lokasyonlarda oluşturacağımız sayısal modeller, organizasyon yapısı, proje ihtiyaçları, risk analizi çalışmalarımız ve Klüh standartlarına uygun proje için belirlenmiş kadro yapılanması bizim olmazsa olmaz ayrıntılarımız olarak sayılabilir.
Catering hizmeti verirken yemek üretim süreçlerinin kontrolünü sağlayarak; hijyenik ve lezzetli yemekler üretme, sağlıklı ve güvenilir ürünler sunma, çalışanlarımızın kişisel yeteneklerini geliştirip onlardan en etkin şekilde yararlanabilmek amacıyla sürekli eğitimlerden geçmelerini sağlama, insan sağlığına ve çevreye önem veren bir yapı oluşturma ve bunu sürekli kılma politikası uyguluyoruz. 
Güvenlik hizmetlerimizi sunarken ise personel oryantasyon, özel ve diğer eğitim planlarını hazırlayarak senelik eğitim periyodu belirliyoruz. Verilen eğitimlerin sonunda personeli sınava tabi tutarak bilgi seviyesini ölçüyoruz. Eğitimlerimizi eğitim departmanımız aracılığıyla görsel ve uygulamalı olarak gerçekleştiriyoruz. Ayrıca müşterinin talep, öneri ve şikayetlerini alarak sürekli iyileştirme sağlıyoruz. Hazırladığımız tüm rapor ve planları müşterilerimizle paylaşıyoruz.

Catering hizmetlerinizde gıda güvenliği ve hijyen konusundaki çalışmalarınız hakkında bilgi verir misiniz?
Klüh Catering’de müşteri odaklı çalışmak ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak ana prensiptir. Bu sebeple gıda güvenliği ve hijyen konularına çok büyük önem veriyoruz. Mal kabulünden yemek servisine kadarki tüm proseslerimizi İSO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi ile takip ediyoruz. Tüm bu aşamalarda HACCP kuralları uygulanıyor. Bu uygulamalar iç ve dış denetimler ile sık sık denetleniyor.

Son olarak, Klüh Multiservices’in 2017 yılına yönelik plan ve projelerini öğrenebilir miyiz?
Klüh Ailesi olarak, 2016 yılında destek hizmetlerimizde önemli yabancı şirketleri bünyemize katarak; üretim destek, personel hizmeti, bordrolama, şoförlük hizmeti, posta odası yönetimi, sekreter hizmeti ve arşivleme personel hizmetlerinde verdiğimiz kaliteli hizmet ile ciddi adımlarla büyümeye devam ettik. Yine, 2016 yılında temizlik, ilaçlama, peyzaj ve bahçe bakım işlerinde, yeni müşterilerimizi de ailemize kattık. Devam eden büyüme trendimizin 2017 yılında artarak süreceğine inanıyoruz. 2017 bu açıdan çok önemli başlangıçlar yapacağımız bir yıl olacak. 
 

a

Yukarı