Ana içeriğe atla

arf

Popeyes’ın terbiyeli tavukları 10 yaşında!

12.10.2017 - 09:38

Popeyes markasıyla 10 yılda geldikleri noktanın, doğru pazarlama stratejileriyle hareket ettiklerinin bir göstergesi olduğunu dile getiren TAB Gıda Pazarlama Genel Müdürü Seçil Kurdoğlu, “Sürdürülebilir bir şirket olabilmek için global standartlarda hizmet verebilmek, inovatif ürün ve hizmetler sunabilmek gerekiyor” dedi.

Popeyes tavukları, Türk halkıyla 2007 yılında tanıştı. TAB Gıda’nın çatısı altında faaliyetlerine devam eden Popeyes, Türkiye’deki 10. yılını kutlarken 180’den fazla restorana ulaşarak kendi sektöründeki liderliğini korumaya devam ediyor. Türkiye pazarına girişinin hemen ardından tavuk severlerin büyük ilgisiyle karşılaşan Popeyes, hızlı ve etkili bir operasyonla kısa sürede büyük başarı yakaladı. 2013 yılında “Bu Tavuğu Seveceksiniz” ve “Popeyes’ta Terbiyesiz Tavuklara Asla Yer Yok” sloganlarıyla hayata geçirdiği pazarlama kampanyalarıyla benzersiz tavuk lezzetlerini geniş kitlelere ulaştırdı. Sektöründeki başarısını aldığı ödüllerle pekiştiren Popeyes, 10 yıl içinde 40’tan fazla şehirde 180’den fazla restorana ulaştı. 

DOĞRU PAZARLAMA STRATEJİSİ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİ SAĞLIYOR
Popeyes’ın Türkiye’deki 10. yılıyla ilgili açıklamalarda bulunan Kurdoğlu, “TAB Gıda olarak Popeyes markamızla 10 yılda geldiğimiz nokta ne kadar doğru pazarlama stratejileriyle hareket ettiğimizin bir göstergesi.  Türk damak tadını çok iyi analiz ediyoruz. Bu doğrultuda bir inovasyon stratejisi oluşturduk. Sürdürülebilir bir şirket olabilmek için global standartlarda hizmet verebilmek, inovatif ürün ve hizmetler sunabilmek gerekiyor. TAB Gıda olarak bu konuda önemli bir gelişim kaydettik. İnovatif ürün ve hizmetlerimizin global partnerlerimiz tarafından da örnek alınıyor olması bu konudaki başarımızı gösteriyor” diye konuştu.

“YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLA HAREKET EDİYORUZ”
Markalarında inovatif ürün ve hizmetleriyle sektörde fark yarattıklarını söyleyen Kurdoğlu, “Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek, müşterilerimizi siparişe yönlendiren Facebook Messenger Bot uygulamasını hayata geçirdik. Dijital dünyada tüketicilere en hızlı şekilde ulaşıp akılda kalıcı olmak adına markalarımızın web sitelerini tasarlarken kreatif ve yenilikçi bir yaklaşımla hareket ediyoruz” dedi.

TAB GIDA POPEYES İLE ÖDÜLLERE DOYMUYOR
Türkiye’deki başarılı Popeyes operasyonunun global tarafından ilgiyle izlendiğini ve takdir edildiğini belirten Kurdoğlu, “Global operasyon tarafından da ödüllendirilmeye devam ediyoruz. Tekirdağ Tekira Popeyes restoranımız 2016 yılı içerisinde sergilediği performans ile ‘Silver Plate’ kazandı. Geçtiğimiz yıl da Mersin Forum AVM Popeyes restoranıyla ‘Golden Plate’ ödülüne layık görülerek, dünyadaki standartları en yüksek Popeyes restoranı seçilmiştik. Yine 2016’da TAB Gıda olarak Popeyes Global tarafından ‘Franchisee of the Year’ ödülünü aldık. 2015 yılında ise ‘International Market of the Year’ ödülüne layık görülmüştük. Tüm bu gelişmeler Popeyes’ta doğru yolda olduğumuzun açık bir göstergesi” diyerek sözlerini bitirdi.

yyy

Yukarı