Ana içeriğe atla

itt

2017’deki atılım 2018 yılında da devam edecek

13.12.2017 - 14:21

2017 yılının kendileri için yeni bir atılımın başlangıcı olduğunu söyleyen Doğtaş-Kelebek CEO’su Ersin Serbes, “Yenilenen ve trendlere uygun olan ürün portföyümüz, hem Doğtaş hem Kelebek Mobilya’da yenilemeye başladığımız mağaza konseptlerimiz, satış sonrasında fark yaratan uygulamalarımızla önümüzdeki dönemde de mobilya perakendeciliğinde adımızdan söz ettirmeye devam edeceğiz” dedi.

Güçlü iş ortaklarıyla görüşmelerinin devam ettiğini ve mağazalaşma konusunda yeni yatırım taleplerini titizlikle değerlendirdiklerini belirten Serbes, hem yurt içi hem yurt dışında hedef pazarlara yönelik stratejilerle başarılı bir bayi ağı geliştirdiklerini dile getirdi. Yılın üçüncü çeyreğinde net satış gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 77 gibi yüksek bir oranda artırarak 208.3 milyon liraya çıkardıklarını da söyleyen Serbes şu açıklamalarda bulundu: 
“Yılın dokuz ayında ise geçen yılın aynı dönemine göre net satış gelirimizi yüzde 46,5 oranında artırarak 459.3 milyon liraya çıkardık. Net satış gelirlerimizin artmasında yeni ürünlere bağlı olarak ürün gamımızdaki değişim, yurt içi ve yurt dışı yeni mağaza açılışları, iç satışların yanı sıra dış satışlardaki artış etkili oldu. 2017’yi yüzde 50 büyüme gerçekleştirerek 600 milyon TL ciroyla bitirmeyi planlıyoruz.”
Bugüne kadar yatak üretimi de gerçekleştirdiklerini, ancak bu alanda bilinirliklerinin mobilya kadar olmadığını belirten Serbes, “Kişiye özel, son teknolojide, inovatif, insani faydayı ön planda tutan yatak ve ev tekstili koleksiyonu hazırladık, piyasaya yeni markamızla iddialı bir giriş yapacağız. Yeni markamız öncelikli olarak Doğtaş ve Kelebek konsept mağazalarımız içinde ayrı bir bölümde sergilenecek” açıklamasını yaptı. 

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE YÖNELİK ALDIĞIMIZ ÖDÜLLER BİZİ ZİRVEYE TAŞIYOR”
Büyüme hedefleri doğrultusunda; altyapı ve fabrika yatırımlarını güçlendirip üretim hattını da genişletme yolunda ilerlediklerini söyleyen Serbes, “Markalaşmanın öneminin farkındayız ve yatırımlarımızı da dünya markası olma hedefiyle yapıyoruz” dedi ve sözlerine devam etti: 
“Müşteriyi işimizin merkezine aldığımız, onların beklenti ve ihtiyaçlarını gözeterek yaptığımız çalışmalar neticesinde özellikle müşteri memnuniyetine yönelik aldığımız ödüller bizi zirveye taşıyor. 
Doğtaş Kelebek olarak perakende sektörü dinamikleri ile yürüyen bir şirketiz. CRM yapımız, bayi yapılanmamız, satış sonrası destek ekibimize kadar uzanan her iş sürecimizi bir perakendeci gözüyle ele alıyoruz. Yıllardır sektörünün en beğenilen şirketi seçilmemiz, en değerli markalar arasında yer almamız, birçok tasarım, kalite ve hizmet ödülü, kurumsallığımızı ortaya koyduğu gibi profesyonel yönetim anlayışımızın da göstergesi. Rekabette de bizi farklılaştırıyor ve öne çıkarıyor.”

YURT DIŞINDAKİ YÜZDE 10’LUK PAY 2018’DE YÜZDE 35’E ÇIKACAK
İki markanın enerjisiyle gerek yurt içinde gerekse yurt dışında önemli bir ivme yakaladıklarını belirten Serbes, “Doğtaş ve Kelebek markaları, sadece Türkiye’de değil, ihracat yaptığımız 30’dan fazla ülke ile yurt dışında da Türk mobilyasını kalitesiyle ve modern tasarımıyla öne çıkarıyor.
Yeni mağaza konseptlerimiz, 2018 koleksiyonlarımız, yeni yatak markamız ve sürprizlerle dolu bir 2018 yılı planlıyoruz. 2017’de başlattığımız atılımın 2018’de farklılaşma adına bizi öne çıkaracağını söyleyebilirim. 
İhracata yönelik çalışmalarımıza da hız kesmeden devam ediyoruz. Şu an yüzde 10 civarında yurt dışı payımız var. Önümüzdeki yıl bu payı yüzde 35’e çıkarmayı hedefliyoruz” diyerek sözlerine son verdi. 

a

Yukarı