Ana içeriğe atla

aaa

BUKA ZEVKİNİZE UYGUN MARKA

15.02.2019 - 10:11

BUKA YÖNETİM KURULU BAŞKANI SUAT ERDOĞAN: “MARKAMIZ, ADINI BUKALEMUNDAN ALIYOR. BUKALEMUNLARIN RENK DEĞİŞTİREREK BULUNDUĞU ORTAMA UYUM SAĞLAMASI GİBİ BUKA KANEPELER DE MÜŞTERİLERİMİZİN ZEVKİNE GÖRE AYNI KOLAYLIKLA KILIF DEĞİŞTİRME İMKÂNI SUNUYOR.”

Buka Yönetim Kurulu Başkanı Suat Erdoğan’a, kısa sürede adından söz ettiren markasıyla ilgili sorularımızı yönelttik.   

Öncelikle Buka Sofa’nın hikâyesini öğrenebilir miyiz?
Buka’nın hikâyesi, döşemelik kılıf konusundaki deneyimime dayanıyor. Bu deneyimimle hayalim, bir mobilya markası sahibi olmaktı. 2014’te proje çalışmalarına başladım. Müşterilerin erişilebilir kalite, iyi tasarım ve özelleştirme seçenekleri hizmetlerini bir arada almayı hak ettiklerine inanarak bu hayalimi hayata geçirdim. ‘Akıllı Değişim’ konseptiyle 2015’te İstanbul’da kurduğumuz Buka, Esenyurt’taki 12 bin metrekare kapalı alana sahip üretim tesisinde faaliyetlerini sürdürüyor. Yıllık üretim kapasitemiz 50 bin adet. Ürün yelpazemizde kanepe, koltuk, sehpa, yemek odası, yatak odası, TV ünitesi, dekoratif kırlentler, halı, kilim ve ev aksesuarları yer alıyor. 

Buka ismi nereden geliyor?
Bukalemundan geliyor. Bukalemunların renk değiştirip bulunduğu ortama uyum sağlaması gibi Buka kanepeler de aynı kolaylıkla kılıf değiştirme imkânı sunuyor. Aynı zamanda istediğiniz modeli, kumaşı, ayağı ve ölçüyü seçerek zevkinize uygun modeli kendiniz tasarlayabilirsiniz.

ALIRKEN SEÇİM, KULLANIRKEN DEĞİŞİM ÖZGÜRLÜĞÜ
Buka Sofa’yı sektöründe farklı kılan özellikler nelerdir?

Buka’nın özgün, modüler, inovatif, özelleştirilebilir ürünler sunması, sektörde fark yaratıyor. Kullanıcılarımıza mobilya alırken seçim özgürlüğü, kullanırken de değişim özgürlüğü sunuyoruz. Koltuğun kılıfının, ebadının, kolçaklarının ve ayaklarının değiştirilebilmesi, kullanıcıların hayatına büyük kolaylık sağlıyor. Evlerin yanı sıra ofis, otel, hastane gibi mekânlara uygun tasarladığımız modellerimizde de bu çizgide ilerliyoruz.

Kaç mağazanız var?
Çok kısa zamanda hızlı bir gelişme kaydettik. 2 yıl gibi bir sürede 3’ü markamıza ait, 10’u franchise olmak üzere 13 mağazaya ulaştık ve büyümeye devam ediyoruz. İstanbul’da Avcılar, Masko ve Modoko, Ankara’da Turan Güneş Bulvarı ve Çayyolu mağazalarımızın yanı sıra İzmir, Adana, Bodrum, Alanya, Konya, Bandırma; yurtdışında ise Kuzey Kıbrıs ve Bahreyn mağazalarımızla hizmet veriyoruz. Bu yıl kendi mağazalarımızla İstanbul’da büyümeyi planlıyoruz. 

İhracat çalışmalarınızla ilgili bilgi alabilir miyiz?  
2018’in ikinci yarısında yurtdışına da ağırlık vermeye başladık. Önce Kuzey Kıbrıs, sonra da Bahreyn’de mağaza açtık. Avustralya pazarını yakından takip ediyoruz. Rusya, Ortadoğu ve Avrupa, yoğunlaştığımız pazarlar arasında. Ürünlerimize gösterilen ilgiden dolayı özellikle Ortadoğu pazarının potansiyeli oldukça yüksek.  

bb

arf

Yukarı