Ana içeriğe atla

arf

GENCALLAR YENİ MAĞAZALARLA BÜYÜYOR

15.12.2016 - 18:23

Gencallar Genel Müdürü Ahmed Gencal, 2017 yılında 2 yeni mağaza projelerinin olduğunu söyleyerek, “İzmit ve Pendik’te mağaza açacağız. İzmit binamız şu anda inşaat halinde ve Mart ayında açılıyor olacak. İki mağaza da bin 800 metrekare civarında ve 50’şer kişiye yeni istihdam sağlayacak’ dedi.

Gencallar olarak 2016 yılını 146 milyon 200 bin TL ve bir önceki yıla göre yüzde 19,8 oranında sektör ortalamasının üzerinde bir büyüme ile kapatacaklarını belirten Gencallar Genel Müdürü Ahmed Gencal, hedef bütçelerinin yüzde 98’ini gerçekleştirmiş olacaklarını kaydetti.
2 bin metrekarelik ilk AVM mağazaları olan Axis İstanbul AVM’yi açtıklarını ifade eden Gencal, “Caddelerde olmak ana stratejimiz ancak büyüme projeksiyonumuzda olup caddelerde büyük metrekareli emlak bulmakta zorlandığımız yerlerde AVM yatırımlarına devam edebiliriz. Perakende operasyonumuz dışında kurumsal pazarlama işimiz de giderek büyüyor. THY, İETT, İSPARK gibi birçok kurumun personelini biz giydiriyoruz. AVM’lerde yatırım geri dönüş süreci cadde mağazalarına göre daha geç oluyor zira AVM’nin kapı girişlerinin optimum noktaya gelmesi zaman alıyor. Ancak biz AVM’yi sadece adres olarak kullanıyoruz ve kendi pazarlama faaliyetimizi kendimiz yapıyoruz. Mağazanın 2 aylık inşaat sürecinde 25 bin kişiye TaxitCard pazarladık. Mağaza açıldığı gün 25 bin müşterisi hazırdı. Yıl sonu için mağazaya koyduğumuz hedefi Kasım sonuna yakaladık” dedi.
“2023 PROJEKSİYONUMUZDAN ÖDÜN VERMİYORUZ”
2023 projeksiyonundan hiç ödün vermediklerine değinen Gencal, “Planlanmış tüm yatırımların emlak, konsept, tedarik ve insan kaynağı planlamasını ajandaya uygun olarak kurguluyoruz. Gencallar Akademi geleceğin mağaza yöneticilerini yetiştirirken, kurum içi eğitim sistemi ile Akademiye yeni yıldız adayları kazandırıyoruz. Tedarikçilerimizle verimlilik odaklı iş geliştirme modelleri üzerine çalışıyoruz. Müşterilerimizi ise her geçen gün daha çok kişiselleştiriyoruz. Örneğin taksit ödemek için mağazaya gelmiş müşteri henüz mağazadan ayrılmadan SMS ile o gün yapacağı alışverişi taksitlerinin azaldığı Mayıs ayına erteleyeceğimiz müjdesini verebiliyoruz. Her ürüne indirim ya da kampanya yapmak yerine müşterimizin almaktan keyif aldığı ürünlere sadece o müşteri için kampanya tasarlayabiliyoruz. 750 bin müşterilik database’imizi her geçen gün daha da verimli hale getiriyoruz. Bunu yapabilmek için her gün daha  çok ERP ve CRM yatırımı yapıyoruz. Bunların yanında Katılımcı Yönetim Anlayışını her geçen gün daha fazla önemsiyoruz. Şirketimizi ilgilendiren önemli kararlar öncesi mutlaka sahanın sesini dinliyoruz. Her kademeden insan kaynağımızı farklı metotlarla karara dahil ediyoruz. Kararın parçası olma duygusu ile organizasyon çok daha fazla sahiplenici oluyor” diye konuştu.

yyy

Yukarı