Ana içeriğe atla

FFF

MARKALARA YAPILAN YATIRIMLAR

16.09.2019 - 15:59

bbb
BigChefs CEO Cenk Akın
MEMNUN EDEBİLDİĞİNİZ MÜŞTERİLER MARKA İMAJINIZI GÜÇLENDİRİR

Eğer markaysanız işinizi bir bütün olarak en iyi şekilde, layığıyla yapıyorsunuz; olduğunuz alanda farklılık yaratıyorsunuz demektir. Markanın sürdürülebilir olması için her zaman tercih edilecek bir şeyler yapmalısınız. Trendleri ana madde olarak kullanmak değil onları yaptığınız işe harmanlayarak kullanmanız gerekli. 
Günümüz dünyasında markalaşma anlamında da yeni oyunlar var. Dijitalleşme son hızda ilerlerken markalaşmaya da bu paralelde, günceli yakalayan özeni göstermek gerekiyor. BigChefs olarak adımızla birlikte bize özgü lezzetleri, kendi yemek kültürümüzü markalaştırmaya özen gösteriyoruz. Bizim için öncelik her zaman misafirlerimiz. Çünkü memnun edebildiğiniz müşteriler sayesinde marka imajınız güçlenir. Her yaklaşımımızda ana odak noktamızı ise “verimlilik” oluşturacak.
BigChefs, iş yapış biçimlerini her zaman ışık altında tutan, en verimli ve sağlıklı şekilde hizmet vermek üzere kararlar alan bir marka. Global markaların başarısı, yereli anlayıp ona göre pozisyon alabilme esnekliğinin yanı sıra, markanın sunduğu değeri dünyanın herhangi bir yerindeki tüketiciye en doğru şekilde aktarabilmesine de bağlıdır. Marka olarak yatırımlarınız ve pazarlama faaliyetlerinizle fark yaratabilirseniz olumlu sonuçlar almak ve kazanç sağlamak kaçınılmaz oluyor. 

bbb
Bircom CEO Can İlkhan HER ZAMAN 
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ YÜKSELTMEYİ AMAÇLIYORUZ

Marka olmak işinizi en iyi şekilde yapmanızın sembolüdür. İşinizin tüm detaylarında fark yaratabiliyorsanız, sadece çalışanlarınızla değil müşteri kitlenizle de yolunda giden bir iletişiminiz varsa, dünya genelindeki trendleri doğru zamanda işinize adapte edebiliyorsanız öne çıkabilen markalardansınız demektir.
Bircom olarak 45 yılı aşkın deneyimimizi, bu yukarıdaki kriterlere adapte ediyoruz. Müşterilerimizden aldığımız geri dönüşler de bu konudaki başarımızı kanıtlar nitelikte. Ses ve görüntü sistemleri alanında 20’nin üzerinde teknolojik dünya markasını Türkiye’deki müşterilerimize, yüksek müşteri memnuniyeti ilkesiyle ulaştırıyoruz.  
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’ndan onaylı Ar-Ge merkezimiz Türkiye’de ve uluslararası alanda ses getiren projelere imza atıyor. E-ticaret, ürün yönetimi, saha takip ve süreç yönetimi yazılımları konusunda yenilikçi projeler geliştiren Ar-Ge merkezimizle günceli yakalıyor ve daha ilerisine yönelik çalışmalar yapıyoruz. Son 10 yılda Deloitte tarafından sekiz kez Türkiye'nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketi ödülüne layık görüldük. Deloitte Teknoloji Fast 50’de yer almak bizim için büyük bir gurur. 
Müşteri deneyimi ve aldığımız olumlu yorumlar bizim için en önemli başarı kriterlerinden. Bu alanda ISO sertifikasına da sahibiz. Müşterilerimizin ürünleri deneyimleyerek alabileceği Kanyon’daki Hifilife mağazamız ve satış sonrası destek politikamızla da her zaman için müşteri memnuniyetini yükseltmeyi amaçlıyoruz. 

eee
Edvido Kurucuları Mustafa Okan Yavuzşen,  Mert Osmanoğlu ve Yağız Can
MÜŞTERİ KİTLESİNİN PROBLEMLERİNE ÇÖZÜM SAĞLANABİLMELİ

Edvido, şirketler ve girişimlerin reklam, pazarlama ve yazılım ihtiyaçları için kurumsal ajans ve firmalarla buluştuğu marka geliştirme ve dijitalleşme platformudur. Edvido, bünyesindeki 100’den fazla kurumsal dijital ajans, etkinlik şirketi, PR ajansı, prodüksiyon şirketi ve yazılım firmasıyla markaların reklam, pazarlama ve yazılım projelerinde yaşadığı doğru çözüm ortağını bulamama problemine çözüm sunuyor. Müşterileri olan çözüm ortaklarına da yeni iş imkânları sağlıyor.
Marka olmak denince bizim aklımıza müşterilerin problemlerine en efektif şekilde çözüm üretebilmek geliyor. Bir firma, müşteri kitlesinin problemlerine ne oranda çözüm sağlayabiliyorsa o oranda markalaşıyor. Marka olduğunuzda müşterilerin güvenini kazanıyorsunuz. Bu açıdan marka olmak çok önemli. 
Edvido olarak bir yıllık bir geçmişimiz var. Her zaman müşterilerimizin problemlerini çözen, onların problemlerine çözümler sunan ürünler ortaya koymaya çalıştık. Bu tavrımız sayesinde müşterilerimiz tarafından sahiplenilen bir firma hâline geldik. Kullanıcılarımız olan markaların ücretsiz bir şekilde teklif oluşturması ve profesyonel ajans ve yazılım firmalarıyla tanışması da kullanıcı tarafında memnuniyet yaratmamızı sağlıyor.


eee
Eyüboğlu Çelik ve Hobi Ürünleri Genel Müdürü Behçet Eyüboğlu
MÜŞTERİLERİN ÜRÜNLERİ DENEYİMLEMELERİ İÇİN ETKİNLİKLER DÜZENLİYORUZ

Sektörde 29’uncu yılımızı doldurduk. Eyüboğlu olarak daima kaliteyi ve beraberinde müşteri memnuniyetini esas alıyoruz. Vizyonumuzun göstergesi olarak sektörde lider markaları bünyemizde bulundurup müşterilerimizin yüksek beklentilerine sunarak, düşüncelerimizi her zaman somut adımlarla göstermeye çalışıyoruz.  29 yıldır nasıl dünyaca ünlü markaların distribütörlüğünü yapıyorsak bugünden sonra da aynı kalite ve titizlikle çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Önümüzdeki dönemde bayi sayımızı arttırarak daha çok eve ulaşmayı hedefliyoruz. 
Ayrıca günümüzde marka bilinirliklerine baktığımızda marka sadakatinin pek çok insanda mevcut olduğunu görüyoruz. Satın alımlar hem marka sadakati hem de avantajlı fiyatlar çerçevesinde şekilleniyor. Bu nedenle markamızı ön plana çıkarmak ve sürdürülebilir kılmak için bu konu özelinde çalışmalarımızı yürütüyoruz. Türkiye’ye getirdiğimiz ürünlerin kalitesini müşterilerimize deneyimlemeleri için etkinlikler düzenliyoruz. Satın almada ekonomik durum önemli ama bazı ürün ve markalar kişilerde vazgeçilmezler arasında yer alıyor. Bu nedenle fiyatın yanında sürekli kullandığı ve bildiği markanın olması da önemli. 


ggg
Günsan Elektrik CEO’su Francisco Gil Garcia 
PAZARIN GELENEKSEL YAPISINI DEĞİŞTİRİYORUZ

Markalaşmak şirketlerin; müşterileriyle ve paydaşlarıyla daha fazla etkileşim yaratması, bağ kurması ve bu bağdan aldığı güçle günümüzün yoğun rekabet ortamında avantaj elde etmesi için artık bir gereklilik. Günsan Elektrik olarak 5 alt markamızla, Türkiye’nin lokomotif sektörü inşaat sektöründe kullanılan anahtar, priz, grup priz ve şalt gibi bütün elektrik ürünlerinin tasarımını, üretimini ve satışını yapıyoruz. Dünyada elektrik kullanımı artıyor ve teknolojinin gelişmesiyle akıllı otomasyon sistemleri hayatımızda daha çok yer ediniyor.  Anahtar ve priz sektörü gibi geleneksel yapısı olan bir pazarda, yeni trendlere hitap ederek sektörümüzün dönüşümünü sağlamak gibi bir misyonumuz var. Bilindiği gibi Ar-Ge, markalaşmak ve sektörde kalıcı olmak adına çok önemli.  Daha çok son kullanıcının hayatına daha fazla değer katmak istediğimiz için Ar-Ge çalışmalarımızı; yenilikçi, yalın ve müşteri deneyimi odaklı sürdürüyoruz. Yeni geliştirdiğimiz akıllı ürünlerimiz ve çözümlerimizle sektörde farklılaşıyoruz. Günsan Elektrik olarak, müşteri odaklı yaklaşımımızla hem müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerine uygun çözümler geliştiriyoruz hem de pazarın geleneksel yapısını değiştirerek sürdürülebilir büyümemizi devam ettiriyoruz. 


hhh
Hilton Istanbul Maslak Genel Müdürü Özkan Alkan  
MİSAFİRLERİN KİŞİSEL DENEYİMLEME İMKANLARINI ARTIRACAĞIZ

Bu yıl 100’üncü yılını kutlayan Hilton markası, misafirlerinin değişen ihtiyaçlarını karşılamak için onlara yeni ürün inovasyonları ve hizmetler sunarak tüm dünyada konukseverliğin ölçütünü belirledi. 1919 yılından bu yana en dinamik yılını kutlayan markamız dünyanın dört bir yanında anlık toplumsal hareketlerle “Hilton Etkisi”ni çoğaltıyor. Gelecek nesillere daha yaşanılabilir bir dünya bırakmak adına sosyal sorumluluk projelerimize devam ediyoruz. 
Hilton Istanbul Maslak olarak hem iş hem eğlence dünyasının kalbinde konumlanıyoruz. Bu nedenle orta vadede çevremizdeki çalışan kesim ile daha çok etkileşimde olup bir şekilde hayatlarına dokunabilmek istiyoruz. Uzun vadede ise bulunduğumuz bölgeye değer yaratan bir otel olmayı düşünüyoruz. Çeşitli kurumsal sosyal sorumluluk projeleriyle hem yakın çevremize hem de daha geniş kitlelere gitgide daha da büyük ölçüde fayda sağlamayı amaçlıyoruz.
Konuklara yabancısı oldukları bir şehir veya ülkede güveni ve evlerindeki rahatlığı hissettirebilmek bizlerin asıl görevi. Bugün konuklar,  Hilton otellerinde odalarını akıllı telefonla kendileri seçiyor, otele varışlarından önce yemek siparişlerini hazırlatıyor, oda anahtarlarını QR kodlarla oluşturabiliyor. 2019 yılında da misafirlerimizin kişisel deneyimleme imkânlarını artırmayı düşünüyoruz. Hilton İstanbul Maslak’ta geçirdikleri zamanı değerli kılacak projeler üzerinde çalışıyoruz. 


ttt
Tchibo Türkiye Genel Müdürü Tuba Yapıncak   
 MÜŞTERİLERİNİZLE BAĞ KURMALISINIZ

Marka, firmanızın müşterinin gözündeki yansıması, kalbindeki yeridir. Dolayısı ile müşterilerinizle bağ kurmanız gerekir. Tchibo, değişen temaları, gerçek kahve lezzeti ve lezzetli atıştırmalıklar sunan kahve barlarıyla perakende sektöründe benzersiz iş modeline sahip. Bu yenilikçi mağazacılık anlayışımızla yeniliklere açık Türk tüketicisinin kalbini kazanmayı başardık. Tchibo müşterilerinden ilham alan ve benzersiz konseptleriyle onları sürekli şaşırtıp sevindiren bir marka. Farklı bir iş modeli ve yenilenmiş kahve barı konseptimiz ile İstanbul Trump AVM’de ve Beyoğlu Fitaş’daki D&R mağazalarında hizmet vermeye başladık. Kahve ve kitabın muhteşem uyumunu bir arada sunduğumuz D&R mağazalarında Tchibo kahve barımızı özellikle genç kahve severler çok beğeniyor. Bunun yanı sıra müşterilerimize daha fazla kanaldan ulaşmak adına Migros, Carrefour, Arçelik ve Mediamarkt gibi alanında en iyi hizmeti veren iş ortaklarımızla iş birlikleri yapıyor ve ürünlerimizi daha fazla yerde müşterilerimizle buluşturarak, farklılaşıyoruz. Bu karşılıklı etkileşim, bağımızı da güçlü kılıyor. Müşterilerimizin geri bildirimleriyle sürekli yenilediğimiz internet mağazamız ile tüm Türkiye’ye ürünlerimizi ulaştırabiliyoruz. Tchibo Türkiye olarak global düşünüp yerel uygulamalara ağırlık vererek 14 yıldır sürdürülebilir bir şekilde büyüyor, hedeflerimizi ve yatırımlarımızı gerçekleştiriyoruz.


ppp
Polonez Genel Müdürü Andaç Günsoy  
DİKKATLİ VE DUYARLI BİR ÜRETİCİ OLMAK ÖNEMLİ

Pazarda söz sahibi olmak ve rekabette öne geçmek, tüketicilerde güven ve samimiyet yaratmanın altın kuralı, markalaşma çalışmalarından geçiyor. Markalaşma çalışmaları, kurum kültürünüzün gelişmesine ve genişlemesine imkan tanıyor. 
Polonez markası olarak 33 yıldır faaliyet gösteriyoruz, sektörümüzde sağlıklı ve güvenilir üretim, inovatif ürün geliştirme kavramlarını sahiplendik. Polonez markasını geleceğe taşımak, sürdürülebilir kılmak için bu kapsamda pek çok çalışma ve yatırım yapıyoruz. Önceliklerimizin başında ürün kalitesi geliyor. Markamızın en önemli misyonlarından biri dikkatli ve duyarlı bir üretici olmak. Gıda bilimine önem veren bir marka olarak, Ar-Ge merkezimizde çalışan veteriner hekimler ve mühendislerle, toplum sağlığına uygun üretim için sürekli çalışıyoruz. Bu anlamda her yıl üretim hattımızı geliştirmek için ciddi yatırımlar yapıyoruz. 
Amacımız, fonksiyonel ve inovatif gıdalar ile toplum sağlığını desteklemek. Polonez, tüketicilerini dinleyen, talep ve ihtiyaçlarına cevap veren bir marka. Bu da bizi inovatif olmaya götürüyor. Değişen kuşakları takip ediyor, ürün geliştirme sürecimizi buna göre yapılandırıyoruz. Özellikle 2010 yılından bu yana sağlıklı beslenmeye yönelik ciddi yatırımlar yaptık. Polonez, inovatif ve fonksiyonel gıdaların çeşitliliğini daha da artırarak, ürün gamını genişletecek. Ancak daha önemlisi geleceğin tüketicilerinin talep ve ihtiyaçlarına verdiği hızlı cevaplarla sürdürülebilir markalar arasında yer alacak.  

N
Muratbey Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol
İNOVASYON İŞİN MERKEZİNE KOYULMALI

Markalar dünyasında yaşıyoruz. Ancak pazara bir ürün ya da hizmet sunmakla hemen marka olamazsınız tabii ki; sunduklarınızın piyasadaki diğer ürün ve hizmetlerden ayrışması gerekir. Marka olmak farklılıktır; bir günde olmaz, deneyim, inovasyon ve tüketici odaklılık gerektirir. Teknolojinin gelişmesi ile birlikte sınırların ortadan kalktığı günümüz dünyasında yaptığınız işle öne çıkmak için markalaşmak şart. Eminönü’nde dükkanımız olduğu için 7 yaşımdan bu yana peynirle iç içeyim. Aslen mühendis olmamın bana kattığı düşünce yapısı ile her zaman peynirde geleneksel dışı ne yapabilirizi sorguladım. Muratbey markası bu sorgulamaların ürünüdür. Geleneksel ürün pazarında rekabet çok olduğu için biz yapılmayanı yapmaya odaklandık. Farklılaşarak büyüme vizyonumuz ve inovasyonu işimizin merkezine koyma stratejimizle geleneksel bir lezzet olan peynire inovasyon kattık. Türkiye’nin yerli ve milli markası olarak başladığımız yolculuğumuz, bugün global bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Sürdürülebilir büyüme vizyonumuzla inovasyona yatırım yapmaya devam ediyoruz. Perakende ticaret yapılan dönemden gelen güçlü birikimimiz tüketicilerimizi doğru anlamak konusunda bizi avantajlı kılıyor. Tüketici odaklı yaklaşımımız, markalaşma konusunda da bize başarı getiriyor.

SODEXO
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İŞ LİSTEMİZİN İLK SIRASINDA
Sodexo Türkiye CEO’su Ahmet Zeytinoğlu
Sodexo olarak hizmet verdiğimiz 72 ülkede sürdürülebilirliği göz önünde bulundurarak iş ortaklarımızın yaşam kalitesini yükseltiyoruz. Global tecrübemizi yerel bilgimiz ve iş gücümüzle çeşitlendiriyoruz. Teknolojiyi entegre ettiğimiz hizmetlerimizde enerji tasarrufu, çevreye saygı ve insan sağlığını korumak adına gerekli Ar-Ge çalışmaları gerçekleştiriyoruz. Örnek vermek gerekirse tuvaletlerdeki havlu sayacı ve çöp kovasındaki doluluk oranlarını, kurduğumuz sistem üstünden tabletler aracılığıyla takip ediyoruz. Bu sistemde son temizlenme zamanını görüyor ve planlama yapıyoruz. Kullanılmayan bir tuvaleti yeniden temizlememizi önleyen bu sistem ile zaman, enerji ve malzeme tasarrufu sağlıyoruz. Sodexo olarak sürdürülebilirliği iş listemizin ilk sırasına yazıyor, bu şekilde ‘sürdürülebilir başarı’ yakalıyoruz. Sürdürülebilir başarıda çalışanlarımızın işe olan aidiyeti başrolü oynuyor. Çalışanlarımızı daha yetenekli oldukları alanlara yönlendiriyor, bu şekilde hem onlardan daha çok verim alıyor hem de çalışan mutluluğunu artırıyoruz. Çalışanlarımızın oylarıyla aldığımız 2016 ve 2018 Aon Hewitt ‘En İyi İş Yeri’ ödülleri de başarımızı kanıtlıyor.

arf

Yukarı