Ana içeriğe atla

FFF

PEGASUS MÜŞTERİ DENEYİM MERKEZİNİ İZMİR’DE AÇTI

21.08.2019 - 11:49

TÜRKİYE’NİN DİJİTAL HAVAYOLU PEGASUS, ÇAĞRI MERKEZLERİ SEKTÖRÜNÜN EN HIZLI BÜYÜYEN ŞİRKETİ WEBHELP İLE İZMİR’DE 200 KİŞİYE İSTİHDAM YARATAN YENİ MÜŞTERİ DENEYİM MERKEZİ’NİN KAPILARINI AÇTI.

Pegasus CEO’su Mehmet Nane, Webhelp Türkiye CEO’su Metin Tarakçı, Pegasus Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk ve Pegasus Müşteri Deneyimi Müdürü Demet Yarkın’ın katılımı ile İzmir Gaziemir’de gerçekleşen açılışta konuşan Nane, Webhelp ile yaptıkları iş birliğinden duydukları memnuniyeti aktararak çalışanlarla keyifli bir gün geçirdi. 

HEDEF İZMİR’DE 2 BİN 500 KİŞİLİK İSTİHDAM 
Dünya genelinde 35 ülkede 50 binden fazla çalışanı bulunan Webhelp’in Türkiye CEO’su Metin Tarakçı, “Bugün 4 binden fazla çalışanımız ile alanında lider pek çok ulusal ve uluslararası markaya hizmet veriyoruz. Pegasus’la imza attığımız bu iş birliği ile İzmir Gaziemir’deki operasyon merkezimizde bini aşkın kişiye iş imkanı sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde ise İzmir’de 2 bin 500 kişiye iş imkanı yaratmayı hedefliyoruz.” dedi. Webhelp olarak Türkiye’de İstanbul, İzmir, Yozgat, Bingöl ve Van olmak üzere 5 ilde ki 7 operasyon merkeziyle hizmet verdiklerini belirten Tarakçı, “Pazarda rekabete devam eden istikrarlı duruşumuz ile Webhelp olarak akıllı yatırımlar yapmaya devam edeceğiz.” diye konuştu.  

MUTLU MÜŞTERİ İÇİN MUTLU ÇALIŞAN 
Merkezi Fransa’da bulunan Webhelp’in tüm dünyada başarıyla uyguladığı yeni iş modellerini Türkiye’ye taşıdıklarını belirten Tarakçı, “Temel inancımız: Mükemmel bir çalışan deneyimi yaşatmadan, mükemmel bir müşteri deneyimi yaratamazsınız. Çalışanlarımızı mutlu etmek ve bağlılıklarını sağlamak için birçok aksiyon alıyoruz. Müşterilerimize en iyi hizmeti sunmanın, iyi bir çalışan deneyimiyle gerçekleştiğini düşünüyoruz. Pegasus ile olan çalışmamızda da bu motto ile hareket ettik ve tüm altyapıyı bunun üstüne kurduk. Pegasus’un müşteri deneyiminde en iyi olma hedefinin de ancak böyle gerçekleşebileceğine inanıyoruz.” dedi. 

SEKTÖRÜN 2019 İSTİHDAM HEDEFİ 112 BİN KİŞİ 
Pazar büyüklüğü 6,2 milyar TL’ye ulaşan çağrı merkezi sektörünün, Türkiye gibi genç nüfusa sahip bir ülkede hızla büyüdüğünü belirten Tarakçı şunları kaydetti: “Geçen yılın rakamlarına göre toplamda 108 bin kişiye iş imkanı sunan sektörün, 2019 yılı sonuna ilişkin istihdam öngörüsü ise toplamda 112 bin kişi. Webhelp olarak bu yıl 4 yeni global marka ile yaptığımız iş birliği ile bu hedefe katkı sunduğumuza inanıyoruz.” 

2019 CİRO HEDEFİ 300 MİLYON TL 
2017 yılında 115 milyon TL, 2018 yılında yaklaşık 175 milyon TL ciro ile organik olarak yüzde 50 büyüdüklerini kaydeden Tarakçı, Webhelp olarak 2019 yılını ise organik ve inorganik olmak üzere yüzde 70 büyüyerek 300 milyon TL ciro ile kapatmayı öngördüklerini dile getirdi. 

arf

Yukarı