Ana içeriğe atla

aaa

BUBBLE WRAP’İN LEZZETLİ BALONCUKLARI AVRUPA YAKASI’NDA

14.02.2019 - 15:07

Klasik waffle tatlarını özel malzemelerle yeniden yorumlayan Bubble Wrap İstanbul, Meydan AVM’den sonra kioks tarzındaki yeni dükkanını Nişantaşı Citys’de açtı. 

Baloncuklu özel bir hamur içerisinde tercihe göre dondurma ya da magnolia üzerine, mevsim meyveleri, farklı soslar, çikolata parçacıkları, çeşitli yemişler ve rengarenk şekerlemeler eklenerek dürüm şeklinde servis edilen wrapleriyle festival havası yaratan Bubble Wrap İstanbul, yeni yıla yeni şubelerle girdi. Meydan İstanbul’dan sonra Nişantaşı Citys’e de giren Bubble Wrap İstanbul, alışveriş merkezli odaklı büyümesini sürdürmeyi hedefliyor.
2017 yılında Kadıköy Moda’da aile işletmesi olarak açılan Bubble Wrap İstanbul, tadı, kokusu ve görüntüsüyle lezzet tutkunlarının kısa sürede müdavimi haline geldi. İstanbul ve Antalya ile birlikte şube sayısını dörde çıkaran mekân, hem kendi öz sermayesi hem de franchise modeliyle bu yıl Ankara, İzmir, Bursa, Kocaeli, Eskişehir, Gaziantep, Kayseri gibi büyük şehirler ile önemli tatil beldelerine de girmeyi amaçlıyor.   

YATIRIM MALİYETİ 150 BİN LİRAYI GEÇMİYOR
Önemli alışveriş merkezi zincirleriyle görüşmelerinin sürdüğünü söyleyen Bubble Wrap İstanbul işletmecisi Aybars Görpe, “2019, markamız için bir sıçrama yılı olacak. Hem alışveriş merkezlerinden hem de kendi işinin sahibi olmak isteyen girişimci adaylarından yoğun bir ilgi var. Kısa sürede 4 şubeye ulaştık. Yılsonuna kadar en az 10 farklı noktada daha olmak istiyoruz.” dedi.
Alışveriş merkezlerinde ya da işlek caddeler üzerinde açılacak küçük metrekareli kiosk veya dükkân tarzındaki Bubble Wrap İstanbul şubelerinin anahtar teslim ortalama maliyeti 150 bin lirayı geçmezken, yatırımın geri dönüş süresi ise 4 ila 6 ay olarak öngörülüyor. Bubble Wrap İstanbul’un, girişimcilere çok büyük ekonomik riskler almadan, düşük sermaye ile yüksek kâr marjı vaat ettiğini vurgulayan Görpe, kendi işinin sahibi olmak isteyen girişimcileri işbirliğine davet ediyor.

arf

Yukarı