Ana içeriğe atla

arf

HEDEF ULUSLARARASI ARENADA YÖNETİM VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ SUNMAK

14.09.2018 - 10:35

TESİS YÖNETİMİ HİZMETLERİNDEN BAHSEDEN 
M PLUS MALİ İŞLER VE İNSAN KAYNAKLARI DİREKTÖRÜ İBRAHİM GÜRSOY, VERDİKLERİ HİZMETLERDE ŞEFFAFLIĞI SAĞLAMAK AMACIYLA GELİŞTİRDİKLERİ MOBİL YAZILIM HAKKINDA BİLGİ VERDİ.

M Plus’ın vermiş olduğu hizmetlerden bahseder misiniz?
Müşterilerimizin ana iş yetkinliğine odaklanması için tesis yönetimi hizmetlerini (Temizlik, güvenlik, teknoloji, altyapı vb.), M Plus’un uzmanlaşmış kadrosu ile yürütüyoruz. Bu sayede müşterilerimiz sadece kendi işlerine odaklanıyorlar, arka plandaki tüm işleri biz profesyonel ekibimizle takip ediyoruz. Endüstriyel Tesis Yönetimi olarak; temizlik, güvenlik, haşere kontrol, ofis destek, teknik ve çağrı merkezi gibi hizmetleri gibi hizmetleri ister ayrı ayrı ister hep beraber tek bir noktadan ihtiyaçlarınıza göre sunuyoruz. Profesyonel kadromuz ile yaşam alanınızda konut yönetiminden tamamen farklı, otel konseptinde 7 yıldızlı hizmet anlayışıyla hizmet sunuyoruz. Aynı zamanda; muhasebe ve finansman hizmetleri, web tabanlı muhasebe ve aidat takip program hizmetleri, mobil uygulama hizmetleri de veriyoruz.

Hizmetlerinizde şeffaflığa önem verdiğinizi biliyoruz. Peki, bu şeffaflığı nasıl sağlıyorsunuz?
Biz geçmiş dönemde yaptığımız hizmetlerde iki yönden çok zorlanıyorduk. Birincisi, şeffaflıktı. Sakinlerimiz veya malikler, ‘Ödediğimiz aidatlar nereye gidiyor?’ diyordu. İkincisi de ‘Yönetime bildirdim ama hâlâ halletmediler’ gibi konulardı. Biz de bir mobil yazılım geliştirdik. Dedik ki isteyen mali tabloyu, aidat ödemelerini veya başka bir konuyu sistem üzerinden görsün. Yönetimi aramalarına hiç gerek kalmasın. İşletmeyle ilgili de aynı şekilde. Sakinler ya da malikler, şikâyet ettikleri ya da talepte bulundukları bir konunun halledilip halledilmediğini yine aynı mobil uygulama üzerinden görebilsin. Diyelim ki şikâyet veya talep yönetime iletildi. Cevap verme süresi var, halledilme süresi var. Tüm bu süreçleri sakinlerimiz ve maliklerimiz biliyor. Süreç, tepe yöneticiye kadar ulaşıyor. Kısacası, birbirini kontrol eden bir sistem.

Çalışma prensipleriniz arasında olmazsa olmaz dediğiniz şey nedir?
Çalışma prensiplerimizde tabii ki olmazsa olmazlarımız var. Doğruluk, dürüstlük, güven, profesyonellik, gizlilik, ve takım ruhu olmazsa olmazlarımız arasında en önemlileri.

Gelecek dönem hedeflerinizde neler var? 
Hedefimiz, M Plus Grup A.Ş olarak uluslararası arenada yönetim ve danışmanlık hizmetleri sunmak.Bir yönetimden fazlasını yapıyorsunuz. Bu işleri yaparken bünyenizde bulunan personelleri de iyi seçmeniz gerekiyor. Personel alımında kriterleriniz neler oluyor?
Personel seçiminde en az 2 yıllık deneyime sahip olmalarına, üniversite mezunu olmalarına, yabancı dil bilmelerine ve güçlü bir iletişim kabiliyetlerinin olmasına önem veriyoruz.  

yyy

Yukarı