Ana içeriğe atla

F

PEPSICO TÜRKİYE’NİN İÇECEK KATEGORİSİ PAZARLAMA DİREKTÖRÜ ASLI ÖNDER OLDU

14.03.2019 - 14:29

PepsiCo Türkiye’de son 4 yıldır Pazarlama Gazlı İçecekler ve Meyve Suyu Kıdemli Müdürü olarak görev yapan Aslı Önder, İçecek Kategorisi Pazarlama Direktörü olarak atandı.

Yetenek gelişimi odağıyla organizasyon modelini yapılandıran PepsiCo Türkiye’de, İçecek Kategorisi Pazarlama Direktörlüğü pozisyonuna Aslı Önder getirildi. Önder, yeni rolünde tüm Pepsi Cola, Lipton Ice Tea, Yedigün, Fruko & Tropicana markalarından oluşan Pepsico İçecek portföyünden sorumlu olacak ve Türkiye’de mükemmel süreç yönetimi ve kategori büyümesini sağlamak üzere Doğu Avrupa Kategori ekipleriyle ortak çalışmalar yürütecek. 
Pazarlama kariyerine Danone’de başlayan Aslı Önder, Unilever’de Marka Müdürlüğü yaptıktan sonra 2007 yılında PepsiCo ailesine Marka Müdürü olarak katıldı. Önder, Yiyecek, İçecek ve Tatlı kategorilerinde edindiği önemli tecrübelerle pazarlama yönetiminde oldukça başarılı işlere imza attı. 
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümü mezunu olan Aslı Önder, Michigan Üniversitesi Stephen M. Ross School of Business’dan da MBA derecesine sahip.

PEPSICO ÜRÜNLERİ GÜNDE BİR MİLYAR KEZ TÜKETİLİYOR
PepsiCo ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki 200’den fazla ülke ve bölgede, tüketiciler tarafından günde bir milyar kez tüketiliyor. PepsiCo; Frito Lay, Gatorade, Pepsi Cola, Quaker ve Tropicana şirketlerinin sunduğunu yiyecek ve içecek portföyüyle 2018 yılında 64 milyar doların üzerinde net gelir elde etti. PepsiCo’nun geniş yiyecek ve içecek ürün portföyü, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markanın dâhil olduğu yüzlerce yiyecek ve içecek ürününü kapsıyor. 

arf

Yukarı