Ana içeriğe atla

arf

SOFRA/COMPASS GROUP TÜRKİYE SEKTÖRÜMÜZÜN LİDERİ

13.11.2018 - 14:24

SOFRA/COMPASS GROUP TÜRKİYE GENEL MÜDÜR YARDIMCISI CEM ALAKUŞTEKİN: “HİZMETLERİMİZ, YAYGINLIĞIMIZ VE İNSAN KAYNAĞIMIZLA SEKTÖRÜMÜZÜN LİDERİYİZ. 26 BİN ÇALIŞANIMIZLA TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK İŞVERENLERİNDEN BİRİYİZ.”

Sofra/Compass Group Türkiye Destek Hizmetler ve Güvenlik Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cem Alakuştekin, sorularımızı cevapladı.
 
Sofra/Compass Group Türkiye olarak hizmetlerinizden kısaca bahsedebilir misiniz?
Türkiye’de EUREST ve OBASAN markalarımızla iş merkezlerine ve fabrikalara, SCOLAREST markamızla eğitim kurumlarına, MEDIREST markamızla da sağlık kurumlarına toplu yemek hizmeti veriyoruz. Ayrıca, EUREST SERVICES ile tesis işletim, bakım ve onarım, temizlik, iç taşıma ve depolama, idari ve ofis destek, açık alan ve çevre bakım gibi destek hizmetleri, EUROSERVE GÜVENLİK markamızla da koruma ve güvenlik hizmetleri sunuyoruz. Hizmetlerimiz, yaygınlığımız ve insan kaynağımızla sektörümüzün lideriyiz. Türkiye’nin 81 ilinde, 2 bin 100 müşteriye 3 bin 650 farklı lokasyonda hizmet veriyoruz. Günde 1 milyon 300 bin adet kişiye yemek sunuyoruz. Sadece yemek sanayindeki istihdamımızla İSO 500’de Türkiye’nin 2. büyük işvereneyiz. Tüm hizmetlerimizde görev yapan toplam 26 bin çalışanımız ile Türkiye’nin en büyük işverenlerinden biriyiz.
 
Müşterilerinize sunduğunuz avantajlar nelerdir? 
Tüm hizmetlerimizi kendi uzman kadrolarımızla verebilmemiz ve alt taşeron kullanmamamız, müşterilerimiz için performans yönetimi konusunda önemli faydalar sağlıyor. Ayrıca, tüm hizmetlerimizi tek bir sözleşme ve faturayla sunuyoruz. Bu da gerek muhasebe gerekse insan kaynakları ve risk yönetimi açısından birçok avantajı beraberinde getiriyor. Müşterilerimizden gelen tüm talepleri çok hızlı karşılama kabiliyetine sahibiz. Sunduğumuz hizmetlerin yanı sıra müşterilerimizin tüm hizmetlerimizi birleştirerek satın alma yapması mali anlamda da ciddi avantajlar elde etmelerini sağlıyor. Örneğin, kontrat yönetimi hizmetimizle işletmelerin yardımcı tesislerinin ihtiyacı olan tüm hizmetleri satın alıyoruz. Asansör bakımı, jeneratör, komprosör, vinç, ısıtma ve soğutma sistemleri gibi hizmet satın alması ve performans yönetimini yapıyoruz. Bütünleşik olarak sunduğumuz tüm hizmetler müşterilerimiz için büyük avantajlar sunuyor.

Entegre tesis yönetimi konusunda nasıl bir yol izliyorsunuz?
Destek hizmetler alanındaki markamız EUREST SERVICES olarak tesis işletim, bakım ve onarım, temizlik, iç taşıma ve depolama, idari ve ofis destek, açık alan ve çevre bakım gibi hizmetler sunuyoruz. Tesislerin büyüklükleri ve ihtiyaçlarına göre gerekli yönetimsel fonksiyonları ve organizasyonel yapılanmayı gayet esnek şekilde oluşturabiliyoruz. Tesis yönetiminde, hizmetlerin süreç yönetimi ve raporlamasında ‘Service Now’ isimli tesis yönetimi programını müşterinin online izleyebileceği ve iletişime geçebileceği bir ofis programıyla destekleyerek SOW, SLA ve KPI çerçevelerinde yerine getiriyoruz. 

Entegre tesis yönetiminin sağladığı avantajlar nelerdir?
En temel faydası, farklı disiplinlerdeki iş akışlarının düzenlenmesiyle iş gücü optimizasyonu, işlerin sektör profesyonellerince analiz edilmesi, genel yönetim maliyetlerinin azaltılması ve katma değer oluşturulmasıdır. İşletmelerde süreçler asıl işler (satış, pazarlama, üretim, vb.) ve yardımcı işlerden (temizlik, güvenlik, yemek, teknik işletim, vb.) oluşmaktadır. Entegre tesis yönetimi hizmeti, işletmelere asıl işlerine odaklanma, uzmanlaşma, kaynakların doğru yönetilmesi fırsatları sunar. Bu avantajların doğru değerlendirilmesiyle son kullanıcıların performansları artmakta, şirketlerin verimlilikleri yükselmektedir. 

ff

Yukarı