Ana içeriğe atla

adp

Akbank Direkt ile kesintisiz işlemler

13.02.2018 - 14:35

Bankacılığın zaman ve mekandan bağımsız yapılan bir işe dönüştüğünü söyleyen Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tolga Ulutaş, “Dijitalleşme trendiyle birlikte mobil kanalların kullanım oranları günden güne artıyor. Bankamızdaki işlemlerin yüzde 96’sı direkt kanallar üzerinden yapılıyor” dedi. 

2018 yılında, dünyada ve Türkiye’de dijitalleşme trendinin hızlanarak devam edeceğini dile getiren Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tolga Ulutaş, “Yapılan müşteri araştırmalarına göre Eylül 2017’de Türkiye’de akıllı telefon penetrasyonu yüzde 78, mobil internet sahipliği yüzde 59. Tüm bu göstergeler, finansal servislerin mobile evrilmesinin müşteriye ulaşmak için olmazsa olmaz bir süreç olduğunu vurguluyor. Akbank olarak mobili önceliklendirdiğimiz bir stratejiyle müşterilerimize mükemmel bir mobil bankacılık deneyimi sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Tüketicilerin parasını doğru yerde değerlendirmeye, doğru yerde harcamaya, ihtiyacı olan ürünleri almaya ihtiyacı var. Bu ihtiyaçları, tasarım odaklı servisler ve bunların arkasında akılllı analitik modeller ile kusursuz bir deneyim yaşatarak karşılamayı hedefliyoruz. 
“Akbank Direkt üzerinden yenilikçi ürün ve hizmetlerimizi tasarlarken, bankacılık servisleri ve bireyin ihtiyaçlarını farklı süreçler olmaktan çıkarıp, entegre tek bir süreç haline getirme vizyonuyla çalışıyoruz. Akbank Direkt Öde, bu vizyonun bir örneği. Sektörün öncülerinden n11.com işbirliğiyle lanse ettiğimiz servis ile, müşterilerimiz online alışverişlerini kredi kullanarak ödeyebiliyor ve bunu kesintisiz bir süreçle gerçekleştiriyor” dedi. 

İHTİYAÇ ANINDA ÇÖZÜM SUNULUYOR
Akbank Direkt uygulamasının müşterilerin günlük hayatları içindeki finansal ihtiyaçlarına ek bir süreç yaratmadan, ihtiyaç anında çözüm sunmayı hedeflediğini söyleyen Ulutaş, “Ödemeler dünyasının mobil cüzdan, QR kod, temassız ödemelere kaydığı günümüzde, müşterilerimiz için ödeme anında en kritik soru nakit ihtiyaçlarını nasıl karşılayacakları. Bu ihtiyaca çözümü, kullanılabilecek kredi tutarının saniyeler içinde öğrenilebileceği yeni bir servis geliştirerek sunduk. Müşterilerimiz alışverişe başlarken sadece telefonlarını sallayarak kullanabilecekleri kredi tutarını öğrenebiliyor, alışverişlerini buna göre planlayabiliyor. Müşterilerimiz, nakit ihtiyaçlarının olduğu her anda bu özellikten faydalanabiliyor. Hem pratik, hem de eğlenceli olmasıyla öne çıkan bu özellikle kullanabilecekleri kredi tutarını öğrenen müşterilerimiz, dilerlerse krediyi anında hesaplarına da aktarabiliyor.

DİJİTAL MÜŞTERİ ADEDİ ARTIYOR
“Son bir yılda Akbank Direkt Mobil kullanan müşteri adedimize 1 milyondan fazla müşteri ekledik. 2018 yılında da, dijital müşteri adedimizi artırırken, hem yenilikçi, hem de müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran finansal inovasyonları müşterilerimizin hizmetine sunmak üzere çalışmalarımızı sürdüreceğiz” diye konuştu.
Bankacılığın zaman ve mekandan bağımsız yapılan bir işe dönüştüğünü ifade eden Ulutaş, “Dijitalleşme trendiyle birlikte mobil kanalların kullanım oranları günden güne artıyor. Bankamızdaki işlemlerin yüzde 96’sı direkt kanallar üzerinden yapılıyor. Örneğin, Akbank Direkt Kredi, Aralık 2015’te hayatımıza girdiği günden bu yana en çok tercih edilen dijital bankacılık ürünlerinden biri oldu ve bugün ihtiyaç kredisi kullanmak isteyen 3 müşterimizden 2’si dijital kanalları tercih ediyor. 
Mobil bankacılıktaki başarı trendimizi hız kesmeden sürdürebilmede finansal inovasyonun rolünü önemsiyoruz. Teknolojiyi yakından takip ederek, ürün ve hizmetlerimize hızlıca adapte etmeye çalışmayı hedefliyor, her yıl 100 mio USD’ın üzerinde teknoloji yatırımı yapıyoruz” diyerek konuşmasını sonlandırdı. 

adp

 

Yukarı