Ana içeriğe atla

arf

DİJİTALLEŞME, VERİMLİLİĞİN OLMAZSA OLMAZI

10.04.2017 - 16:49

Türk Ekonomi Bankası (TEB) Bireysel ve Özel Bankacılık Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi, dijitalleşmeyi hem çağın gerekliliği hem de iş dünyasında giderek önem kazanan verimliliğin olmazsa olmazı olarak gördüklerini söyleyerek, “Bu doğrultuda, 2000’li yılların başında dijital bankacılığa giriş yapan ve bu alanda yatırım yapan ilk bankalardan biriyiz. 2015 yılında dijital bankacılık servislerimizi CEBTETEB markası altında birleştirerek, CEPTETEB’i bu alandaki yatırımlarımızın odağına taşıdık. CEPTETEB, 2016 yılında müşteri tabanını büyüterek dijital kanallardaki deneyimi geliştirmeye devam etti. Müşteri danışmanları aracılığıyla kullanıcıların istedikleri anda istedikleri yerde üye olabildikleri, yerinde müşteri edinimi ile hız ve kolaylık üzerine kurulu bir müşteri deneyimi sunan CEPTETEB, 375 bin müşteriye ve 3,5 milyar TL mevduat hacmine ulaşarak, Türkiye’nin en hızlı büyüyen dijital bankacılık platformlarından biri oldu” diye konuştu.
Mendi, sözlerine şöyle devam etti: “Mobil bankacılık ile müşterilerimiz; para çekme, yatırma, kredi kartı teslimi gibi fiziksel alışveriş gerektiren ve hukuki olarak ıslak imzanın zorunlu olduğu konut kredisi kullanımı gibi işlemler haricinde tüm günlük bankacılık işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Kullanım kolaylığı, yüksek güvenlik standartları ve zengin içerik sunan alternatif dağıtım kanalları yoluyla müşterilerimizin her kanaldan bize rahatlıkla ulaşmasını sağlayacak teknolojiler geliştirmeyi sürdürüyoruz. Geçtiğimiz yıl, bankamızın toplam bankacılık işlemlerinde dijital bankacılığın payı yüzde 87’ye ulaştı. Müşterilerimiz 2017 Şubat sonu itibarıyla, para yatırma işlemlerinin yüzde 74’ü, para çekme işlemlerinin yüzde 89’u, kredi kartı ödemelerinin yüzde 80’i, fatura ödemelerinin yüzde 87’si ve para transferlerinin yüzde 97’sini TEB dijital bankacılık kanalları üzerinden gerçekleştirdi.”

yyy

Yukarı