Ana içeriğe atla

medya

Yapı Kredi’den KOBİ’lerin dijital dönüşümüne destek

20.07.2017 - 14:25

KOBİ’lerin erişilebilir ve kullanıcı dostu yapılardan faydalanmak konusunda istekli olduğunu gören Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi, bu doğrultuda, işyerinin yoğunluğunda şubeye gitmeye vakti olmayan esnaf ve KOBİ’lere diledikleri yerden, 7/24 bankacılık hizmetlerine ulaşma imkanı sağlıyor.

Büyük bir hızla hayatın her alanına yayılan dijitalleşme iş hayatında üretim süreçlerinden lojistiğe, pazarlamadan tüketim alışkanlıklarına kadar pek çok dinamiği değiştirdi. Buna paralel olarak tüm sektörlerde de ciddi bir dönüşüm başladı. Bu dönüşüme ayak uydurabilen KOBİ’ler rakipleri karşısında önemli avantajlar elde ediyor. KOBİ’lerin web ekonomisinin kurallarına göre yapılanmış daha teknolojik ve esnek iş modelleri yaratarak bu modellere geçmeleri onları bir adım öteye taşıyor. 
Başarılı iş modellerini günümüz gerekliliklerine göre yenileyebilen firmalar ciddi büyüme rakamlarına ulaşırken dijitalleşme, inovasyon gibi kendilerini geleceğe taşıyacak süreçleri başlatmakta geç kalan firmalar maalesef iş hedeflerinin gerisinde kalabiliyor. 
Bu alanda gerçekleştirdiği çalışmalar ve farklı araştırmalar neticesinde Yapı Kredi, KOBİ’lerin tüm dünyada dokunduğu her alanı değiştiren dijital dünyanın sunduğu avantajlar konusunda yeteri kadar bilgiye sahip olamadığını görüyor.  Dolayısıyla banka, KOBİ’lerin bu avantajlardan gerektiği kadar yararlanamadıklarını, bunun sonucunda dijitalleşmenin sağladığı maliyet avantajı, verimli ve daha hızlı operasyonel süreç gibi imkanlardan faydalanamadıklarını, maliyetlerden ve zamandan istedikleri şekilde tasarruf sağlayamadıklarını düşünüyor. 

KOBİ’LER FİNANSAL TEKNOLOJİLERİ KULLANMAYA İSTEKLİ
Öte yandan KOBİ’lerin erişilebilir ve kullanıcı dostu yapılardan faydalanmak konusunda istekli olduğunu gören Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi, bu doğrultuda, işyerinin yoğunluğunda şubeye gitmeye vakti olmayan esnaf ve KOBİ’lere diledikleri yerden, 7/24 bankacılık hizmetlerine ulaşma imkanı sağlıyor. Banka, müşterilerinin kurumsal internet şubesinde para transferlerinden vergi ödemesine, POS işlemlerinden kredi taksit ödemesine kadar 800’e yakın bankacılık işlemini tek tıkla ve ücret avantajıyla gerçekleştirebiliyor. Kurumsal mobil bankacılık uygulaması ile Yapı Kredi, müşterilerinin para transferi, fatura ödeme, POS raporu alma, kredi kartı detaylarını inceleme ve borç ödeme, döviz alım-satım işlemleri, IBAN paylaşma, ekstre ve dekont gönderimi gibi pek çok işlemini gerçekleştirebiliyor. Uygulama içerisinden birçok bankacılık işlemi gerçekleştirilebildiği gibi işlemler onaylanabiliyor, raporlara ve aylık ödeme planına ulaşılabiliyor. Böylece müşteriler bankaya her an ve her yerde erişebilme konforunu yaşıyorlar.
Bununla birlikte, KOBİ’lerinin dijital dönüşümlerine destek olmak amacıyla 2015 yılında www.yapikredikobi.com.tr sitesini hayata geçiren bankanın internet sitesi KOBİ’lere işlerini dijital dünyaya taşımaları adına pek çok çözüm sağlıyor. Eğitim videoları ve onlara özel sunulan fırsatlarla KOBİ’ler her anlamda destekleniyor. 

YENİ PAZARLARA VE MÜŞTERİLERE ULAŞMA İMKANI
KOBİ’lerin dijital kanallar üzerinden yeni pazarlara ve yeni müşterilere ulaşmalarına olanak tanıyacak hizmet ve uygulamaları sağlamak Yapı Kredi’nin de önem verdiği konulardan biri. Bu konuda da banka Self Servis World hizmetiyle World Üye İşyeri olan esnaflara kendi puan ve indirim kampanyalarını oluşturabilecekleri bir yapı sunuyor. Self Servis World hizmetinden yararlanmak isteyen müşteriler, Yapı Kredi Kurumsal İnternet Şubesi’ndeki Üye İşyeri menüsünden Self Servis World modülüne girerek mağazaları için en uygun Worldcard müşterilerine kampanya oluşturma sürecine başlayabiliyor. Puan ya da indirim şeklinde hedeflerine uygun olduğunu düşündükleri kampanya ödül türünü seçebiliyorlar. Oluşturdukları kampanyaları da SMS veya e-posta ile hedef kitlelerine duyurabiliyor, alternatif görseller ile kampanya duyurularını renklendirebiliyorlar. 

rize

 

Yukarı