Ana içeriğe atla

arf

FRANCHISE COMPANY’NİN HEDEFİ MARKALARIN GELİŞİMİNE KATKI SAĞLAMAK

08.10.2018 - 16:53

2013’ten bu yana The Franchise Company’nin Türkiye temsilciliğini başarılı şekilde yöneten Efrah Ceyhan Atacan ve Aycan Helvacıoğlu, “Markaların yurt içi ve yurt dışında doğru büyümeleri için ‘üçüncü göz ‘stratejisinin önemini pozitif yansımalarıyla fark edeceğiz.” diyor.

22 yıldır iletişim, pazarlama alanında sektörel yayıncılık, fuarcılılık, medya sektörlerinde profesyonel çalışma hayatı bulunan Aycan Helvacıoğlu bilgi birikimi ve deneyimini The Franchise Company ile birleştirdi.
Franchise Company 25 yılı aşkın süredir uzman franchise danışman ekibiyle İngiltere’ de iki şubesi ile hizmet veren, İngiltere Franchise Birliği akreditasyonlu bir franchise danışmanlık firmasıdır. Firmanın Türkiye ile birlikte Letonya’da Master Franchise bulunuyor. Yerli ve yabancı uzmanları yatırımcıya marka analizi, pazar araştırması ve franchising ve lisanslamanın tüm alanlarında hizmet veriyor.

YENİ STRATEJİLER GELİŞTİRİLECEK
2013 yılından bu yana The Franchise Company Türkiye temsilciliğini 5 yıldır başarılı bir şekilde yöneten Efrah Ceyhan Atacan ve Aycan Helvacıoğlu yaptıkları güç birliği ile marka yönetimi başta olmak üzere, franchise veren markaların yurt dışı pazarlama faaliyetleri, uluslararası master franchise hizmetleri, yurt içi ve yurt dışı lokasyon hizmetleri konularında firmalara hizmet verip strateji geliştirecekler. 
Franchise Company Yönetici Ortağı Efrah Ceyhan Atacan, “Bu birliktelik markalaşma ve büyüme sürecinde olan firmalara pozitif etki sağlayacak. Franchising sisteminin bu kadar hızlı büyümesinin nedenleri arasında, sistem için gerekli sermaye tutarının azlığını, dağıtım kanallarını, girişimcinin motivasyonunu, kabul görmüş bir marka ve kontrol mekanizmasını sayabiliriz. Rekabetin artmasıyla her firma artık yeni pazarlama stratejilerini incelemek ve uygulamak zorunda. Markaların öncelikle Türkiye pazarında olgunlaşması ve gelişimini tamamlaması çok önemli. Başarısını ulusal ölçekte kanıtlamış markaların global pazarda başarı yakalaması artık çok daha fazla mümkün.” ifadelerinde bulundu. 

 “TÜRK MARKALARIN AVM’LERDE KONUMLANMASINI SAĞLAYACAĞIZ”
Şirketin Yönetici Ortak ve Genel Müdürü Aycan Helvacıoğlu, “Avrupa ve Ortadoğu’da lider perakende gruplarının Türkiye temsilciliğini yapıyoruz. Bu grupların alışveriş merkezlerinde Türk markaların konumlanmasını sağlayacağız. Türkiye’nin 2023 yılına dair belirlenen hizmet ihracatı hedefi 150 milyar dolar. Ayrıca Turquality kapsamında, franchise verilmesi halinde franchising sistemi ile yurt dışında açılacak ve faaliyete geçirilecek mağazalara ilişkin dekorasyon harcamaları mağaza başına en fazla 50 bin dolar olmak üzere toplam 10 mağaza desteği bulunmaktadır. Dünyada hizmet sektörünün çok hızlı bir büyüme kaydettiğini görüyoruz. Hizmet sektörünün büyümesine paralel şekilde, franchising sisteminde de çok hızlı bir büyüme oldu.  Yurt dışı planlaması olan markaları yatırımcılar ile buluşturmayı hedefliyoruz. Özellikle hizmet ihracatına gastronomi, reklamcılık, perakende sektörlerinin dahil olması, franchise veren markaların yurt dışı projelerinde önemli bir rol oynayacak… 

yyy

Yukarı