17 Kasım 2025
Beşyol Mahallesi 1.İnönü Caddesi 18/8 Küçükçekmece İstanbul
Gastro

Millî Takımlarımızın Yeni Tedarik Sponsoru Erikli Oldu

Türkiye Futbol Federasyonu ile Türkiye’nin önde gelen su markası Erikli arasında Millî Takımların resmî tedarik sponsorluğu anlaşması imzalandı. 60 yılı aşkın süredir Uludağ’ın zirvesinden gelen lezzetiyle öne çıkan Erikli, anlaşma kapsamında başta Kadın ve Erkek A Millî Takımlar olmak üzere tüm yaş kategorilerindeki millî takımlarımızın hazırlık, kamp ve maç dönemlerindeki su ihtiyacını karşılayacak. TFF Hasan […]

Read More
Gastro

Felis Ödüllerinin Yıldızı DİMES

DİMES bu yıl gerçekleştirdiği ezber bozan iletişim projeleriyle Felis Ödüllerinde büyük başarı elde etti. Sude Belkıs Akgün iş birliğinde gerçekleşen Hasçelikler and the City: Büyük Düğün projesi, 5 Felis Ödülü’nün yanı sıra bir de Büyük Ödül kazanırken, Reklamania imzalı Very Delicious! kampanyası da Felis Ödülü’ne adını yazdırdı. Sonsuz dönüşümü ve sürekli akışı, kendi gibi olabilmenin […]

Read More
Gastro

Magnolia Bakery, İstanbul’da lezzet ağını genişletiyor

Amerikan pastacılığının dünya çapındaki temsilcisi Magnolia Bakery, Türkiye’deki lezzet yolculuğuna iki yeni durak ekledi. Üç yıl gibi kısa bir sürede sekiz şubeye ulaşan marka, Kozyatağı City’s İstanbul ve Akbatı pop-up kiosk açılışlarıyla lezzetini şehrin iki yeni noktasına daha taşıdı. Dünyanın en sevilen pastanelerinden Magnolia Bakery, Türkiye’deki büyüme yolculuğuna iki yeni adresle devam ediyor. Kozyatağı City’s […]

Read More
Enerji Gastro Son Dakika

Starbucks mağazalarında Mitsubishi Heavy Industries imzası: 19 yıldır kesintisiz konfor

Mitsubishi Heavy Industries, 2006 yılından bu yana Türkiye’deki Starbucks mağazalarının iklimlendirme konforuna eşlik ediyor. Türkiye genelinde 600’ü aşkın mağazada MHI VRF sistemleri tercih edilirken, projelerin uygulama, bakım ve servis süreçleri Form Şirketler Grubu tarafından yürütülüyor. Enerji verimliliği, sessiz çalışma performansı ve estetik uyumuyla öne çıkan sistemlerde 4 yöne üflemeli kaset tipi draft paneller ve kanallı […]

Read More
Gastro Son Dakika

Terra Pizza, “Gel Beraber Olsun” Konseptiyle Büyüyor

Terra Pizza CEO’su F. Emrah Peker, markanın “Gel Beraber Olsun” mottosuyla şekillenen konseptinin samimiyet, paylaşım ve lezzet temelleri üzerine kurulduğunu vurguluyor. Peker, “Misafirlerimize sadece pizza değil, birlikte keyif alabilecekleri sıcak bir deneyim sunuyoruz.” diyor. Terra Pizza, dijitalleşme, sürdürülebilirlik ve müşteri memnuniyeti odaklı stratejileriyle yerli pazarda büyümeye devam ediyor. Menüden dekorasyona kadar uzanan marka konseptinizde öne […]

Read More
Gastro Son Dakika

Markaların Güçlü Ve Kalıcı Bir Konuma Ulaşmasını Sağlıyoruz

Kasım sayımızda ağırladığımız Mi Kurumsal Danışmanlık Kurucu Ortakları Mesut İstemkar ve Düzgün Dolu,  markalara sundukları bütünsel danışmanlık yaklaşımını ve sektöre kazandırdıkları stratejik bakış açısını anlattı. İstemkar ve Dolu, markaların yalnızca büyümesini değil, sürdürülebilir biçimde güçlenmesini hedeflediklerini belirtti. Mi Kurumsal Danışmanlık olarak franchise markalarına sunduğunuz danışmanlık süreci, markaların sürdürülebilir büyüme ve kurumsallaşma hedeflerine nasıl katkı sağlıyor? […]

Read More
Gastro Son Dakika

“Geleceğin Rekabeti Ürünlerde Değil, Konseptlerde Kazanılacak”

UFRAD Genel Başkanı Prof. Dr. Mustafa Aydın, günümüz rekabet ortamında, sadece iyi bir ürün veya hizmete sahip olmanın yeterli olmadığını, geleceğin rekabetinin artık ürünlerde değil, konseptlerde kazanılacağını vurguladı. Yeni konsept yatırımlarının markalara farklılaşma ve sürdürülebilir başarı sağladığını belirten Aydın, deneyim odaklı yaklaşımların müşteri bağlılığını güçlendirdiğini ifade etti. Ürün ve hizmetler aynıyken, yeni konsept yatırımları markaların […]

Read More
Gastro Son Dakika

“1 Ton Kahve Posasından 160 Binden Fazla Ölçü Kaşığı Ürettik”

Sürdürülebilirliğin Arzum için bir proje değil, yaşam kültürü olduğunu dile getiren Arzum İcra Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Evren Albaş Kahve Atıklarından Üretilen Sürdürülebilir Kaşık” projelerini okurlarımız için anlattı. Arzum olarak sürdürülebilirlik sizin için uzun süredir önemli bir gündem maddesi. Öncelikle bize Arzum’un sürdürülebilirlik vizyonundan kısaca bahseder misiniz? Arzum’da sürdürülebilirlik, iş yapış biçimimizin temeli. 1966’da […]

Read More
Gastro Son Dakika

Multinet Up, Mobil Cüzdan Uygulaması Multipay ile Sorumlu Tüketimi Destekliyor

MultiNet yemek kartı kullanıcılarının mobil cüzdan uygulaması MultiPay, sürdürülebilir hizmet sağlayan işletmeleri “Sorumlu Tüketim” ikonu ile öne çıkarıyor. Bu sayede kullanıcılar çevreye duyarlı markaları zahmetsizce tanıyabiliyor, işletmeler de bilinçli tüketicilere daha görünür hale geliyor. Multinet Up, çalışanlara özgürce harcama yapma imkânı sunan, işverenlere ise tek fatura üzerinden operasyonel kolaylık, vergi avantajı ve kontrol imkânı sağlayan […]

Read More
Gastro Son Dakika

Coğrafi İşaret Tescilli Ürünlerde Öncelikli Kriter “Güven” 

Türk mutfağını geleceğe taşıma misyonu doğrultusunda, ülkemizde bir ilk olan Coğrafi İşaretli Ürünler Projesi gibi çalışmaları hayata geçiren Metro Türkiye, sektöre öncülük edecek yeni bir çalışmaya daha imza attı: TURYİD ve FutureBright iş birliği ile bu ürünlerin bilinirliğini ve tüketici, üretici, yeme-içme sektörü profesyonelleri nezdindeki algısını ölçen araştırma sonuçlarını açıkladı. Coğrafi İşaret tescilli ürünlerin ne […]

Read More