Ana içeriğe atla

FFF

BURGER KING® ÖDÜLE DOYMUYOR

10.04.2019 - 13:54

TÜRKİYE’DE TAB GIDA GÜVENCESİYLE HİZMET VEREN BURGER KING®, ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ VE YATIRIMCILARI DERNEĞİ (AYD) VE AKADEMETRE ARAŞTIRMA ŞİRKETİ TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN ‘1 NUMARALI MARKALAR ARAŞTIRMASI’ KAPSAMINDA ‘SELF SERVİS – RESTORAN’ KATEGORİSİNDE BU YIL DA BİRİNCİLİĞİNİ KORUDU.

Türkiye genelindeki 650’den fazla restoranıyla hizmet veren Burger King®, ödüle doymuyor. Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve AKADEMETRE Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen ‘1 Numaralı Markalar Araştırması’nda Burger King®, ‘Self Servis – Restoran’ kategorisinde birinci oldu. Bu ödülle birlikte 2010, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 ve 2018 olmak üzere 7 kez birincilikle ödüllendirilmiş oldu.
Alışveriş merkezi yatırımcıları, işletmecileri ve organize perakende sektörü marka temsilcilerinin katılımıyla düzenlenen ödül töreninde ödülü Burger King® adına TAB Gıda Finans ve Franchise Yatırımlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgür Çetinkaya ve TAB Gıda Franchise Müdürü İlhan Erkan aldı. 

70’TEN FAZLA İLDE 650’DEN FAZLA RESTORAN
Ödülle ilgili kısa bir değerlendirme yapan TAB Gıda Finans ve Franchise Yatırımlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgür Çetinkaya; “TAB Gıda olarak 1994 yılından bu yana, yani çeyrek asırdır gıda sektöründe faaliyet gösteriyoruz. Hızlı servis sektöründeki faaliyetlerimiz 1995 yılında, dünyada sektörün öncülerinden biri olan Burger King®’in ana geliştirici ve üretici haklarını alarak Türkiye’ye getirmemizle başladı. Bugün Burger King®’in dünyadaki en büyük master franchisee’siyiz. Ülke genelinde 70’ten fazla ilde 650’den fazla Burger King® restoranımız bulunuyor.”

VAR GÜCÜMÜZLE ÇALIŞIYORUZ
Çetinkaya, Burger King®’in başarısını ise şu sözlerle ifade etti: “Başarımızın temelinde tüketicinin ve sektörün nabzını tutarak planlama yapmak, müşterilerimizin bize olan güvenini sekteye uğratmamak adına var gücümüzle çalışmak yatıyor. Bu ödüllere layık olmak adına var gücümüzle çalışmaya ve Burger King® lezzetlerini tüm Türkiye’ye ulaştırmaya devam edeceğiz.”
Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) Ödülleri, Türkiye çapında 15 ayrı kategoride yapılan araştırmalar sonucunda perakendenin enlerini belirleyip, ödüllendiriyor. AKADEMETRE Araştırma Şirketi iş birliğiyle yürütülen araştırma sonuçları, doğrudan ülke genelinde tüketiciye sorularak belirleniyor.

arf

Yukarı