APlus Hastane Otelcilik Hizmetleri Hizmetler Direktörü Mehmet Dumlu’yu ağırladığımız Ekim sayımızda hizmet çerçevelerinin detaylarını okurlarımız için anlatan Dumlu, insan sirkülasyonunun yoğun olduğu noktalarda doğru temizlik ürünlerinin doğru yerlerde kullanımına ilişkin izledikleri politikayı da aktardı.
APlus Hastane Otelcilik Hizmetleri olarak hizmet çerçevenizin detaylarından bahseder misiniz?
Ticari yapılara sunduğunuz entegre yönetim hizmetlerinizle sektörde nasıl farklılaşıyorsunuz? APlus Hastane Otelcilik Hizmetleri olarak, Yiyecek ve İçecek (hasta&refakat yemeği, personel yemeği, Hello Healhty sağlıklı paket yemek), Cafe Hizmetleri (CafeAPlus, APlus Bakery), Kat/ Temizlik Hizmetleri ve Türkiye’nin ilk entegre tekstil yıkama fabrikasıyla hizmet çerçevemizi dört ana grupta sunuyoruz. Özellikle sağlık sektöründe uzmanlaşmış bir yapı olarak, bu hizmetlerin kalitesini ve etkinliğini sürekli olarak geliştiriyor ve kendi hastanelerimizde en üst seviyede sunuyoruz. Bizim önceliğimiz rekabet değil; kalite, memnuniyet ve sonuç odaklı bir yaklaşım benimsemek, bu nedenle sektörde fark yaratıyoruz. Bu yaklaşım sayesinde, pandemi gibi zorlu bir süreci standart prosedürlerimize sadece küçük eklemeler yaparak, tamamıyla değiştirmeye ihtiyaç duymadan başarıyla aşabildik.
APlus olarak insan sirkülasyonunun yoğun olduğu noktalarda doğru temizlik ürünlerinin doğru yerlerde kullanımına ilişkin nasıl bir politika izliyorsunuz, bu politikanızla zaman ve maliyet tasarrufu sağlayacak verimliliği ne ölçüde artırıyorsunuz?
İnsan sirkülasyonu sektördeki temel sorunlardan biri. Bu sirkülasyonun yaratabileceği olumsuz etkiyi en aza indirmek için kapsamlı planlama, uygulama ve iyileştirme süreçleri üzerinde çalışıyoruz. Ekiplerimizi sürekli olarak eğitiyoruz ve temizlik ürünleri ile sistemlerinin hatasız kullanımını sağlamak için inisiyatifi sınırlayan otomatik sistemler kullanmayı tercih ediyoruz. Adım adım her aşamayı tanımlayarak sıfır hata ilkesini benimsiyoruz ve çapraz kontrol mekanizmasını her alanda uyguluyoruz. Tüm bu prosedürler sonucunda ortaya çıkan doğru işgücü, doğru ekipman parkı, doğru destek sistemlerini hatasız kullanımını sağlamak için inisiyatifi sınırlayan otomatik sistemler kullanmayı tercih ediyoruz. Adım adım her aşamayı tanımlayarak sıfır hata ilkesini benimsiyoruz ve çapraz kontrol mekanizmasını her alanda uyguluyoruz. Tüm bu prosedürler sonucunda ortaya çıkan doğru işgücü, doğru ekipman parkı, doğru destek sistemlerini kullanarak verimlilik ve tasarruf elde ediyoruz.
Modern teknolojiyi kullanıyor olmanız APlus’ın hizmet kalitesinde neleri değiştirdi?
Modern teknolojiyi kullanarak, sağlıklı verilerin toplanmasını ve bu verilerin anlamlı sonuçlara dönüştürülmesini sağlıyoruz. Ayrıca, bu teknolojiyi kullanarak insan hatalarını kaynağında tespit edip olumsuz sonuçları engelleme ve düzeltme fırsatı elde ediyoruz. Tüm hizmetlerimizi sunarken modern teknolojinin sunduğu hız ve etkinlik avantajlarından faydalanıyoruz. Üstelik elde ettiğimiz tüm veriler, AR-GE çalışmaları için ve kalite standartlarını yükseltmek amacıyla kullanılıyor.