Ana içeriğe atla

aaa

İŞLETMELERE MALİYET AVANTAJI

17.01.2017 - 14:02

Xerox Türkiye Ofis Ürünleri Pazarlama Müdürü Erhan Aslantürk, “Bulut ve mobil çalışma platformlarını destekleyen son teknoloji ofis cihazlarımızla işletmelerin yüzde 30’a varan oranlarda maliyet tasarrufları yapmasını sağlıyoruz” diyor.

‘Bulut Bilişim ve Veri Depolama’ konusunda sunduğunuz çözümlerde hangi kriterler ön plana çıkıyor? 
Xerox olarak çok fonksiyonlu ofis cihazlarımızda kullandığımız Xerox Connectkey yazılım platformu ile kullanıcılar yer ve zaman farketmeksizin işlerini bulut tabanlı sistemler üzerinden halledebiliyorlar. Xerox Connectkey platformu aynı zamanda kullanıcılara iş süreçlerini en kolay şekilde mobil cihazları üzerinden takip edebilecekleri bir teknoloji sunuyor. Xerox Connectkey sayesinde dokümanlar dijital ortamda düzenlenebiliyor, bulut teknolojileri kullanarak paylaşılabiliyor ve taranabiliyor. Böylece dokümanların kağıt olarak basılması önleniyor ve kağıt tasarrufu yapılıyor.
Ayrıca Yönetilen Baskı Hizmetleri (MPS) adı altında, her ölçekten şirketin, ofislerinde kullandıkları marka bağımsız tüm ofis cihazlarını yönetiyoruz. Doküman iş akışının dijital olarak kişiden kişiye, kurumdan kuruma yönlendirilmesini sağlamaya çalışıyoruz. Dijital arşivleme, sınıflandırma, doküman içerik analizi gibi hizmetlerimiz ile de kurumsal büyük veriyi oluşturan bilgi ve dokümanların, dijital ortamda işlenebilir ve analiz edilebilir hale gelmesine çalışıyoruz. Bulut ve mobil çalışma platformlarını destekleyen son teknoloji ofis cihazlarımızla işletmelerin yüzde 30’a varan oranlarda maliyet tasarrufları yapmasını sağlıyoruz.

Bulut Bilişim hizmetlerinizde ‘güvenlik’ sorununu aşmak için ne gibi çalışmalar yapıyorsunuz?
İş süreçlerinin bulut tabanlı sistemler üzerinden halledilmesine imkan tanıyan Xerox ConnectKey platformumuz, aynı zamanda iç ve dış tehditlere karşı gerçek zamanlı bir koruma sağlıyor. Xerox ConnectKey teknolojisine sahip ürünlerimiz üzerinde herhangi bir güvenlik açığı vermemek için, McAfee ve Cisco gibi dünyanın lider şirketleri ile işbirliği yapıyoruz. McAfee ve Cisco’nun bize özel geliştirdiği güvenlik yazılımlarını Xerox cihazları üzerinde kullanıyoruz. Aldığımız güvenlik önlemleri, ürün ve çözümlerimizin sahip olduğu yüksek güvenlik standartlarıyla üçüncü kişilerin şirket sistemlerine sızmasını önlüyor, şirket bilgilerini zararlı yazılım ve virüslerden koruyor. McAfee yazılımları ile desteklenen Xerox ConnectKey’li ofis cihazları endüstrinin kendini potansiyel dış tehditlere karşı koruyan ilk çok fonksiyonlu ofis makinesi olma özelliğini koruyor. Xerox Connectkey’li ofis cihazlarımıza güvenlik güncelleştirmeleri otomatik olarak yapılıyor, böylece geç kalınabilecek manuel bir yazılım güncellenmesinin yaratacağı sorunlar da ortadan kalkıyor. 

Bulut Bilişim pazarının geldiği son durumu değerlendirir misiniz? Pazarın büyüklüğü ve sizin pazardaki konumunuz hakkında bilgi alabilir miyiz?  
Bulut bilişim kullanımında hızlı bir artış mevcut. Artık her ölçekten kurum ve kuruluşlar iş süreçlerini bulut ortamlarına taşıyor. Bulut bilişim platformlarının kapasiteleri artıp, maliyetleri azaldıkça verilerin her geçen gün daha çok bulut platfomlarında yer alacağını düşünüyoruz. Şu anda yüzde 65’i bulut tabanlı olan veri merkezi trafiğinin 2019 yılında yüzde 83 oranına ulaşması bekleniyor. Xerox olarak biz de bir ürün veya çözüm geliştirirken ve yatırım yaparken bulut ortamlarını öncelikli veri depolama ve veri paylaşım platformları olarak değerlendiriyoruz.
 

arf

Yukarı