Ana içeriğe atla

BANNER

ARAŞTIRMAMIZIN DETAYLARI...

12.07.2019 - 09:49

ooo

ORTHERO Kurucu Ortağı Efe Turhan
2019 SONUNDA TÜRKİYE’DE YÜZDE 50’DEN FAZLA BÜYÜME HEDEFİ
60 kişilik ekibimizle birlikte İTÜ ARI Teknokent’teki yeni ofisimizde faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. 2019’a büyük beklentilerle başladık. Yılsonu itibariyle 10 bin diş hekimi ve 35 bin vakaya ulaşma hedefindeyiz. Bu yılsonunda printer sayımızı 100’e çıkartarak, Türkiye’nin en büyük 3D Printer merkezi olacağız. 2019’un ilk aylarında Polonya’ya ihracata başladık. Yine Almanya ve Azerbaycan’a da mikro ihracat yapıyoruz. Fransa, Hollanda, Cezayir, Dubai ve Ukrayna anlaşmaya varmak üzere olduğumuz ülkeler arasında yer alırken; İran, Azerbaycan, Kuveyt gibi ülkelerle de görüşmelere başladık. 2019’da birçok ülkeye birden 
ORTHERO markasını taşımak istiyoruz. 2019 sonunda Türkiye’de yüzde 50’den fazla büyüme ve ihracat yaptığımız ülke sayısını artırma hedefiyle yolumuza devam ediyoruz.

TÜM DÜNYADA TANINAN BİR MARKA OLMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ
Ekip arkadaşlarımla birlikte ORTHERO’yu hayata geçirirken Türkiye’de birçok ilke imza attık. Yüksek mühendislik altyapımız ile ülkemizin ilk dijital ortodonti yazılımını geliştirdik. Ardından bu teknolojiyi ve faydayı hem hekim hem de hasta açısından uygulanabilir maliyetlerle sunduk. Sonrasında ise şirketimizin daha da büyümesi için iyi bir yatırım gerekiyordu. Yatırım almak için çıktığımız yolda, ihtiyacımızın sadece para olmadığını fark ettik. Yatırımcılarımız bize, sizi pazarlama, iletişim stratejinizde de destekleyeceğiz diye geldiler. Bu anlamda Türkiye’nin en önemli iş insanlarından destek aldık. Önümüzdeki süreçte ORTHERO’nun tüm dünyada tanınan bir marka olması için çalışmaya devam edeceğiz. Türkiye’den çıkan bir teknolojinin tüm dünyada kullanılması en büyük arzumuz. 
 

ppp

Peakup CEO’su Ahmet Toprakçı 
MALİ PERFORMANSI SON DERECE POZİTİF TAMAMLADIK
2019'un ilk yarısı, ekonomi piyasalarındaki mali belirsizlik ve kur dalgalanmasının etkilerinin yoğun hissedildiği bir dönem oldu. Genel sektörün yatırım iştahı bu sebeplerden temkinliydi. Kurumlar, bu ekonomi konjonktüründe yeni yatırımlardan çok kullandıkları ürünlerde verimlilik ve iş süreçlerinde mükemmeliyet üzerine yoğunlaştılar. Bu perspektif, ürün geliştiren yerli yazılım firmaları için hareket alanı oluşturdu. Özellikle çalışan sayısının ekonomik realitelerle artıp azaldığı bu gibi belirsiz dönemlerde, aylık kullandığın kadar öde seçenekleri, satın alma kararlarında etkili rol oynuyor. Peakup'ın uzun yıllardan beri hâlihazırdaki ürün satış politikası bu yönde olduğundan, sektördeki birçok firma resesyona ya da küçülmeye giderken, Peakup birinci ve ikinci  çeyrek mali performansını son derece pozitif tamamladı. 

KENDİMİ VE PEAKUP'I DÜNYA ÖLÇEĞİNDE KABUL ETTİRMEK BAŞARILI HİSSETTİRİR
Ufuk çizgisine erişmek nasıl mümkün değilse kariyerinde de “en başarılı oldum” demek bir illüzyon. Ancak kendimi ve Peakup'ı global ölçekte yaygın faaliyet gösteren ve bilinen kendi kültürünü ve iş yapış tarzını dünya ölçeğinde kabul ettirmiş konumda görmek başarılı hissettirir.


bbb

Bambi Yatak Yönetim Kurulu Üyesi Emre Gökmen
HEDEFLERİMİZE EMİN ADIMLARLA İLERLİYORUZ 
Bambi Yatak olarak belirlediğimiz stratejilerimiz ve güçlü ekibimizle birlikte, 2019’un ilk yarısına geldiğimiz şu günlerde hedeflerimize doğru emin adımlarla ilerliyoruz. Ancak ülkemizin piyasalarındaki durgunluk ve ekonomideki belirsizliği nihai tüketicilerimiz için düşündürücü olabiliyor. Tüm bunlara rağmen bizler satış performansımızı artırıcı şekilde, hedeflerimiz ve beklentilerimiz doğrultusunda hareket ediyoruz. Bu anlamda 2019’un ilk yarısında geldiğimiz noktadan ve ilerleyen dönemlerde yapacağımız işlerden dolayı memnunuz. 

YAPTIĞIMIZ İŞTE EN İYİSİ OLMAK HEDEFLERİMİZ ARASINDA
Bir iş adamı olarak kişisel hedefimin yanı sıra Bambi Yatak olarak genel hedefimiz, yaptığımız işte en iyisi olabilmek ve zirveye ulaşmak. Kurulduğumuz ilk günden beri Türkiye’nin en iyi ve en kaliteli yataklarını üreten, müşteri memnuniyetini yüzde 100’e ulaştırabilen bir firma olmak attığımız her adımda ana hedeflerimiz arasında yer alıyor. Bunları gerçekleştirebilmek içinse, ekip olarak canla başla ve durmaksızın elimizden gelenin en iyisini yapmak için çalışıyoruz. Daha önümüzde ulaşmamız gereken birçok hedefimiz ve aşmamız gereken engellerimiz var. Bahsettiğim hedefler şirket bilançomuz, satış rakamlarımız gibi rakamsal veriler değil aynı zamanda müşterimize en uygun yatağı onlarla buluşturup, sağlıklı ve rahat bir uyku geçirmelerini sağlamak.


hhh

Hasanoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Haluk Hasanoğlu
YABANCILARA YÖNELİK SATIŞLARDA ARTIŞ YAŞANDI
2019’un ilk yarısına baktığımızda Hasanoğlu Şirketler Grubu olarak ekonomik anlamda planlarımızın doğrultusunda ilerlediğimizi söyleyebiliriz. 2019’un ilk çeyreğinde Ispartakule’deki üçüncü projemizi teslim ettik. 2019’un ikinci çeyreğinde ise Banu Evleri konsepti ile yeni etabımızın harfiyat sürecini başlattık. Yılın ilk 6 ayında yabancı yatırımcılar sektörümüze yoğun ilgi gösterdi ve yabancılara yönelik satışlarda büyük artış yaşandı. Biz de şirket olarak yabancı yatırımcılara yönelik kampanyalar düzenledik, etkinlikler de yer aldık. Bu çalışmalarımız sonucunda yurt içinde durgun geçen dönemi yabancıya yönelik satışlarımızla oldukça hareketli geçirdik. 

MARKAMIZIN DEĞERİNİ YÜKSELTMEYE DEVAM EDECEĞİZ
1993 yılında Mustafa Hasanoğlu tarafından kurulan Hasanoğlu Şirketler Grubu, bugün gayrimenkul ve inşaat sektörünün önde gelen markaları arasında yer alıyor. Türkiye’ye değer katan büyük projelerin yanı sıra, Bahçeşehir’in simgesi haline gelen ve markanın ilk projesi olma özelliği taşıyan Banu Evleri Bahçeşehir ile bölgenin değerine değer kattık. Ben de şirketimizin Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olarak ailemden aldığım bu bayrağı yine ailemin desteğiyle daha da ileriye taşımak için çalışıyorum. Önümüzdeki dönemde şirket olarak atacağımız sağlam adımlarla markamızın değerini yükseltmeye devam edeceğiz.


iii

ikas Teknoloji CEO’su Mustafa Namoğlu

ABD, İNGİLTERE VE AVUSTRALYA PAZARLARINA SATIŞ YAPACAĞIZ
2019’un hem yurt içi, hem de yurt dışı ayağı bulunuyor bizim için. Yurt içinde, özellikle self-servis kafeler, gıda noktaları ve perakendeciler arasında en çok tercih edilen bulut tabanlı POS yazılımı olmayı hedefliyoruz. Bu bağlamda müşterilerimizin 4 milyar TL değerinde satış işlemini ikas üzerinden yapacağını ön görüyoruz. Yine yurt dışında da anlaşmaya çok yakın olduğumuz önemli markalar bulunuyor. Ayrıca İstanbul Havalimanı dış hatlarda birçok perakendecinin gümrük mevzuatı ile tamamen uyumlu ikas’ı kullanmaya başlaması ise bizi gururlandırıyor. Yurt dışında ise 2019 üçüncü çeyrek itibariyle ABD, İngiltere ve Avustralya pazarlarına Türkiye’den satış yapmaya başlayacağız, şu anda bu sürecin sonlarına yaklaştık diyebiliriz. 

HEDEFİM PERAKENDECİLERİN VE SELF SERVİS GIDA NOKTALARININ İŞLERİNİ KOLAYLAŞTIRMAK
Hedeflerimden bir tanesi Türkiye’den çıkmış en başarılı girişimlerden biri olarak dünyadaki perakendecilerin, self servis gıda noktalarının işlerini kolaylaştırmak ve dijitalleşmelerine imkan sağlamak. Tüm KOBİ’lerin büyük küçük farketmeksizin ekonomiye katkı sağlaması gerektiğine ve buna herkesin imkan sağlaması gerektiğine inanıyorum.


iii

iRobot Türkiye Ülke Müdürü Murat Köse

2019’UN İLK YARISI OLDUKÇA VERİMLİ GEÇTİ
iRobot olarak iki ana merkez ofisimiz ABD’de olmak üzere, Hong Kong, Japonya, Çin ve birçok Avrupa ülkesinde satışımız bulunuyor. 2019 yılı ilk yarısını oldukça verimli geçirdik.  2019 ilk altı ayında satışlarımızda önemli ölçüde artış gerçekleştirdik. Kendi haznesini kendi boşaltan otomatik kir boşaltma sistemi Clean Base ve Imprint Akıllı Haritalama özellikleri ile öne çıkmasını beklediğimiz yeni ürünümüz Roomba® i7+  robot süpürgeyi piyasaya sürmeye hazırlanıyoruz. Önümüzdeki günlerde Türkiye pazarındaki konumumuzu güçlendirerek, 25 yıllık iRobot tecrübe ve inovasyonunu ülkemizde de sürdürmeye devam edeceğiz. Satış ağımıza yeni pazarlar ekleyerek, bölgedeki satışlarımızı önemli ölçüde artıracağız. 

KENDİMİ GELİŞTİRECEK BİLGİLERE ULAŞMAYA ÇALIŞIYORUM
Her başarılı iş insanının kariyer hedefi büyük firmalardan birinde üst kademe yönetimde yer almaktır. Ancak ben bunun göreceli bir hedef olduğunu düşünüyorum. Kariyer hedefi denildiğinde sadece pozisyon ya da firmanın büyüklüğü kıstas alınmamalı, topluma sağladığınız genel faydaya da bakılmalı diye düşünüyorum. Benim kariyerimde hedeflediğim en üst nokta eş zamanlı olarak hem topluma ve ülkemize hem de çalıştığım firmaya en yüksek değeri katabileceğim nokta olacaktır. Elime geçen her fırsatta bir parçası olduğum firmamın iş kapasitesini artırmak için kendimi geliştirecek bilgilere ulaşmaya çalışıyorum. Aynı zamanda çalışma arkadaşlarımın işe ve hayata bakış açılarını geliştirmek için de tecrübelerimi kendileriyle paylaşmaya özen gösteriyorum. 


ttt

Tamoniki.com CEO’su Elif Aksoy Yenidünya  

EKONOMİK ANLAMDA MUTLU EDEN BİR TABLO YAKALADIK
Tamoniki.com olarak 2019 yılı sonundaki en büyük hedefimiz, kullanıcılarımıza en doğru bilgiyi en hızlı şekilde ve ücretsiz olarak sunabilmek. Teknolojimizin gücü ile firmaları ve teminatlarını anlık olarak takip edip, en anlaşabilir hale anında çevirerek kullanıcıya ulaştırma hedefiyle yola çıktık. Yılın ilk 6 ayında da bu hedef doğrultusunda çalıştık ve ekonomik anlamda da bizleri mutlu eden bir tablo yakaladık. Bu ay 50 bin tekil kullanıcı sitemizi ziyaret ederek bizden doğru bilgileri aldı. Bu rakamın yıl sonunda aylık 200 binlere ulaşmasını hedefliyoruz. 
Teknoloji yatırımlarımız hız kesmeden devam ediyor. Geçtiğimiz ay içerisinde karekod uygulamasını hayata geçirerek kasko ve trafik sigortası teklifi almak isteyen araç sahiplerinin bu işlemi çok hızlı bir şekilde gerçekleştirebilmelerini sağladık. Satışlarımız için şu ana kadar her ay bir önceki aya göre koyduğumuz yüzde 100 büyüme hedefini gururla yakaladık. Yılın geri kalanı için her ay bir önceki aya göre yüzde 50 büyüme hedefimiz var ve planladığımız şekilde faaliyetlerimize devam ediyoruz. 

TAMONİKİ’Yİ EN ÇOK KULLANILAN MARKA HALİNE GETİRMEK İSTİYORUM
Tamoniki.com’un Türkiye’ye getirmiş olduğu yeni iş modeli, sigortacılıkta dijitalleşme yönünde sağladığı katkılar beni son derece heyecanlandırıyor. Bir yandan müthiş keyif aldığım bir işi yönetirken diğer yandan da Türkiye pazarı adına önemli bir değişimin tam merkezinde yer alıyorum. Bundan sonraki ana kariyer hedeflerimin arasında Tamoniki’yi pazarda en çok bilinen ve kullanılan marka haline getirmek ve bunu yaparken sigorta firmalarının dijital dönüşümünü en doğru şekilde destekleyecek iş ortağı haline getirmek bulunuyor. 


ttt

Tepe Home Genel Müdürü Levent Çapan 
YÜZDE 29 ORANINDA BÜYÜME GERÇEKLEŞTİRDİK
Mobilya sektöründe genel olarak yaklaşık yüzde 30 büyüme gözlemliyoruz. Elbette, bu kurumsal şirketler için büyük bir avantaja dönüşüyor. Ekonomik parametrelerle kırılma noktasına gelen küçük firmalara karşılık, kurumsal markalar daha ön plana çıkıyor. Tüketicinin güven ve kaliteyi tercih ettiği sektörde Tepe Home olarak biz de 50 yılı aşkın tecrübemizin de verdiği sağlam temeller ile bu süreçte yüzde 29 oranında bir büyüme gerçekleştirdik.  

“DAİMA DAHA İLERİYE, EN İYİYE” 
Kariyer planında benim için en üst nokta yoktur. Her zaman olduğunuzdan daha iyisini hedefleyebilir, hedefinize ulaştığınızda daha halen gidecek yolunuz olduğunu görürsünüz. Limit koymanın bireyi kısıtlayan bir etken olduğuna inanıyorum. İş hayatındaki bu yolculuğumda en önem verdiğim değer insana saygıdır. Kişisel misyonum ise mümkün olduğunca çok lider yetiştirmek, gelecekte bayrağı devralabilecek zihinleri kendi tecrübelerimle eğitmektir. Bilkent Holding’in Kurucusu İhsan Doğramacı’nın mükemmel bir şekilde ifade ettiği gibi “Daima daha ileriye, en iyiye.”

arf

Yukarı