Ana içeriğe atla

itt

“MÜŞTERİLERİMİZİN MEMNUNİYETİ EN BÜYÜK KAZANCIMIZ”

16.11.2016 - 14:43

“Müşterilerimizden gelen memnuniyet bildirimleri, doğru işler yaptığımızı gösterdiği için bizi çok mutlu ediyor. Bu durum aynı zamanda omuzlarımıza yüklenen sorumluluğu artırdığı gibi daha güzel işler yapma yönünde bizi teşvik ediyor” diyen WIASS Sigorta Yönetici Ortağı K. Engin ÖZAYDEMİR, başarılarının sırrının bilgiye dayalı şeffaf süreçlerle çalışmaları olduğunu ifade etti.

WIASS Türkiye, sektördeki standartları belirleyen yenilikçi sigorta uygulamaları ile portföy olarak da büyümeye devam ediyor. “Başarılı çalışmaların sonucunda portföyümüzle birlikte ekibimizi de büyütüyoruz. Bu sayede yüksek müşteri memnuniyet oranımızı artırarak hizmet standartlarımıza da yatırım yapmış oluyoruz” diyen ÖZAYDEMİR, WIASS Grup olarak Avrupa’da da istikrarlı olarak büyümeye devam ettiklerini ve yeni yatırımların, global işlerde ve yerel müşterilerin taleplerini yerine getirirken, kendilerine güç kattığını belirtti.
Ülke olarak tüm sektörlerin zor bir dönemden geçtiğini, geleceğimize olan inancımızı yüksek tutarken, zorlukları aşmak için akılcı ve iyi niyetli stratejiler belirlemenin çok önemli olduğunu belirten ÖZAYDEMİR, “WIASS Sigorta olarak bu dönemde, özellikle hasar süreçlerinde, her zamankinden daha hassas davranıyoruz ve hasarın hiçbir anında sigortalımızı yalnız bırakmadan çalışmalarımıza devam ediyoruz. Hasarla kaybolan her değerin, ülke ekonomisinden eksilen bir parça olduğunun farkındayız ve bu eksilen değeri en hızlı şekilde yerine koymaya uğraşıyoruz. Zaten gerçek bir sigortacının görevi de hizmet verdiği sigortalıların birikimlerini korumak ve güvenle geleceğe taşınmasına katkı sağlamaktır” diyerek sözlerini sürdürdü. 

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETLERİNDE İYİ SONUÇLAR ELDE ETTİK”  
Yapılan müşteri memnuniyet anketlerinde oldukça iyi sonuçlar elde ettiklerini belirten ÖZAYDEMİR, sağlanan bu yüksek müşteri memnuniyet oranını bilgiye dayalı şeffaf iş süreçleri ile hizmet vermelerine bağladı. “Gerçekleştirilemeyecek vaatlerin verildiği” sigortacılık anlayışından sektörü kurtarmaya çalıştıklarını ifade eden ÖZAYDEMİR, “Sigortalılarımızla ne kadar yakın ve sıcak ilişkiler kurarsak kuralım, sonuçta onlara hizmet verdiğimizin bilincindeyiz. Alman standartları ile hizmet sunarken buna ülkemiz değerlerinin sıcaklığını katıyoruz” dedi. 2017 yılında yeni bir loyality (müşteri sadakati ödüllendirme)  programını açıklayacaklarını belirten ÖZAYDEMİR, “Bizi tercih edip bizimle uzun yıllar çalışan bir sigortalıyı tanımalıyız. Hizmet süreçlerimizde bunu onlara hissettirmeliyiz. Müşteri sadakat programı bu nedenle bizim için çok önemli” diyerek, müşteri memnuniyetinin kendileri için önemine bir kez daha vurgu yapmış oldu.

a

Yukarı