Ana içeriğe atla

medya

VERİMLİLİK ODAKLI ÇALIŞMAK...

17.01.2017 - 10:54

Globelink Ünimar Lojistik AŞ Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Cihan Yusufi, 2017’deki önemli hedeflerinin ‘verimlilik odaklı çalışmak’ ve faaliyetlerini bu doğrultuda geliştirmek olacağını ifade etti.

Globelink Ünimar Lojistik AŞ Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Cihan Yusufi, denizyolu ve havayolu lojistiğinde ülkemizin en değerli markalarından olan Globelink Ünimar’ın parsiyel denizyolu trafiğini 110 servise çıkardığını söyleyerek, “Havayolunda ise IATA listesinde yıl ortalamasında ilk 20’ye yükseldik. 2016’ya kadar durağan olarak faaliyet gösterdiğimiz uluslararası karayolu ekibimizi, tecrübeli personel ve acentelerle güçlendirdik. Avrupa parsiyel, servisi vermeye başladık. Bunun yanında yurt içi dağıtım hizmeti vermeye de başladık. LTL ve FTL olarak Türkiye genelinde her geçen gün büyüyoruz. 2017 yılında uluslararası karayolu ve yurtiçi dağıtım faaliyetlerimizi güçlendirmeyi planlıyoruz. Bunun için gerekli altyapı çalışmalarımızı tamamladık” dedi. 

“2017 YILINDA BÜYÜMEYİ HEDEFLİYORUZ”
Çok değişkenin olduğu bir süreçten geçildiğine değinen Yusufi, “Ülke içinde ve hemen güneyimizde yaşanan terör olayları ekonomik açıdan sağlıklı öngörü yapılmasını engelliyor. Hükümetimizin ekonomiyi canlandırmak için açıkladığı teşvik paketlerini destekliyoruz ve inanıyoruz ki sanayicilerimiz bu konuda önceki yıllardaki gibi başarılı olacaklar. Bu sebeple 2017 yılında da büyüme hedefliyoruz ve revizyon öngörüyoruz. 
Daha önce değindiğim gibi rekabet hemen her sektörde her geçen gün artıyor. Rekabet ortamında ayakta durabilmek birçok firma için kolay olmuyor ancak yılların verdiği tecrübe ile her zaman doğru adımlarla ilerleyen bir firma olarak, en iyi hizmeti verebilmek adına yukarıda belirttiğimiz hedeflerimiz doğrultusunda çalışanlarımıza yatırımlar yapıyoruz” diye konuştu.

“KATILIMCI YÖNETİM TARZINI BENİMSİYORUZ”
Kurum kültürü gereği katılımcı bir yönetim tarzını benimsediklerine işaret eden Yusufi, “Tüm çalışanlarımızın bilgi birikimi ve tecrübesi tek vazgeçilmezimizdir ve aşağıdan yukarıya yönetim tarzını destekliyoruz. Rekabet hemen bütün sektörlerde her geçen gün artıyor. Buna ayak uydurabilmek için CRM ve marketing birimlerimizi 2008 yılında kurduk ve şu anda çok ciddi analizlerle tüm sektörleri inceliyoruz. Gerilla satışından stratejik satışa geçmemizin en önemli yapıtaşını bu iki birim oluşturdu. 2017’deki önemli hedeflerimizden birisi de verimlilik odaklı çalışmak ve faaliyetlerimizi bu doğrultuda geliştirmek olacak” şeklinde konuştu. 
Yusufi, sözlerine şöyle devam etti: “Son iki üç yıldır, dünya ekonomisi gerek likiditedeki problemler gerekse de ABD Merkez Bankası’nın USD genişleme politikasını değiştirmesi ve faiz artışı sinyalleri vermesi sebebi ile sıkıntılı bir sürece girdi. Tüm bu problemlere bölgemizdeki siyasi karışıklıkların eklenmesi geleceğe yönelik endişeleri artırdı. Ancak Globelink Ünimar, bugüne kadar bu süreçlerden stratejik planlaması ve attığı doğru adımlarla sürekli büyüyerek çıktı.” 

rize

 

Yukarı