Ana içeriğe atla

FFF

Perakende

Muratbey’den Türkiye’nin D vitamini ile zenginleştirilmiş ilk çocuk peyniri

06.08.2019 - 16:08

Yenilikçi ürünleri ile sofralara lezzet katan Muratbey, çocuklara özel geliştirdiği Türkiye’nin D vitamini ile zenginleştirilmiş ilk peyniri Misto ile fark yaratıyor. Dinozor, yunus, penguen, kedi, ördek ve tavşan gibi sevimli şekillerle hazırlanan Misto, 100 gramı ile günlük D vitamini ihtiyacını yüzde 33 oranında karşılıyor. Misto; çocukların vazgeçilmezi, çocuklarına peyniri sevdirmek isteyene annelerin ise en büyük yardımcısı olacak. 

REİS GIDA’DAN SEKTÖRE ‘ROYAL’ LEZZETLER

13.02.2019 - 13:48

1981 yılından bugüne bakliyat sektöründe faaliyet gösteren Reis Gıda, yeni ürün gamı Royal serisini raflara sundu. Kinoa, chia, beluga mercimeği, siyah nohut, amarant gibi son dönemde sağlıklı beslenme listelerinin üst sıralarında yer alan 23 farklı çeşidi tüketicisiyle buluşturan Reis Gıda, Royal ile hedef pazarlarda büyümeye odaklanacak.

 

Caffè Nero yeni kahve evi deneyimiyle sektöre farklı bir boyut getiriyor

05.02.2019 - 14:06

Caffè Nero, Bebek mağazasının açılışıyla misafirlerine yepyeni bir “Kahve Evi” deneyimi sunuyor.  Keyifle vakit geçirilecek mağaza atmosferi, günlük ve taze olarak mağazada hazırlanan kaliteli ve lezzetli yeni yiyecek seçenekleri ve baristaların hizmetlerine yansıyan ustalıklarıyla “kahve evi” kavramını farklı ve Caffè Nero’ya özgü bir konuma taşıyor.

ONUR MARKET'İN ODAĞINDA KADIN VE ÇOCUKLAR VAR

25.06.2018 - 14:03

Özen Perakende Grup Başkan Yardımcısı Erdal Tüfekçi: “Tazelik, ucuzluk ve kalite kadar çocuk ve kadınlarımız da Onur Market'in odağında. Biz her ayın 23’ünü 23 Nisan gibi, her ayın 8’ini de 8 Mart Dünya Kadınlar Günü gibi kutluyoruz.”   

 

LESCON ADIYAMAN’DA!

26.03.2018 - 15:24

Türkiye’nin ilk ve tek spor giyim markası olma özelliği ile dikkatleri üzerine çeken Lescon, zincirine bir yenisini daha ekledi. 57.mağazası olan Adıyaman Park AVM şubesini 23 Mart 2018 tarihinde hizmete açtı.

Metro restoranlarla gücünü birleştirdi, “Metro Gıda Hareketi”ni başlattı

20.04.2017 - 09:40

Metro Toptancı Market, gıda kayıp ve atıklarının önlenmesi ve milli kaynak israfının son bulması için, Türkiye’nin önde gelen restoran ve şeflerinin katılımıyla Metro Gıda Hareketi’ni başlattı.

Kamuoyunda ve sektörde gıda kayıp ve atıkları konusunda duyarlılık yaratmayı amaçlayan Metro Gıda Hareketi kapsamında, Restoran Haftası 2017 boyunca farklı etkinlikler, videolar ve tadımlar ile şeflerin ve işletmelerin gıdanın israf olmaması için verdikleri tavsiyeler farklı kanallardan on binlerce tüketiciyle paylaşılacak.

Subscribe to Perakende

arf

Yukarı