Ana içeriğe atla


BANNER

Perakende

100 MİLYONLARCA DOLARLIK ÜRÜN DEPOLARDA KALDI

06.04.2020 - 20:24

İHKİB Başkanı Mustafa Gültepe, “Türkiye’den milyarlarca dolarlık alım yapan, aralarında Inditex Grup, H&M, Marks and Spencer, Levi’s, Primark'ın da bulunduğu küresel markalarla mektup diplomasisi başlattık” dedi.

VİRÜS, PERAKENDE TÜKETİCİLERİNİ ONLİNE TİCARETE TAŞIDI

04.04.2020 - 09:35

Setrow tarafından yapılan “Covid-19’un Sektörel Bazlı Online Alışverişe Etkisi”ni ölçen araştırma, perakende sektöründeki başta gıda olmak üzere sağlık, spor ve elektronik şirketlerin bu dönemde e-mail marketing yapma oranının ciddi şekilde arttığını gösteriyor.

ONLİNE MAĞAZALARA VİRÜS ARASI

31.03.2020 - 10:17

Koronavirüsün yayılması üzerine ise çok sayıda marka internet üzerinden yaptıkları satışlara da geçici süreliğine ara verdiğini duyurmaya başladı.

MARKETLERE KORONAVİRÜS DÜZENLEMESİ

24.03.2020 - 10:13

Marketlerle ilgili İçişleri Bakanlığı'ndan ek genelge yayımlandı. Buna göre market içindeki en fazla müşteri sayısı, depolar ve idari bürolar hariç olmak üzere müşteriye doğrudan hizmet sunulan toplam alanın onda biri kadar olacak.

VİZYON SAHİBİ GİRİŞİMCİLERLE MARKAMIZI BÜYÜTÜYORUZ

11.03.2020 - 14:28

Sezgin Group Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Sezgin: “Cirosal anlamda bu yıl yüzde 15 oranında büyüme hedefliyoruz. Ulusal ve uluslararası arenada 10 yeni mağaza açmayı hedefledik. Yeni yılda da girişimcileri, So CHIC ailesinin bir parçası olarak görmekten mutluluk duyacağız.”

GIOVANE GENTILE YURT DIŞI AĞINI GÜÇLENDİRİYOR

22.01.2020 - 14:49

Türkiye perakende sektörünün önemli oyuncularından Ercem Tekstil’in erkek modasının öncü markası Giovane Gentile, 2019 yılını önemli başarılarla geride bıraktı. Yurt içi satışlarını 2019 yılsonunda bir önceki seneye göre yüzde 30 oranında artıran marka,  yurt dışında ise şubeleşmesini hızlandırdı. 2019 Kasım ayında Moskova’ya mağaza açan Giovane Gentile, 2020 yılsonuna kadar Avrupa, Rusya, Orta Asya ve Hindistan olmak üzere 15 yeni mağaza açma hedefiyle çalışmaların sürdürüyor. 2020 yılında e-ticarete de yatırım yapma kararı alan marka, yıllık cirosunun yüzde 10’nu buradan elde etmeyi amaçlıyor.

Muratbey’den Türkiye’nin D vitamini ile zenginleştirilmiş ilk çocuk peyniri

06.08.2019 - 16:08

Yenilikçi ürünleri ile sofralara lezzet katan Muratbey, çocuklara özel geliştirdiği Türkiye’nin D vitamini ile zenginleştirilmiş ilk peyniri Misto ile fark yaratıyor. Dinozor, yunus, penguen, kedi, ördek ve tavşan gibi sevimli şekillerle hazırlanan Misto, 100 gramı ile günlük D vitamini ihtiyacını yüzde 33 oranında karşılıyor. Misto; çocukların vazgeçilmezi, çocuklarına peyniri sevdirmek isteyene annelerin ise en büyük yardımcısı olacak. 

Subscribe to Perakende

arf

Yukarı