20 Mayıs 2025
Beşyol Mahallesi 1.İnönü Caddesi 18/8 Küçükçekmece İstanbul
Perakende

Loris’ten Küresel Koku İmzası: 101 Ülkede “Ulaşılabilir Lüksiyet” Deneyimi

Loris, sadece Türkiye’de değil, 101 ülkede yer alan mağazaları ve özgün parfüm koleksiyonlarıyla globalde fark yaratıyor. “Ulaşılabilir Lüksiyet” anlayışlarıyla parfümü her kesime hitap eden bir deneyime dönüştürdüklerini ifade eden Loris CMO’su Gökhan Akdağ, parfümün ötesinde bir kimlik ve duygu sundukları deneyimle Loris’in Türkiye’nin küresel sahnedeki koku imzası haline geldiğini vurguladı. Türkiye’nin önde gelen perakende parfüm […]

Read More
Perakende

Markaların Ömrü Vizyonuyla Ölçülür

Mayıs sayımızda bir araya geldiğimiz DUFY Yönetim Kurulu Başkanı Op. Dr. Gültekin Güney ile sadece bir markanın değil, aynı zamanda bir vizyonun izini sürdük. Kendisiyle iş dünyasının dönüşümünü, DUFY’nin geleceğe bakışını ve kalıcı marka inşasının sırlarını konuştuk. DUFY bugün Türkiye’nin en köklü erkek giyim markalarından biri. Peki sizce bir markanın bu kadar uzun soluklu olabilmesini […]

Read More
Perakende

Evidea, Yazın Enerjisini Evlerinize Taşıyor

Evidea, değişen tüketici beklentilerine yazın enerjisiyle yanıt verirken; e-ticaret altyapısındaki dijital yatırımlarıyla da alışveriş deneyimini yeniden tanımlıyor. Canlı renkler, konforlu detaylar ve dijitalleşen alışveriş deneyimiyle Evidea, yaz mevsiminin enerjisini evlerinize getiriyor. Mayıs sayımızda ağırladığımız Evidea Pazarlama Direktörü Sevde Yıldırım Gezer ise “Evidea olarak yaz döneminde hem bu enerjiyi yansıtacak hem de yaz sıcaklarında konfor ve […]

Read More
Perakende

MR. D.I.Y 150’den Fazla Mağazasıyla Türkiye’de Büyümeye Devam Ediyor

2021 yılında “Daima Uygun Fiyat” anlayışıyla Türkiye pazarına giriş yapan MR. D.I.Y, bugün tüketicilere uygun fiyatlarla ve çeşitli ürünler sunma vizyonuyla ülke çapında 150’den fazla mağazaya ulaşarak Türkiye’nin dört bir yanında büyümeye devam ediyor. Başarılı büyüme politikaları hakkında açıklamalarda bulunan MR.D.I.Y. Türkiye Genel Müdürü Dilara Neyişçi Çağlı, “Büyümemiz yalnızca mağaza sayısıyla sınırlı kalmadı; aynı zamanda […]

Read More
Perakende

Penti: Kadının Yanında, Geleceğin İçinde

Moda, teknoloji ve kadın odaklı vizyonun kesişim noktasında konumlanan Penti, yenilikçi perakende anlayışıyla sektöre yön vermeye devam ediyor. Mayıs sayımıza konuk olan Penti CMO’su Cristina Polini ile teknoloji ve inovasyonu odağına alan koleksiyonlarını, tasarımlarıyla kadınların hayatlarına nasıl değer kattıklarını, markanın geleceğin perakende dünyasında nasıl konumlandığını konuştuk. Polini, “Biz yalnızca ürün sunmuyor, kadının hayatına dokunan bir […]

Read More
Perakende Son Dakika

Koku Hafızada Kalır, Bargello da Öyle

Mayıs sayımızda, Türk parfüm ve kozmetik sektörünün yenilikçi temsilcilerinden Bargello Perfume’un Satış ve Pazarlama Direktörü Taha Can’ı kapak konuğumuz olarak ağırladık. 1950’lerden günümüze uzanan kokularla örülmüş güçlü bir mirası, modern perakende dinamikleriyle harmanlayarak küresel pazarda rekabet gücünü her geçen gün artıran Bargello, sürdürülebilir üretim anlayışı, çok kanallı büyüme stratejileri ve girişimciliğe sunduğu franchise fırsatlarıyla Türkiye […]

Read More
Ekonomi Lojistik Mobilite Perakende Son Dakika Turizm

Ticari Araç Sektöründe Rekabet Artıyor

Toyota, ticari araçlar konusundaki uzmanlığını tamamen yeni modelleriyle birlikte daha da ileriye taşıyor. Toyota’nın kendi segmentlerinde önemli başarılara imza atan Hilux, PROACE CITY ve PROACE CITY CARGO’dan oluşan modellerine yeni hafif ticari araçlar eklendi. Toyota, tamamen yeni segmentelerde yer alan PROACE modellerini de ürün gamına ekleyerek geniş bir yelpazeye sahip hafif ticari araç ürün gamı […]

Read More
Perakende

Loris, Türkiye’nin küresel sahnedeki koku imzası haline geldi

Loris, sadece Türkiye’de değil, 101 ülkede yer alan mağazaları ve özgün parfüm koleksiyonlarıyla globalde fark yaratıyor. “Ulaşılabilir lüksiyet” anlayışlarıyla parfümü her kesime hitap eden bir deneyime dönüştürdüklerini ifade eden Loris CMO’su Gökhan Akdağ, parfümün ötesinde bir kimlik ve duygu sundukları deneyimle Loris’in Türkiye’nin küresel sahnedeki koku imzası haline geldiğini vurguladı. Loris olarak, markanızın perakende sektöründeki […]

Read More
Perakende

Uygun fiyatlı alışverişin global markası MR.D.I.Y, Türkiye’de büyümeye devam ediyor

2005 yılında Malezya’da kurulan MR.D.I.Y., bugün 13 ülkede 4.000’in üzerinde mağazası ve 18.000’i aşkın ürün çeşidiyle dünya çapında ev ve yaşam perakendesi alanında lider markalardan biri haline geldi. Yılda 188 milyondan fazla müşteriye hizmet veren marka, “Daima Uygun Fiyat” mottosuyla herkes için erişilebilir, kaliteli alışveriş deneyimini odağına alıyor. MR.D.I.Y.’ın Türkiye yolculuğu 2021 yılında, ilk mağazasını […]

Read More
Perakende

David Walker, yerelden güç alarak ekonomiye değer katıyor

Türkiye’deki üretim merkeziyle yerel ekonomiye güç katan David Walker, sürdürülebilir üretim anlayışıyla öne çıkıyor. Çevresel etkileri en aza indiren stratejileriyle dikkat çeken marka, yerel tedarik zincirini güçlendirirken Türk ekonomisine de önemli katkılar sağlıyor. David Walker Yönetim Kurulu Üyesi Sinan Akgül, markanın koku sektöründeki değişimlere yenilikçi ürünlerle yanıt verdiğini belirterek, Türkiye’nin üretim gücünü ve sanayisini desteklemek […]

Read More