Türkiye pazarına giriş yapan dünyaca ünlü restoran zinciri Pizza Express iletişim çalışmalarını Salt İletişim Grup’la yürütecek.
Londra Soho’da başlayan marka serüveninde 60 yılı geride bırakarak aralarında Hong Kong, BAE, Asya, Orta Doğu ve Avrupa’nın da yer aldığı 12 farklı pazara yayılan İngiliz restoran zinciri Pizza Express Türkiye pazarına giriş yaptı. İstanbul’un ikonik semti Nişantaşı’nda kapılarını açan Pizza Express ünü sınırları aşan gurme lezzetlerini Türk tüketicilerle buluşturacak. Türkiye Franchise’larının sorumlusu ve Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı Mert Fırat’ın yürüttüğü Pizza Express’in marka stratejisi ve iletişimi, deneyimsel pazarlama, içerik ve etkinlik yönetiminin yanı sıra lider iletişimi ve medya ilişkileri alanlarını kapsayan tüm iletişim çalışmalarını Türkiye’nin yenilikçi bakış açısına eşlik eden Salt İletişim Grup yönetecek. Dünya gastronomisinde eşsiz bir konuma sahip olan Türkiye’yi uluslararası lezzetlerle buluşturan PizzaExpress sadece gurme pizzalarıyla değil, keyifli atmosferi ve sanatın farklı disiplinlerine ev sahipliği yapan performans binasıyla da şehrin eğlence trendlerine yön verecek.