Radisson Otel Grubu, 2024’ün ilk yarısını güçlü bir şekilde noktalayarak dünya çapındaki marka portföyünde önemli bir dönüm noktasını işaret ediyor. Böylece dünya genelindeki iş ve tatil amaçlı seyahat segmentlerinde faaliyetlerini daha da genişletiyor ve güçlendiriyor. Radisson Collection, Radisson Blu ve Radisson RED markalarının birçok yeni pazarda tanıtılmasıyla ve yaklaşık 20 yeni Radisson Blu anlaşmasının yapılmasıyla Radisson Collection, Radisson Blu ve Radisson RED markaları önemli ölçüde bir büyüme elde etti.
Radisson Otel Grubu, 2024’ün ilk yarısında aşamalı büyüme planına bağlı kalmaya devam ederek EMEA ve APAC bölgelerinde 130’dan fazla yeni anlaşma ve açılış gerçekleştirdi. Grubun Radisson RED markasının İrlanda, Yeni Zelanda, Tayland ve Laos gibi birçok yeni pazara açılması ve küresel portföyünün yaklaşık 90 otele ulaşması da bunun bir parçasıdır.
Radisson Otel Grubu Küresel Geliştirme Başkanı Elie Younes şunları ifade etti: “2024 yılının ilk altı ayında uluslararası portföyümüzde güçlü bir büyüme elde ettik ve hem misafirler hem de tesis sahiplerinin ilgisini tutarlı bir şekilde koruduk. Güven, iş birliği ve bağlılıkları sayesinde sürekli başarımıza vesile olan tesis sahiplerine, iş ortaklarımıza ve uzman ekiplerimize teşekkür ediyoruz.”
EMEA bölgesinde Radisson Otel Grubu önemli destinasyonlarda önemli bir portföy büyümesi elde etti. Bu yerler arasında Paris, Fransa’da Louvre Müzesi yakınında yer alan ilk Radisson Collection anlaşması ve Roma, İtalya’da Pantheon yakınında yer alan Radisson Collection Hotel, Roma Antica‘nın açılışı da bulunuyor. Suudi Arabistan’daki varlığını güçlendiren Radisson Otel Grubu, Riyad’da Radisson Collection Residences anlaşmasını da duyurdu. 2024’ün ilerleyen günlerinde açılması hedeflenen bu tesis Grubun şehirdeki 10.ve Suudi Arabistan Krallığı’ndaki 46.tesisi olacak.
2024’ün ilk yarısında Grup, 12 yıldan uzun süredir Avrupa’nın en büyük üst segment lüks markası konumunu sürdürerek yaklaşık 20 yeni Radisson Blu oteli için anlaşma imzaladı. Portföye yapılan eklemeler arasında Karadağ, İtalya, Tunus ve Tanzanya’nın yanı sıra önümüzdeki aylarda kapılarını açacak olan Viyana’daki dünyaca ünlü Radisson Blu Das Triest Hotel de yer alıyor.
2024’ün ilk altı ayında ayrıca Radisson Individuals markasının Fransa’nın çekici Cote d’Azur bölgesindeki lansmanı da gerçekleştirildi ve Folkestone (Kent) ile Surrey’de yeni otel anlaşmalarıyla Birleşik Krallık’taki varlığını güçlendirdi.
Radisson Otel Grubu, köklü stratejik ortağı PPHE Otel Grubu ile iş birliği yaparak Londra, Birleşik Krallık’taki art’otel London Hoxton, Powered by Radisson Hotels kapılarını açtı. Bu otel, sanatla yaşam tarzının farklı bir birleşimini bir araya getirerek, Özel Sanatçı D*Face’in büyüleyici sanat eserlerini gözler önüne seriyor.
APAC bölgesinde ise Radisson Otel Grubu Çin‘de önemli gelişmelerle büyümesine hız kattı ve Pekin, Şanghay ve Chengdu gibi önemli şehirlerdeki yeni açılışlarla ve anlaşmalarla 5.000’den fazla oda eklendi. Bu büyüme, bölgedeki farklı gelişim ve operasyon aşamalarında bünyesinde 400’den fazla otel bulunduran güçlü bir portföyün oluşmasına katkıda bulunuyor.
Bölgesel ayak izini güçlendirmek isteyen Grup; Filipinler, Vietnam, Kamboçya, Endonezya ve Laos gibi önemli Güneydoğu Asya pazarlarında yeni anlaşmalarla artan talebi karşılamaya devam ediyor.
Hindistan, Radisson Otel Grubu için stratejik bir odak bölgesi olmaya devam ediyor ve 2024 yılında şu ana kadar yaklaşık 25 otel için anlaşma imzalandı ve açılış yapıldı. Bunlar arasında Hindistan’ın ilk Kriket Stadyumu Oteli ve Udaipur’daki prestijli Radisson Collection da yer alıyor. Radisson Collection Hotel & Spa Riverfront Srinagar‘ın yeni büyük açılışı da Grubun Hindistan pazarındaki stratejik büyümesinin bir göstergesi.
Radisson Otel Grubu ayrıca Sardinya, Polonya, Karadağ, Endonezya, Vietnam ve Hindistan gibi muhteşem yerlerde yeni anlaşmalar ve açılışlarla lüks resort destinasyonu portföyünü de genişletti.
Grup, 2024’ün ilk yarısında önemli ödüller de kazandı. Bu kapsamda Orta Doğu bölgesinde Misafirperverlik Liderleri Ödülleri’nde Radisson Hotels mobil uygulamasıyla “Yılın Misafirperverlik Uygulaması” ödülünü kazandı. Ayrıca Radisson Blu, Grand Travel Ödüllerinde “İsveç’in En İyi Otel Zinciri” seçildi. Grup ayrıca Satış, Toplantılar ve Etkinlikler, Ses ve Web Optimizasyonu gibi gelişmiş hizmetlerle ticari tekliflerini tesis sahiplerine sunarak tüm gelir akışlarında yeni iş fırsatları da yarattı.