Ana içeriğe atla

itt

TEK AMACIMIZ HASTA MEMNUNİYETİ

17.01.2017 - 10:29

Medical Park Göztepe Hastane Kompleksi Genel Müdürü Dr. Y. Gürsoy Yıldırım, “3 ayrı hastane yapısını ve ruhsatını bir arada barından kompleksimiz, genel hastane, onkoloji hastanesi ve diş hastanesi olarak hizmet veriyor. Tüm bölümlerimizin tek bir ortak amacı bulunuyor, o da hasta memnuniyeti” diye konuştu.

Medical Park Göztepe Hastane Kompleksi Genel Müdürü Dr. Y. Gürsoy Yıldırım, Medical Park Hastaneler Grubu’nun ilk hastanesini 1995 yılında Fatih’te açtığını söyleyerek, “Zamanla Bahçelievler, Bursa, Tokat gibi yerlerde de yeni şubeler açarak büyüdük. Bugün 5’i İstanbul’da olmak üzere Türkiye genelinde 29 hastane ile hizmet veriyoruz. Medical Park Göztepe Hastane Kompleksi ise 2008 yılında 36 bin metrekare alan üzerinde 306 yataklı, 100 poliklinik odası, 11 ameliyathanesi ve 47 yoğun bakım yatağı ile hizmete başladı. 3 ayrı hastane yapısını ve ruhsatını bir arada barından kompleksimiz, genel hastane, onkoloji hastanesi ve diş hastanesi olarak hizmet veriyor” dedi.
Türkiye’nin ilk özel onkoloji hastanesi olarak birinci önceliklerinin hasta konforu ve tedavi protokolü olduğunu belirten Yıldırım, “Kansere multi-disipliner bir anlayışla yaklaşıyoruz. Kişi hastaneye girdiği an kanser cerrahisinden kemoterapiye, radyasyon onkolojisinden beslenmeye kadar tüm branşları bir arada bulabiliyor ve tedavisi tüm bu branşların bir araya gelmesi ile belirleniyor. Tabi ki bu anlayışı tüm bölümlerimizde de yürütüyoruz. Hastanemiz onkolojinin dışında Genetik Laboratuarı, Tüp Bebek Bölümü ile organ nakli, pediatrik ve yetişkin kemik iliği nakillerinin yapıldığı önemli bir merkez olarak yoluna devam ediyor” açıklamasını yaptı.

ALANINDA UZMAN EĞİTİMLİ VE DENEYİMLİ PERSONEL
Şu anda hastanede binden fazla personel, 150’den fazla da hekimin görev yaptığına değinen Yıldırım, “En fazla çalışan sayısına sahip bölüm misafir hizmetleri ile hemşirelik hizmetleri. Alanında uzman, eğitimli ve deneyimli kişiler bu görevleri yürütüyor. Hastanemizin olmazsa olmazı hekimlerimiz dışında; Otelcilik ve destek hizmetler, teknik hizmetler, kurumsal iletişim, kurumsal pazarlama ve satış, insan kaynakları, mali işler, finans, satın alma, biyomedikal gibi idari birimlerin tümü hastanemiz bünyesinde bulunuyor. Tüm bu bölümlerin tek bir ortak amacı bulunuyor, o da hasta memnuniyeti” diye konuştu.

“ARTIK ÇOK PROFESYONEL OLMAK ZORUNDAYIZ”
Yaşanan atılımlar ve büyümelerle beraber sağlık yönetiminin de farklı bir anlayış kazandığının altını çizen Yıldırım, şöyle devam etti: “Artık çok profesyonel olmak zorundayız. Uzmanlaştığımız tüm sağlık hizmetlerinde tıbbi etik ilkelerden ödün vermeden, hasta haklarına saygı duyarak, gelişmiş sağlık teknolojisi ve tesisleri ile toplumun çoğunluğunu kaliteli sağlık hizmeti ile tanıştırmada öncü olmak istiyoruz. Bu sene başında Özel Sağlık Sigortalı hastalarımızın memnuniyetini ve almak istedikleri hizmet ayrıcalığını göz önünde bulundurarak ayaktan ve yatan hasta katlarımızda VM dönemini başlattık.”

mogul

 

Yukarı