Ana içeriğe atla

itt

“Firmaya özel çözümler sunuyoruz”

13.02.2018 - 11:08

Personel eğitimlerinin sürekliliğinin kaliteli tesis yönetimi için önemli olduğuna değinen SitePlus Yönetim Kurulu Başkanı Ufuk Coşkun, “23 yıldır şirket politikası olarak benimsediğimiz müşteri memnuniyeti politikamız ve çözüm odaklı yaklaşımımız, tesis yönetimindeki stratejimizin temel taşlarını oluşturuyor” dedi.

Site Plus hakkında kısaca bilgi verir misiniz?
1995 yılından bu yana sektörde hizmet veriyoruz. Amacımız; müşterilerimizin iş yükünü hafifletip, onların kendi alanlarında yoğunlaşmasını sağlamak. Bugün, 4 bin personelimizle birlikte kritik enerji alt yapı tesisleri, endüstri kuruluşları, üniversite kampüsleri, şehir hastaneleri, iş kuleleri ve konut siteleri, alışveriş merkezleri, oteller, spor ve eğlence tesisleri, perakende zincirleri gibi birçok faaliyet alanında Özel Güvenlik Hizmetleri, Temizlik Hizmetleri, Entegre Tesis Hizmetleri, Site ve Kule Yönetimi Hizmetleri, Çamaşırhane Hizmetleri, Peyzaj ve Yeşil Alan Bakım Hizmetleri, Yerinde Yemek Üretimi Hizmeti, Teknik Bakım ve Destek Hizmetleri vermekteyiz.  

Kaliteli tesis yönetimi için gerekli olan bileşenler ve yönetim stratejileri nelerdir?
Siteplus olarak en çok dikkat ettiğimiz şey, öncelikli olarak işe uygun doğru ve mesleki yeterliliğe sahip eğitimli personel seçimi. Bir diğer önceliğimiz ise eğitim ve denetim departmanımız ile gerçekleştirilen personel eğitimlerinin sürekliliği ve planlı/plansız olarak operasyonun sık periyodlarla denetlenmesidir. Bunlarla birlikte, 23 yıldır şirket politikası olarak benimsediğimiz müşteri memnuniyeti politikamız ve çözüm odaklı yaklaşımımız SitePlus olarak tesis yönetimindeki stratejimizin temel taşlarını oluşturuyor.

Tesis yönetim alanında verilen hizmetler farklı yapılara göre değişkenlik gösteriyor mu?  
Elbette ki her yapının, örneğin; AVM, hastane, fabrikalar gibi farklı kurumların ihtiyaçları ve beklentileri farklılık gösterir. Bunun farkında olarak bizler her kurumun ihtiyaçları doğrultusunda farklı hizmetler üreterek, onların taleplerini karşılıyoruz ve hatta bu talepleri müşteriden önce öngörüp bu doğrultuda hizmet veriyoruz. Bu sebeple operasyon ekibimizle birlikte müşteri talepleriyle onların farklılık gösteren ihtiyaçları doğrultusunda sektöre ve hatta firmaya özel çözümler sunuyoruz.

Bir tesisin ihtiyaçları nasıl belirlenir? Otel, rezidans, AVM, hastane ya da konut olduğunda bu ihtiyaçların tespiti için neler yapılır?
Müşteri ihtiyaç ve beklentilerinin hızlı, kaliteli ve uygun bir fiyatla karşılanabilmesi için organizasyonun bütün süreçlerinin uyum ile çalışması, süreçler arasında bilgi akışının verimli hale getirilmesi çok önemlidir. Bu doğrultuda operasyon ekibimiz tesiste ihtiyaç duyulan hizmetlerin belirlenmesi için öncelikle hizmet verilecek alanda fizibilite çalışmaları yapar. Bu çalışma sonucu personel, makine-ekipman-teçhizat-malzeme vb. tüm ihtiyaçlar belirlenir ve bu ihtiyaçlar doğrultusunda hizmet rotası oluşturulur.

Bir yapının tesis yönetim hizmetleri veren bir şirket tarafından işletilmesinin yatırımcıya ve son kullanıcıya sağladığı avantajlar nelerdir?
Hizmet sektöründe hız, kalite, yaratıcılık ve olabildiğince düşük maliyet en önemli kriterlerdir. Yatırımcılar için işinin ehli bir şirket ile çalışmak, gereksiz tüm maliyetlerin elimine edilerek, ihtiyaç duyulan hizmetlerin kalitesinin yüksek olmasına ve verimliliğin artırılmasına olanak sağlayacaktır. Bu sayede son kullanıcıların beklentileri karşılanacak ve memnuniyetleri artacaktır. Ayrıca yönetim anlayışında “Toplam Kalite Yönetimi’ni ilke edinmiş bir şirket ile çalışmak, yatırımcı ve son kullanıcıların istek ve beklentilerinin yerinde,  zamanında ve eksiksiz karşılanmasını sağlayacaktır.

mogul

 

Yukarı