Ana içeriğe atla

GALATA TAŞIMACILIK

HİZMETLERİMİZ KÂR DEĞİL, MÜŞTERİ VE PERSONEL ODAKLI

16.07.2020 - 18:00

Temizlik sektöründe 25 yılını tamamlayan BSA Grup, pandemi sürecinde kâr değil, müşteri ve personel odaklı çözümler sunmaya devam etti. BSA Grup Genel Müdür Yardımcısı Gamze Yapıcı, şirketin bu süreçteki hizmetlerine ilişkin sorularımızı cevapladı.

Hizmetlerinizle ilgili bilgi verir misiniz?

BSA Şirketler grubu, müşterilerinin ana faaliyet konusunun dışında kalan ve outsource edilebilen temizlik, teknik bakım-onarım, peyzaj/bahçe bakım, çamaşırhane, personel tedariki, bordrolama ve bu konularla ilgili danışmanlık hizmetleri için profesyonel çözümler sunmaktadır.

Covid-19 pandemisi müşteri beklentileri ve hizmet çeşitliliğinizde ne gibi değişikliklere neden oldu?

Pandemi öncesinde de temizlik faaliyetlerimizde dünyaca tanınmış ve güvenilir markaların dezenfektan etkili ürünlerini tercih ettiğimizden, bu ürünlerle ilgili bilgi paylaşımı ilk etapta müşterilerimizi oldukça rahatlattı.

Profesyonel temizlik hizmeti sadece Covid-19 virüsü için değil tüm bulaş riski taşıyan hastalıkların yayılma ve yer değişimi riskini önleyici faaliyetleri içerir, içermelidir. Aksi durum zaten profesyonellikten uzaklaşmak olur. Hizmet verdiğimiz tüm projelerde ve özellikle sağlık kurumları gibi bulaş riskinin yüksek olduğu projelerde biz bu önlemleri yıllardır uyguluyoruz. Bu nedenlerle pandemi sürecinin müşteri beklentilerinde veya hizmet çeşitliliğimizde köklü değişikliklere neden olduğunu söyleyemeyiz.

Pandemi ile iş süreçlerinizde ne gibi değişimler yaşandı?

Düşük risk gurubundaki idari personellerimizin home office çalışma ile evlerinde kalmalarını sağladık. Süreçlerimize dijitalleşmeyi uzun zaman önce dahil ettiğimizden ve home office çalışma için uygun altyapıya sahip olduğumuzdan uzak çalışma süresi boyunca tüm idari faaliyetlerimizi sekteye uğramadan devam ettirebildik.

Tüm şirketler kar gayesi ile faaliyet gösterirler. Ancak bu dönemde bizim için öncelikli konu çalışan sağlığı ve huzuru oldu. Oluşan panik ortamında evden çalışma imkanı bulunmayan personellerimizin güvenli bir ortamda çalışmalarını sürdürebilmesi için maliyet gözetimini bir kenara bıraktık. Koruyucu ekipmanların kullanımı konusunda proje sorumlusu arkadaşlarımız oldukça dikkatliler. Konunun önemi ile ilgili bilinç sahibi, kişisel hijyen kurallarına dikkat eden, maske ve eldiven kullanımını alışkanlık haline getirmiş personellerimiz sayesinde sürecin bundan sonrasını da sorunsuz şekilde atlatacağımız inancındayız.

Sizce pandemi dönemi sonrası sektörü neler bekliyor? Bu bağlamda firmanızın hedeflerinden bahseder misiniz?

Pandemi ile temizlik hizmetleri sektörünün önemi bir kez daha gün yüzüne çıktı. Personelinin sağlığı ile ilgili önlemler alan ve uygulanmasını sağlayan, dijital alt yapısı güçlü, yüksek kar beklentisinden ziyade müşteri ve personel odaklı çalışan şirketler süreçten yara almadan çıkacaklardır. Kısaca tesis temizlik hizmeti faaliyetlerinin profesyoneller tarafından yürütülmesi sayesinde bu sıkıntılı günleri ardımızda bırakacağımıza inancımız tamdır.

Pandemi sürecinde oldukça zorlu günlerden geçtik. Mücadelemiz devam ediyorken BSA Grup olarak öncelikle tüm kayıplarımız için Allahtan rahmet, yakınlarına sabır diliyoruz. Hem T.C. Sağlık Bakanlığı’nın hem de Bilim Kurulu’nun tavsiyeleri ışığında bugüne kadar personel kaybı yaşamadan normalleşme sürecine geçiş yapabildik. Bizler için en büyük mutluluk bu.  Ancak elbette süreç sona ermiş değil. Hizmetlerimiz, normalleşmenin getirdiği rehavete kapılmadan ve tedbiri elden bırakmadan devam edecek.

GALATA TAŞIMACILIK

Yukarı