Ana içeriğe atla

BANNER

2020 OTEL DOLULUK ORANI İLE REKOR KIRACAK

20.12.2019 - 16:09

RADISSON BLU HOTEL VADİSTANBUL GENEL MÜDÜRÜ FERCAN BAŞKAN, “2019 YILINI HEDEFLEDİĞİMİZDEN DAHA DA ÜZERİNDE KAPATIYORUZ.  2020 TABİİ Kİ 2019 YOLUNA GÖRE DAHA VERİMLİ GEÇECEĞI YÖNÜNDE.”
 

-Fercan Bey, Öncelikle Otel hakkında genel bir bilgi alabilir miyiz? Lokasyon olarak nasıl bir avantaj sağlıyorsunuz? 
İstanbul’un yeni iş ve yaşam merkezi olarak Ayazağa’da hayata geçirilen “Vadistanbul Projesi”, ülkemizin en büyük karma projeleri arasındadır. Projede, AVM, otelimiz, residence, ofisler ve konutlar yer alıyor. Şubat ayında açılan Radisson Blu Hotel Vadistanbul,  Türkiye’de ‘En Yeni Otel’ unvanına sahiptir. 195 oda, 7 toplantı salonu ve 1 balo salonu ile beraber misafirlerin ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılayacak bir otel diyebiliriz. Ulaşım olarak kolay bir bölgede olan otelimiz, aynı zamanda yeni açılan havalimanın en yakın 5 yıldızlı otel unvanına sahiptir. Ayrıca taksime 15 dakika, boğaz hattı için bu rakam 25 dakikadır. Vadistanbul Projesi, kendi içerisinde sunduğu imkanlarla da misafirlerimize avantaj sağlıyor. AVM’nin içerisinde barındırmış olduğu yiyecek-içecek markaları misafirlerimiz oldukça ilgisini çekiyor. Çünkü tatil için bir ülkeye gittiğinizde kendi kültürünü tatmak ve alışveriş yapmak istersiniz. Diğer bir lokason avantajımız ise Radisson Blu Hotel Vadistanbul orman ile çevrilidir, yani trafik gürültüsünden uzak, sesiz, sakin, bol oksijenli bir oteldir. Yeni bir otel olmamıza rağmen yıl sonunu yüzde 80’nin üzerinde doluluk oranı ile kapatıyoruz.  Bu da otelimizin ilk senesinde ciddi bir başarı diye düşünüyoruz. 

Müşteri memnuniyetini sağlamak adına nasıl stratejiler uyguluyorsunuz? 
Misafir memnuniyeti turizm sektörü için birincil unsur. Biz insanlara insanlar ile hizmet eden bir sektördeyiz.  Misafirin bizimle mahremini paylaştığı andan itibaren, bizim diğer rakiplerimizden farklılaşmamız lazım. Misafir istekleri doğrultusunda, sadece misafir istekleri alanında çalışan arkadaşlarımız var. O arkadaşlarımız misafir otelimizden ayrıldıktan sonra değil, otelimizde iken memnun ediyoruz ki, bizden mutlu ayrılsınlar. Radissson Blu otellerinin genelinde “Yes I Can –yesayken” mottosu hakim. Bu motto ile misafirler kendilerini  evlerindeymiş gibi hissediyor.

2019 yılı sizin için nasıl geçti? 2020 hedefleriniz nelerdir? 
2019 yılını, hedeflediğimizden daha da üzerinde kapatıyoruz.  2020 tabii ki 2019 yoluna göre daha verimli geçeceği yönünde. Türkiye’nin turizm şehri imajının devam etmesiyle birlikte, önümüzdeki dönem minumum yüzde 15- 20 arasında artış göstereceğini görüyorum. 2020’nin ikinci çeyreği ile birlikte Galataport’un açılmasıyla beraber turizm iyi yerlere gelecektir. 
 

arf

Yukarı