Ana içeriğe atla

arf

50 yıllık misafirperverlik…

13.02.2018 - 14:15

Dedeman Otelleri İstanbul Genel Müdürü Tunay Erdal, 2018 yılının ilk çeyreğinden itibaren gerçekleştirmeyi planladıkları Smart by Dedeman konseptiyle, iş ve tatili birleştiren Y kuşağı için iş seyahatini ‘bleasure’a dönüştürerek, maksimum hizmet sunmayı ve daha aktif olarak otelcilik faaliyetlerini yürütmeyi hedeflediklerini söyledi.

Etkinlik ve görüşmelerin kusursuz gerçekleşmesi için otellerin üstüne düşen görevler nelerdir?
Etkinliklerin ve görüşmelerin kusursuz geçmesi için yapılacak ilk iş uygun altyapıyı sağlamak olmalı. Her konsepte hitap eden salonlar ve içerisindeki teknik donanım doğru hazırlanmalıdır. Bunun yanı sıra etkinlik ve süreç yönetimini iyi analiz etmiş bir ekibe sahip olmanın önemine her zaman inanmış biri olarak, karşılamadan sunuma kadar pek çok hizmet kalemlerinde öncelik güler yüz ve anlayışa sahip olan bir ekibe verilmelidir.
Alanında uzman kişilerle çalışmanın dışında misafirin ne istediğini bilmek ve buna uygun cevap verebilmek gerekir. Biz bu anlamda farklı otel konseptleri geliştirerek misafirlerimize en uygun hizmeti vermeyi amaçladık. Farklı konseptteki etkinlikler için Dedeman Bostancı, Dedeman İstanbul ve şehrin iki yakasının birleştiği merkezi lokasyonda yer alan Park Dedeman bizlerin hizmet anlayışını sunduğu önemli otellerimizdendir. 

Peki, iş insanlarının bu alandaki beklenti ve ihtiyaçları neler oluyor? Siz bu beklentilere ne ölçüde cevap veriyorsunuz?
İş insanlarının beklentilerinin başında lokasyon geliyor. Biz Dedeman Grubu olarak, otellerimizin konumlandırmasını herkesin ulaşımını kolaylıkla yapacağı lokasyonlarda gerçekleştirdik. Dedeman Bostancı, Dedeman İstanbul, Park Dedeman Levent bu anlamda şehrin tam merkezinde yer alıyor. Diğer illerdeki Dedeman otellerimizde yine şehir içinde, ulaşımı kolay lokasyonlarda yer almaktadır. Bu anlamda Dedeman Grup olarak, lokasyon konusundaki beklentiyi karşıladığımıza inanıyorum. 
Diğer bir faktörde özellikle teknolojik donanımla ilgili beklentileri kapsıyor. Etkinlik akışının devamı için önemli olan sorunsuz ve hızlı bir teknik ekipman sağlamaktır. Misafirlerimiz içinde önemli olanın zamanlama faktörünün iyi olması gerektiğini biliyoruz. Bunların sağlanması ile birlikte akışı ve düzeni de yakalamış oluyoruz.
Dedeman Grubu olarak bu zamana kadar gerçekleştirdiğimiz etkinliklerde misafirlerimizin aradığı en önemli unsurlardan biri de iyi bir ev sahipliği oluyor. İkram ve servislerin vadettiğimiz kalitede olması, servisin etkinlik düzeni ile uyumu bizim için öncelikli konulardan biridir.

Otelinizin etkinlik ve görüşme alanlarının özelliklerinden, kapasitesinden, sahip olduğu teknolojilerden kısaca bahseder misiniz?
Dedeman, 50 yılı aşkın süredir misafirlerine, bulundukları şehrin en güzel bölgelerindeki otelleri, profesyonel çalışanları, geniş hizmet yelpazesi ve Dedeman’a özgü benzersiz kalite anlayışıyla hizmet veriyor ve konuklarını, geleneksel Dedeman misafirperverliği ile karşılıyor.
Dedeman Otelleri olarak bütün otellerimizde, farklı ölçeklerdeki toplantı ve etkinlik salonlarımızla 50 ile 5 bin kişiye kadar teknolojik altyapı, ikram, ücretsiz Wİ-Fİ, yiyecek-içecek servisi gibi birçok misafir memnuniyeti odaklı hizmet vermekteyiz. Bu anlamda en çok tercih edilen otellerimizin başında da Park Dedeman Levent geliyor. 
Toplam 390 metrekarelik kullanım alanı, son teknolojilerle donatılmış farklı kapasitelerdeki 6 farkı toplantı salonu ve ücretsiz kablosuz internet erişimi ile Park Dedeman Levent’te hem iş toplantıları hem de özel davetler için misafirlerimize etkinliklerinden verim ve keyif alabilecekleri kusursuz bir ortam sağlıyoruz. 152 metrekare genişliğindeki Levent Toplantı Salonu en büyük salonumuz olmasıyla birlikte hem küçük hem de büyük çaplı organizasyonlar için ideal bir mekan olduğu gibi, gün ışığı alan pozitif atmosferiyle de yapılan etkinliği katılımcılar için hatırda kalacak, zevkli bir deneyime dönüştürüyor.
Dedeman İstanbul ve Dedeman Bostancı otellerimiz de merkezi lokasyonlar ve ziyaretçilere sunduğu uygun konaklama seçenekleriyle tercih edilen mekanlar arasında yer alıyor.

Peki, etkinlik veya görüşme esnasında otelinizin sunduğu diğer ayrıcalıklı hizmetlere yönelik bilgi verir misiniz?
Dedeman İstanbul, özellikle geniş salonları sebebiyle sıkça tercih edildiği için her salon; gala yemeği, toplantı, konferans, kokteyl, workshop veya yönetim kurulu toplantıları için misafirlerimizin isteği doğrultusunda düzenlenebiliyor ve salonlar farklı düzenlerde kombin edilebiliyor.
Etkinliğin büyüklüğü ne olursa olsun; profesyonel servis ekibimiz ile 13 toplantı salonumuzda toplam 5 bin 100 katılımcı, düğünlerde ise maksimum 800 katılımcıya hizmet verebiliyoruz. Kahve, çay ve atıştırmalık, kahvaltı ve öğle yemeği servislerini de isteğe göre etkinlik sırasında veya sonrasında gerçekleştiriyoruz.
Özellikle etkinlik sonrası konaklama gerçekleştirecek misafirlerimiz için hem Dedeman İstanbul hem de Dedeman Bostancı’da yer alan farklı konseptlerdeki restoranlarımızda boğaz manzarası eşliğinde, deneyimli şeflerimizin gurme lezzetlerini misafirlerimize sunuyoruz.
Farklı etkinlikler talep edildiğinde SPA, hamam ve masaj alternatiflerimizde otellerimizde dinlenmek isteyen misafirlerimiz için mevcuttur.

Eklemek istedikleriniz…
2018 yılının ilk çeyreğinden itibaren gerçekleştirmeyi planladığımız Smart by Dedeman konseptimizde de iş ve tatili birleştiren Y kuşağı için iş seyahatini ‘bleasure’a dönüştürerek, maksimum hizmet sunmayı ve daha aktif olarak otelcilik faaliyetlerimizi yürütmeyi hedefliyoruz. 

yyy

Yukarı